Gå til innhold

Handlet klær for 4000 kr!!! :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg har så dårlig samvittighet :( Jeg har kjempe dårlig råd, så hadde egentlig ikke råd til dette.

Har i lang tid sjekket finn.no og fb-torget om noen selger klær billig til 7-åringen og meg. Ingen respons.

7-åringen har vokst ut av alle klærne sine og MÅ ha nye klær (sommer) og sko. Jeg er gravid så har lagt på meg noen kilo, så klærne mine er forsmå.

De siste to årene har jeg handlet INGENTING til meg selv. Bare handlet det nødvendige av klær til sønnen.

I dag MÅTTE jeg bruke i underkant av 4000 kr på klær til meg selv og sønnen!

Føles veeeeldig godt, men samtidig veldig surt mtp økonomien! :(

Flere som får dårlig samvittighet når dere handler klær? :(

Anonymous poster hash: 01796...cf0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du virkelig MÅTTE handle alt i dag, slik at hele summen endte på 4000kr så synes jeg ikke synd på deg. Da burde du ha forberedt sommerhandelen litt før og spredt budsjettet over lenger tid.

Skjønner at du kan ha dårlig samvittighet, men dette står på dårlig planlegging om økonomien er så dårlig som du sier :)

Anonymous poster hash: 82ca2...940

Skrevet

Jeg får dårlig samvittighet bare jeg kjøper en bukse til barna for 200 kr. Noen ganger er det kanskje greit å ikke føle så på det! Altså, klær trenger man jo iblant, man trenger da ikke ha så ufattelig dårlig samvittighet av den grunn.

Skrevet

Om sønnen din trenger klær og du er gravid og trenger passende tøy, så er vel dette helt greit.

Skrevet

Får litt dårlig samvittighet hvis jeg bruker mye penger på klær, men så er det jo veldig godt med nye klær også da. Det et sikkert noe mindre fornuftig du kunne brukt penger på, så jeg synes du skal nyte de nye klærne med god samvittighet. :)

Skrevet

Jeg smelte avgårde over 5000 kroner på sommerklær til dattera mi i forrige uke og nesten 2000 på klær til meg selv og samboer idag jeg da. Men jeg fikk ikke dårlig samvittighet, hadde råd til det. Dattera har vokst ut av omtrent alt så hun måtte ha en hel sommergarderobe.

Anonymous poster hash: 1dd5f...0a1
Skrevet

Jeg har handlet klær og sko til meg selv for 5800 kr, og klær til min datter for 2500 idag, og det finnes ingen dårlig samvittighet hos meg og vi trengte det ikke engang.

Jeg forstår at man kan få dårlig samvittighet hvis man egentlig ikke har penger til det, men noen ganger så må man kjøpe klær selvom man har litt stram økonomi og det bør du kunne gjøre uten at du sitter igjen med dårlig samvittighet. 

Anonymous poster hash: 8cfad...c98
Skrevet

Brukte 3000 kr på Zalando nettopp, ikke et snev av dårlig samvittighet! Nydelige kjoler, støvletter og kåpe :D

Men kunne selvsagt spart pengene......

Anonymous poster hash: a3b44...8a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...