Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 For å stramme opp bekkenmuskler og få bedre sex anbefales det å kjøpe Ben Wa balls, Burmese bells, Orgasm balls, rin-no-tama, Venus balls eller Geisha balls. Er det noen som har prøvd Klinkekuler isteden for disse dyre vidunder kulene? Størrelsen må jo være noe av det samme. Anonymous poster hash: d6ee9...d5d
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Har ikke prøvd, men vanlige klinkekuler vil jo vel være for små og for lette... Anonymous poster hash: 95331...d4c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 Nei, selv de store klinkekulene er mindre. Og dersom de ikke faller ut selv, hvordan planlegger du å få dem ut igjen da? De som er laget for formålet har en tråd el til å trekke dem ut igjen med. Anonymous poster hash: 8d1c0...190
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 Nei, selv de store klinkekulene er mindre. Og dersom de ikke faller ut selv, hvordan planlegger du å få dem ut igjen da? De som er laget for formålet har en tråd el til å trekke dem ut igjen med. Anonymous poster hash: 8d1c0...190 Ikke første gang slikt plukkes ut på legevakten Anonymous poster hash: 24da9...683
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #5 Skrevet 1. juli 2015 Kanskje jeg er dum, men dette ser ut som Klinkekuler for meg : http://www.sinful.no/shots-toys-glass-ben-wa-balls Ingen tråd. Anonymous poster hash: d6ee9...d5d
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #6 Skrevet 1. juli 2015 Nei, selv de store klinkekulene er mindre. Og dersom de ikke faller ut selv, hvordan planlegger du å få dem ut igjen da? De som er laget for formålet har en tråd el til å trekke dem ut igjen med. Anonymous poster hash: 8d1c0...190 Ikke alle har tråd nei. Mine hadde ikke det, men de var mye tyngre enn klinkekuler. Ikke noe problem å få de ut. Bare å slappe av i muskulaturen ;-) Anonymous poster hash: a4d0c...533
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #7 Skrevet 1. juli 2015 Nei, selv de store klinkekulene er mindre. Og dersom de ikke faller ut selv, hvordan planlegger du å få dem ut igjen da? De som er laget for formålet har en tråd el til å trekke dem ut igjen med. Anonymous poster hash: 8d1c0...190 Ikke alle har tråd nei. Mine hadde ikke det, men de var mye tyngre enn klinkekuler. Ikke noe problem å få de ut. Bare å slappe av i muskulaturen ;-)Anonymous poster hash: a4d0c...533 Takk for svar. Men har tyngden så mye å si? Det skal bare ligge 'noe' der som får en til å klemme med musklene. Hvor kjøpte du dine? Anonymous poster hash: d6ee9...d5d
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #8 Skrevet 1. juli 2015 Nei, selv de store klinkekulene er mindre. Og dersom de ikke faller ut selv, hvordan planlegger du å få dem ut igjen da? De som er laget for formålet har en tråd el til å trekke dem ut igjen med. Anonymous poster hash: 8d1c0...190 Ikke alle har tråd nei. Mine hadde ikke det, men de var mye tyngre enn klinkekuler. Ikke noe problem å få de ut. Bare å slappe av i muskulaturen ;-)Anonymous poster hash: a4d0c...533 Takk for svar. Men har tyngden så mye å si? Det skal bare ligge 'noe' der som får en til å klemme med musklene. Hvor kjøpte du dine? Anonymous poster hash: d6ee9...d5d Er de tunge må musklene jobbe hardere. Anonymous poster hash: d75c8...63a
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #9 Skrevet 1. juli 2015 Om dette er kinky, sååå :-) Ikke alle har tråder. Jeg har uten, og de er små sim klinkekuler, men ganske tunge! Er ikke så flink til å bruke de så ofte, men de hat gitt god effekt! Anonymous poster hash: 3c33b...577
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #10 Skrevet 1. juli 2015 Om dette er kinky, sååå :-) Ikke alle har tråder. Jeg har uten, og de er små sim klinkekuler, men ganske tunge! Er ikke så flink til å bruke de så ofte, men de hat gitt god effekt! Anonymous poster hash: 3c33b...577 Takk for svar. I min verden er dette kinky. Tror nok det blir en tur på meg i lekebutikken i morgen på utkikk etter klinkekuler. Anonymous poster hash: d6ee9...d5d
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #11 Skrevet 1. juli 2015 Kanskje jeg er dum, men dette ser ut som Klinkekuler for meg : http://www.sinful.no/shots-toys-glass-ben-wa-balls Ingen tråd. Anonymous poster hash: d6ee9...d5d Tråden er under, altså ikke med på bildet da det er et reklamebilde og tråden vil ødelegge intrykket. Anonymous poster hash: f6782...67d
