Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 Fullstendig bomkjøp eller ok? Vi har litt liten plass i hagen og en på 4 m bli litt for stor. Ser at europris har på 3,6 m nå, men har litt avensjon mot såkalte billigbutikker. Man får ofte det man betaler for, så jeg lurer på om noen her inne har erfaring med trampoline kjøpt der? Anonymous poster hash: decce...e40
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Vi har kjøpt igjennom Europris, den er minst like god som trampoline kjøpt til dobbelt pris i lekebutikk. Stilles jo sikkerhetskrav uansett hvor billig den prises =) Anonymous poster hash: 4fab2...2d6
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 Vi har ikke, men naboen har. Vår er en dyr type (North). Det er en del forskjell på de to trampolinene ja, men naboen sin fungerer selvsagt godt den også, spesielt til de små barna. De store barna våre sier at den har mye dårligere sprett, men det vil jo ikke yngre barn merke noe særlig til. Det jeg imidlertid synes er mer problematisk, er at sikkerheten er dårligere. Det er mye større risiko for å klemstre seg på den billige, og det har d også naboungene gjort flere ganger. På vår trampoline er matten over fjærene og sikkerhetsnettet laget slik at det er 100% umulig å klemstre seg, mens på den billige kan man være uheldig å få en fot/hånd under beskyttelseskanten og ned mellom fjærene. Så kort oppsummert, for mindre barn utgjør det neppe den store forskjellen, mens for større og tyngre barn har det en del å si både med tanke på sprett og sikkerhet. Anonymous poster hash: d6a13...91a
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 Det er snakk om en treåring, og det vil jo uansett være noen år til at han blir for stor og tung til den, vil jeg tro. Da tror jeg at jeg slår til på tilbudet, den på 4 m koster nesten 4000 kr så det er jo en del å spare, så kan vi heller kjøpe en mer solid etterhvert. Takk for svar hi Anonymous poster hash: decce...e40
Francine71 Skrevet 1. juli 2015 #5 Skrevet 1. juli 2015 Vi har den på 3.6 fra europris og den er like god som andre,faktisk bedre sprett i den enn den ovale til Jump King. Naboen har den,men barna kommer hit for å hoppe isteden. Så her hopper unger fra 3 til 18 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå