Gå til innhold

Pleier dere å gi bort ting på finn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at noen setter 25kr for en ting, det synes jeg er litt teit, gi det heller bort, tenker jeg.

Anonymous poster hash: 3a228...435

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ga nettopp bort et utslitt bord. Mest for å slippe å kjøre det på søpla selv.

Skrevet

Hvis jeg skal gi noe bort, så gidde jeg ikke bryet med å legge det på finn, da havner det på facebook. Mye lettere.

Men enig i at når det er snakk om småsummer som 20 kr o.l. da kan man like gjerne gi det bort. 

Anonymous poster hash: 3f385...57e
Skrevet

Jeg ga bort ting før. Når folk har mulighet til å få ting gratis blir de helt ville virker det som. Utrolig mange henvendelser av merkelige og vanskelige og krevende folk. Det ble bare slitsomt. Derfor har jeg slutta å gi bort, men setter en liten symbolsk sum i stedet. Det har hjulpet veldig, i hvert fall på hva slags mennesker som vil ha :)

Anonymous poster hash: 20e8e...fc4

Skrevet

På facebook. Orker ikke gi ting gratis på finn. Da ringer tlf hver 5. minutt og 100 e-poster.

Anonymous poster hash: e9ab3...544
Skrevet

Jeg har gitt vekk en del. Min erfaring er at hvis jeg setter gratis er det mange som sier de vil ha det, men så gidder de ikke følge opp og hente. Setter du en symbolsk sum er det de som er intresert som svarer, og så kan man heller si at de slipper å betale når de kommer og henter.

Anonymous poster hash: ffd40...5b8

Skrevet

Vi har opplevd det samme som over her. Vi har gitt bort mye på Finn, men har merket at om vi setter en symbolsk sum så er henvendelsene mindre slitsomme og mer seriøse. Stort sett gir vi bort det vi(eller familie) har til et asylmottak i nærheten.

Skrevet

Hva er symbolisk sum?

Jeg hadde satt en klokke til salgs på finn til 150 kr, dn sto i ca 2 mnd, ingen tok kontakt, men når jeg satte den som gis bort, da fikk jeg 30 email. Helt utrolig!

Skrevet

Hva er symbolisk sum?

Jeg hadde satt en klokke til salgs på finn til 150 kr, dn sto i ca 2 mnd, ingen tok kontakt, men når jeg satte den som gis bort, da fikk jeg 30 email. Helt utrolig!

Jeg setter 10-50kr. Ofte folk som har ingenting som tar kontakt, og så får de det gratis. Men skriver jeg gratis er det mange som tar kontakt som ikke gidder hente likevel

Anonymous poster hash: ffd40...5b8

Skrevet

Ja men er så irriterende med hundre meldinger på en gang og folk som blir sure om de ikke får det. Sist jeg hadde ting å bli kvitt satt jeg det på 100 og 200 kr. når kjøperne da kom for å hente sa jeg at det var gratis ville bare ikke ha så mange meldinger. De blir veldig glad for det;)

Anonymous poster hash: b1b54...cf3

Skrevet

Jeg setter også en lav pris for å unngå å bli nedringt.

Men en gang jeg rydda hele huset solgte jeg ting til 20-200 kr og tjente inn ca 15.000. Ble en fin ferie :)

Anonymous poster hash: d9e6c...257

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...