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #12 Skrevet 1. juli 2015 Klinkekuler er i tillegg til at de mangler snor til å trekke dem ut igjen for lette. Disse kulene som er til å stramme opp o.l. er vekter i og dermed mye tyngre enn ei klinkekule. Anonymous poster hash: f6782...67d
Villbringebringebær Skrevet 1. juli 2015 #13 Skrevet 1. juli 2015 Kanskje jeg er dum, men dette ser ut som Klinkekuler for meg : http://www.sinful.no/shots-toys-glass-ben-wa-balls Ingen tråd. Anonymous poster hash: d6ee9...d5d Tråden er under, altså ikke med på bildet da det er et reklamebilde og tråden vil ødelegge intrykket. Anonymous poster hash: f6782...67d Jeg har noen som ligner disse, men bare med to i esken i "gull" de har ingen tråd, de er relativt tunge. Engang glemte jeg de der så de falt ut i do... De fikk mannen plukke opp 😆
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #14 Skrevet 1. juli 2015 Takk for svar. I min verden er dette kinky. Tror nok det blir en tur på meg i lekebutikken i morgen på utkikk etter klinkekuler. Anonymous poster hash: d6ee9...d5d Hi, dette blir samme prinsipp som med muskeltrening av andre muskler i kroppen. Hadde du gått på helsestudio og løftet vekter av plast og luft inni, men samme størrelse som vanlige tunge vekter? Ville du trodd du ble sterkere av plast-/luftvektene? Det er det samme med vaginalkuler. Klinkekuler blir for lette, gir ikke nok motstand til at du får effekt av dem. Du kan like gjerne gjøre bekkenbunnøvelser uten! Og en ting til - dette er på ingen måte kinky! Bivirkningen med at sexlivet kan bli bedre av sterkere bekkenbunnmuskler er bare en veldig positiv bieffekt. Først og fremst er det helsefordeler med å trene bekkenbunnmuskulaturen - sterkere bekkenbunnmuskulatur gir mindre risiko for lekkasjeproblemer, det gir gjerne sterkere rygg og mage og bedre holdning med alle de fordelene det har! Bestill på nettet så får du vaginalkuler sendt til deg i diskret emballasje! Eller tren opp bekkenmuskulaturen uten kuler i det hele tatt. Anonymous poster hash: b0b3c...f50
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #15 Skrevet 1. juli 2015 Takk for svar. I min verden er dette kinky. Tror nok det blir en tur på meg i lekebutikken i morgen på utkikk etter klinkekuler.Anonymous poster hash: d6ee9...d5d Hi, dette blir samme prinsipp som med muskeltrening av andre muskler i kroppen. Hadde du gått på helsestudio og løftet vekter av plast og luft inni, men samme størrelse som vanlige tunge vekter? Ville du trodd du ble sterkere av plast-/luftvektene? Det er det samme med vaginalkuler. Klinkekuler blir for lette, gir ikke nok motstand til at du får effekt av dem. Du kan like gjerne gjøre bekkenbunnøvelser uten! Og en ting til - dette er på ingen måte kinky! Bivirkningen med at sexlivet kan bli bedre av sterkere bekkenbunnmuskler er bare en veldig positiv bieffekt. Først og fremst er det helsefordeler med å trene bekkenbunnmuskulaturen - sterkere bekkenbunnmuskulatur gir mindre risiko for lekkasjeproblemer, det gir gjerne sterkere rygg og mage og bedre holdning med alle de fordelene det har! Bestill på nettet så får du vaginalkuler sendt til deg i diskret emballasje! Eller tren opp bekkenmuskulaturen uten kuler i det hele tatt. Anonymous poster hash: b0b3c...f50 Takk for veldig bra kommentar. Men det er vel bedre å ha 'noe' (les Klinkekuler) opp i der, en ingenting? Virker som du vet mye om dette. Du kom med mange gode poeng som gjør at jeg har lyst til å prøve dette. Er det noen vaninalkuler du kan anbefale, det er jo et hav av muligheter? Anonymous poster hash: d6ee9...d5d
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #16 Skrevet 1. juli 2015 Jeg kjøpte sånne klinkekule lignende små vektet som skulle innføres og holdes igjen med rå kraft. Har født tvillinger så trodde jeg var ganske slapp. De hadde ikke tråd og jeg måtte hoppe på senga for å få de ut. Vanlige knipeøvelser er vel best. En veilednings time hos fysio kanskje? Anonymous poster hash: 060c2...303
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #17 Skrevet 1. juli 2015 På Internett fant jeg Ben Wa balls på 35g og på 65g. Burde jeg begynne med de tyngste først? HI Anonymous poster hash: d6ee9...d5d
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #18 Skrevet 1. juli 2015 På Internett fant jeg Ben Wa balls på 35g og på 65g. Burde jeg begynne med de tyngste først? HI Anonymous poster hash: d6ee9...d5d Begynn med den letteste av dem. Når du blir sterkere øker du vekten - samme som med vanlig styrketrening Anonymous poster hash: b0b3c...f50
