Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 Hva er det merkeligste en partner har sagt til deg i hyrdestundens hete? Jeg var sammen med en for mange år siden som skiftet personlighet når vi hadde sex, og da sa han f eks "unge jenta knulle gamle grisen!" Vi forble ikke et par så veldig lenge, for å si det slik. Anonymous poster hash: 775b2...fbb
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 "Det er unaturlig å bruke glidemiddel!" Sa han ene dagen, dagen etter ville ha prøve anal sex... Varte ikke så lenge det forholdet heller Anonymous poster hash: 0cc74...348
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 "Den er jo slapp, kan ikke stappe den inn da din fjøsnisse!" Anonymous poster hash: 28f73...eb4
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 "Den er jo slapp, kan ikke stappe den inn da din fjøsnisse!" Anonymous poster hash: 28f73...eb4 Hahaha! Nå fikk du meg til å le på ordentlig, din fjøsnisse 😂 Anonymous poster hash: 0c942...2b6
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #5 Skrevet 1. juli 2015 Hva er det merkeligste en partner har sagt til deg i hyrdestundens hete? Jeg var sammen med en for mange år siden som skiftet personlighet når vi hadde sex, og da sa han f eks "unge jenta knulle gamle grisen!" Vi forble ikke et par så veldig lenge, for å si det slik. Anonymous poster hash: 775b2...fbb Heter han Bjørnar? Anonymous poster hash: 48d88...47f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 Hva er det merkeligste en partner har sagt til deg i hyrdestundens hete? Jeg var sammen med en for mange år siden som skiftet personlighet når vi hadde sex, og da sa han f eks "unge jenta knulle gamle grisen!" Vi forble ikke et par så veldig lenge, for å si det slik.Anonymous poster hash: 775b2...fbb Heter han Bjørnar? Anonymous poster hash: 48d88...47f Knut (Litt skremmende at der finnes flere av dem!) Anonymous poster hash: cb059...109
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå