Gå til innhold

Tror jeg gror igjen der nede :o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg forstår ingenting!! Fødte for fem år siden, har alltid vært flink til å knipe og ble aldri noe slapp der etter fødsel. Gynekologen spurte pinlig nok om jeg var sikker på at jeg hadde født på 6 ukers kontrollen! Skal selvfølgelig ikke klage, men nå begynner det å bli "ille".

Jeg har hatt samme sexpartner i tre år nå, er årlig til sjekk for sykdommer osv (litt paranoid), fikk svar for to uker siden, alt er helt fint.

Problemet nå er at det nesten er umulig for kjæresten min å føre penisen inn i meg når vi skal ha sex!? Jeg kjenner jo selv også at det er altfor trangt noenganger, uavhengig av hvor vått det blir. Vi bruker sikkert ti min på å få den inn, han er vel gjennomsnittlig ifht strl og dette har aldri vært et problem før. Begynte for seks mnd siden, da var det bare av og til, nå er det hver gang :(

Hva i alle dager skjer? Noen som har opplevd noe liknende?

Anonymous poster hash: 8757d...254

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glidemiddel? 

Anonymous poster hash: 6e0ae...42c
Skrevet

Luksusproblem :/

Anonymous poster hash: 24207...c93

Skrevet

Du må slappe av i musklene! Tenker du på dette før og under sex så vill du automatisk spenne deg og dermed så vill mannen få problemer med og få den inn.

Skrevet

Vaginisme? Ta en tur til gynekolog. Dette er ikke noe gøy.

Anonymous poster hash: 3c530...c10

Skrevet

Takk for svar! :)

Trenger ikke glidemiddel, men vi har likevel prøvd det uten hell! Jeg tenker ikke særlig mye på det før det ikke går, men kjenner selv at det er trangt hele tiden, har prøvd å sjekke med fingrene selv og det er definitivt trangere enn det var.

Hva er vaginisme? Nei, helt riktig at det ikke er noe gøy! Gjør heldigvis ikke vondt for noen av oss, så lenge vi tar det med ro..

Hi

Skrevet

Trenger ikke glidemiddel, men vi har likevel prøvd det uten hell! Jeg tenker ikke særlig mye på det før det ikke går, men kjenner selv at det er trangt hele tiden, har prøvd å sjekke med fingrene selv og det er definitivt trangere enn det var.

Hva er vaginisme? Nei, helt riktig at det ikke er noe gøy! Gjør heldigvis ikke vondt for noen av oss, så lenge vi tar det med ro..

Hi

Måtte du sy etter fødsel? Kan hende de sydde deg igjen for trangt.

Anonymous poster hash: 2f757...089

Skrevet

Hi

Måtte du sy etter fødsel? Kan hende de sydde deg igjen for trangt.

Anonymous poster hash: 2f757...089

Ble sydd seks sting, men merket ikke noe til det før det hadde gått 4,5 år, så mest sannsynlig ikke det?

Skrevet

Har lest om noe slags muskelspasmer nedentil. Nevn problemet ditt for legen.

Anonymous poster hash: eaa26...44a

Skrevet

Går du på hormonprevensjon?

En venninne av meg hadde lenge samme problem, det viste seg å være hormonene i P-pillene.

Hun hadde også smerter under sex.

Anonymous poster hash: 47de9...9eb

Skrevet

Det ligger i underbevisstheten din du tenker det uten 8g være klar over det, men gå til en gyn og etter det mulig en sexolog.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...