Gå til innhold

Nice med toåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har leid en leilighet i Nice i august. Noen som har noen gode tips på aktiviteter for oss? Jeg vet at stranden i selve Nice ikke er egnet, men hvilke andre muligheter finnes? Og hvordan gjør vi med barneseter og taxi/transport? Barnevennlige restauranter?

Anonymous poster hash: df716...2de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Franske barn er med på resturanter til nesten alle døgnets tider, ikke noe problem. Nice i seg selv er ikke særlig spennende for en 2-åring. Hva med leiebil slik at dere kan komme dere litt unna byen? 

Anonymous poster hash: a9ed5...54a
Skrevet

Hvorfor er ikke stranden egnet? (Vurderer å dra dit med treåring :P )

Anonymous poster hash: 2f94c...f37

Skrevet

Har selv vært på stranden og lurer på hvorfor den ikke egner seg for småbarn ? Det er vel en helt vanlig strand?

Anonymous poster hash: 57073...4c0

Skrevet

Så bra å høre at barn er velkomne på restauranter! Da tenker vi ikke mer på det.

Leiebil har vi tenkt på ja, kan man da leie med barnesete, tror dere?

Jeg har lest og hørt at det er sånn rullesteinstrand, altså ikke noe godt å gå på hverken for små eller store bein. Men det skal visstnok ligge fine strender litt utenfor byen.

Hi.

Anonymous poster hash: df716...2de

Skrevet

Nettopp vært i Frankrike og vi leide bil med barnesete. Men vi fikk ikke leid bakovervendt sete til vår ettåring. Så han måtte sitte forovervendt i et egentlig for stort sete, så jeg hadde tatt med sete skulle jeg reist igjen!

Anonymous poster hash: 0d9ff...131

Skrevet

Det er en kjempefin og kjempestor fontene-vannleke-kunstinstallasjon midt i Nice sentrum. Masse unger som leker og plasker der, og det er så fint å se på og! Stranda er jo ikke super-barnevennlig, men man kan låne flyteleker om man er på sånn betalingsstrand.

Skrevet

Haha, jeg misforsto overskriften.

Det er ikke alltid veldig Nice (hyggelig) med toåring...

Anonymous poster hash: 88e9f...2eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...