Gå til innhold

Når rullet ditt barn fra rygg til mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ruller minste rundt når det var 2 mnd og 3 dager :o og har gjort det flere ganger etterpå. Er ikke det ekstremt tidlig? Er det bra for motorikken? Eldste var 5,5 mnd.

Anonymous poster hash: 24c0f...9b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldstemann var 2mnd. Var så en svært travel måned før hun lærte å rulle fra magen til rygg (hun hatet å ligge på magen, men rulla rundt i det sekundet jeg la henne fra meg).

Nr 2 var 5.5mnd. Og er foreløpig mye tregere enn nr 1 til alt.

Men nr 1 var ekstremt tidlig til mye, tror nr 2 er mer på gjennomsnittet 😊

Anonymous poster hash: 96bee...31d

Skrevet

mitt første barn var også rundt 2 mnd. Hadde ikke regnet med dette i heletatt, og det skjedde da selvfølgelig på stellebordet. Den dagen var siste gang jeg hadde stellebord, og skal ikke ha det denne gangen heller, venter nr3 :) (nr2 var 4 mnd når han rullet rundt fra rygg til mage)

Anonymous poster hash: aa339...65f
Skrevet

Jeg har 4 barn og alle fire begynte rulle da de var mellom 3 og 3,5 mnd gamle.

Anonymous poster hash: d2428...315

Skrevet

1m 3 uker, holdt på å få hetta :P altfor tidlig synes jeg, men riktig for barnet mitt, han var tidlig med det aller meste. 

Anonymous poster hash: 0a943...5b5
Skrevet

4 mnd gammel, men hun er 6 uker prematur.

Anonymous poster hash: eea57...9f9

Skrevet

Litt over fem måneder.

Anonymous poster hash: 49457...6c8

Skrevet

Den dagen hu ble 4 mnd. Jeg syns det var tidlig 😳😄😄

Anonymous poster hash: b6080...f20

Skrevet

6 mnd og 7 mnd, de var seine begge to. De var premature da .

Anonymous poster hash: 0d576...9fc

Skrevet

1m 3 uker, holdt på å få hetta :P altfor tidlig synes jeg, men riktig for barnet mitt, han var tidlig med det aller meste.

Anonymous poster hash: 0a943...5b5

Oiii, det var tidlig :o spent på hvordan resten sv utviklingen her blir :)

Skrevet

Eldstemann var 2mnd. Var så en svært travel måned før hun lærte å rulle fra magen til rygg (hun hatet å ligge på magen, men rulla rundt i det sekundet jeg la henne fra meg).

Nr 2 var 5.5mnd. Og er foreløpig mye tregere enn nr 1 til alt.

Men nr 1 var ekstremt tidlig til mye, tror nr 2 er mer på gjennomsnittet 😊

Anonymous poster hash: 96bee...31d

Det kan jeg se for meg. Barnet mitt ruller tilbake av og til, men må ofte hjelpes. Blir spennende å se hvordan det blir videre :)

Skrevet

mitt første barn var også rundt 2 mnd. Hadde ikke regnet med dette i heletatt, og det skjedde da selvfølgelig på stellebordet. Den dagen var siste gang jeg hadde stellebord, og skal ikke ha det denne gangen heller, venter nr3 :) (nr2 var 4 mnd når han rullet rundt fra rygg til mage)

Anonymous poster hash: aa339...65f

Oi, stakkars begge to. Skjønner godt du har fått stellebordskrekk :/

Skrevet

Ene barnet mitt var også to mnd. Krabbet når han var 6 mnd og gikk (løp!) rett etter ni mnd. Han har vært veldig ute med alt, både motorisk og det intellektuelle. Veldig tidlig med språk, tall, engelsk osv. Leste når han var fire. De andre barna mine har vært senere ute enn gjennomsnittet, men de har nådd hverandre på et senere tidspunkt likevel. Gøy og utfordrende med en som er tidlig ute med mye, men en mye roligere småbarnstid med de andre barna mine.

Anonymous poster hash: eef1b...fa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...