Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 Har fått en del blåmerker på lårene. Jeg kommer ofte borti ting, men kan ikke huske jeg har gjort det i det siste. Allikevel har jeg 5-6 tilsammen fordelt på begge lår. Trøtt, sliten og av og til litt svimmel når jeg reiser meg. Jeg har små barn og sover lite.. pluss at jeg jobber 80% og er hjemme med minste på 1 år på dagtid (og jobber aften) Tenker og bestille legetime. Uansett - ifølge Google er dette symptomer på leukemi.. Vil en blodprøve avdekke om man er på forstadie til kreft? Anonymous poster hash: 1c8d8...310
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Har fått en del blåmerker på lårene. Jeg kommer ofte borti ting, men kan ikke huske jeg har gjort det i det siste. Allikevel har jeg 5-6 tilsammen fordelt på begge lår. Trøtt, sliten og av og til litt svimmel når jeg reiser meg. Jeg har små barn og sover lite.. pluss at jeg jobber 80% og er hjemme med minste på 1 år på dagtid (og jobber aften) Tenker og bestille legetime. Uansett - ifølge Google er dette symptomer på leukemi.. Vil en blodprøve avdekke om man er på forstadie til kreft? Anonymous poster hash: 1c8d8...310 ja, blodprøver kan det. Det kan også være at du har jernmangel, eller lav blodprosent. Ikke vær redd, og ikke ta sorgene på forskudd. Anonymous poster hash: 7f0d5...b18
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 Takk. Jeg tror det.. Føler meg ikke syk - bare mest sliten... Blåmerker på meg sees lett da jeg har kritthvite legger og lår. Anonymous poster hash: 1c8d8...310
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 Ville bedt legen sjekke jernlagrene dine, d-vitamin og b-12, og kanskje stoffskiftet. Be om å få vite verdiene. Selv om du er innenfor normalen kan du ligge i nedre sjiktet og tilskudd kan hjelpe på Anonymous poster hash: e817c...b4a
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #5 Skrevet 1. juli 2015 Takk for svar. Har aldri gått til lege uten å ha følt meg veldig syk tidligere Anonymous poster hash: 1c8d8...310
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #6 Skrevet 1. juli 2015 Selv om man googler, kan man jo velge hva man legger vekt på. Jeg er helt sikker på at du fikk flest resultater som omhandlet jernmangel og vitaminmangel, og at du også vet at blåmerker kan komme av så mangt, og at sjansen for leukemi er veldig veldig liten. Anonymous poster hash: 451c0...6a9
Gjest Antarctica Skrevet 1. juli 2015 #7 Skrevet 1. juli 2015 Spis vitamin C, så bedrer du jernopptaket ditt. Da blir du også mindre svimmel og sliten, og sover bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå