Gå til innhold

AAP, får dere ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke selv om jeg har vært utplassert i en 100% stilling i 7 mnd uten en eneste fridag - ikke engang på rød-dagene har jeg fått fri :( Saksbehandleren sier at jeg ikke har mulighet til å søke om ferie, mens psykologen sier at det har jeg lov til. Ringer jeg til nav-sentralen så sier de også at jeg kan søke om  4 ukers ferie og at det er noe generelt alle får. 

Anonymous poster hash: 80ba5...9e8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har du krav på

Anonymous poster hash: e3704...007
Skrevet

Det har du krav på

Jeg har googlet meg frem til at jeg kan søke om det, men det er ikke noe jeg dessverre har rett på. Hvis jeg tar feil vet du hvilken paragraf? :) 

HI

Skrevet

Veileder på NAV kan godkjenne inntil 4 uker ferie dersom dette ikke kommer i konflikt med aktivitetsplanen din. Dette må avklares individuelt.

Skrevet

Ja, men tiltaket/aktiviteten er en vanlig, lønnet jobb. I den er jeg pålagt fem uker ferie. Får utbetalt 100 % AAP + lønn under ferien.

Anonymous poster hash: d7ac6...f0e

Skrevet

Ja, det får jeg.

Jeg får 3 uker ferie i bedriften jeg jobber, akkurat som alle andre som jobber der.

Anonymous poster hash: ccdd8...9fe
Skrevet

Du kan få legen til å skrive en legeerklæring om at du kunne trenger ferie, vet det veier tyngre enn noe annet. Aap gir ikke rett til ferie og msn kan miste pengene under ferien og det er jo ikke gøy akuratt. De har skjerpa reglene masse vist nok.

Anonymous poster hash: 3526d...6fe

Skrevet

Du kan få legen til å skrive en legeerklæring om at du kunne trenger ferie, vet det veier tyngre enn noe annet. Aap gir ikke rett til ferie og msn kan miste pengene under ferien og det er jo ikke gøy akuratt. De har skjerpa reglene masse vist nok.

Anonymous poster hash: 3526d...6fe

Takk for tips! Har tilfeldigvis en legetime snart så kanskje jeg skulle spurt fastlegen. Psykologen snakket med saksbehandleren om ferie, men saksbehandleren sto på sitt og sa at skulle jeg ha ferie så ville jeg bli trukket i utbetalingen. 

Du vet ikke hvordan man kan regne ut hvor mye penger man mister når man søker om ferie? Saksbehandleren visste ikke hvordan jeg skulle regne det ut... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...