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #19 Skrevet 1. juli 2015 På Internett fant jeg Ben Wa balls på 35g og på 65g. Burde jeg begynne med de tyngste først?HIAnonymous poster hash: d6ee9...d5d Begynn med den letteste av dem. Når du blir sterkere øker du vekten - samme som med vanlig styrketrening Anonymous poster hash: b0b3c...f50 Takk HI Anonymous poster hash: d6ee9...d5d
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #20 Skrevet 1. juli 2015 De kommer selvsagt ut av seg selv. Tyngdekraften.... Anonymous poster hash: 623f8...eb5
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #21 Skrevet 2. juli 2015 Da ble det denne : https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/smartballs-uno-vaginakule/ HI Anonymous poster hash: d6ee9...d5d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #22 Skrevet 2. juli 2015 Prøvde å "trene" i 1 time i dag. Kanskje litt mye :/, nå er jeg litt sår der neden til. Er det normalt? Det er så godt å være anonym her inne og å kunne dele slike ting som jeg synes er litt flaut. Anonymous poster hash: d6ee9...d5d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #23 Skrevet 2. juli 2015 Prøvde å "trene" i 1 time i dag. Kanskje litt mye :/, nå er jeg litt sår der neden til. Er det normalt? Det er så godt å være anonym her inne og å kunne dele slike ting som jeg synes er litt flaut. Anonymous poster hash: d6ee9...d5d En ting skal du ha... du er jammen standhaftig når du begynner Sikker på at du faktisk har dårlig bekkenbunnmuskulatur hvis du greide å holde på i en time i dag? Du trenger ikke holde på mer enn noen minutter daglig, som regel. Det som hele tiden er viktig når du trener bekkenbunnmuskulaturen er at du får kontakt med muskulaturen hele tiden. Dvs. at du strammer, holder.... og at du kjenner at du slipper spenningen i muskulaturen til slutt. Hvis du strammer, holder og så ikke kjenner at du slapper av muskulaturen igjen, da har du holdt spenningen for lenge slik at muskelen bare har gitt opp og sluppet spenningen uten at du har merket det. Så tren heller mindre til å begynne med, og gjør det veldig bevisst. Med en time trening der første dagen så ble du trolig litt overtrent, så normalt at du kan bli litt støl noen dager. Og jeg vil tro at man også kan bli litt sår i slimhinnene om man ikke trener opp det å bli vant med å ha kulene der. Ta det roligere og jobb deg heller opp i både lengde og styrke. Men du skal ha for innsatsen Anonymous poster hash: b0b3c...f50
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #24 Skrevet 2. juli 2015 Prøvde å "trene" i 1 time i dag. Kanskje litt mye :/, nå er jeg litt sår der neden til. Er det normalt? Det er så godt å være anonym her inne og å kunne dele slike ting som jeg synes er litt flaut. Anonymous poster hash: d6ee9...d5d En ting skal du ha... du er jammen standhaftig når du begynner Sikker på at du faktisk har dårlig bekkenbunnmuskulatur hvis du greide å holde på i en time i dag? Du trenger ikke holde på mer enn noen minutter daglig, som regel. Det som hele tiden er viktig når du trener bekkenbunnmuskulaturen er at du får kontakt med muskulaturen hele tiden. Dvs. at du strammer, holder.... og at du kjenner at du slipper spenningen i muskulaturen til slutt. Hvis du strammer, holder og så ikke kjenner at du slapper av muskulaturen igjen, da har du holdt spenningen for lenge slik at muskelen bare har gitt opp og sluppet spenningen uten at du har merket det.Så tren heller mindre til å begynne med, og gjør det veldig bevisst. Med en time trening der første dagen så ble du trolig litt overtrent, så normalt at du kan bli litt støl noen dager. Og jeg vil tro at man også kan bli litt sår i slimhinnene om man ikke trener opp det å bli vant med å ha kulene der. Ta det roligere og jobb deg heller opp i både lengde og styrke. Men du skal ha for innsatsen Anonymous poster hash: b0b3c...f50 Takk for komplimentet. Ja, ble litt ivrig gitt. Har jo ikke gått gjennom noen fødsler, så jeg har vel noen gode muskler, dog kanskje ikke vel trente. Vil bare være litt 'trent' for mannen sin skyld og min egen. Har også lest at man revner mindre ved en fødsel om man har trent bekkenmusklene. Tar pause i morgen også tar jeg det roligere, bevist, neste gang jeg skal 'trene'. Takk for svar. Anonymous poster hash: d6ee9...d5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå