Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 Er det noen som har ca 1 times reisevei til/fra jobb hver da? Hvordan er det? Blir man vant til det, eller blir det bare mer og mer belastende? Jeg venter på svar ang en jobb i dag, og det er ca 50 minutter å kjøre hver vei. Det er ikke optimalt, men eneste mulige jobbtilbudet jeg får. Anonymous poster hash: d1245...140
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Ja, jeg har det. Bor i Arendal og jobber i Kristiansand. Det går helt fint og det blir en vanesak egentlig. Hører på masse musikk veldig høyt så jeg kommer i godt humør og kan ta litt jobbtelefoner og til tider enten på vei hjem fra jobb eller til jobb. Anonymous poster hash: 3ff82...c8a
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 Jeg har hatt det i ni år. Fungerer helt utmerket det. 😊👍 Anonymous poster hash: 5ef34...173
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 Ja har hatt det i 6 år nå. Blir en vanesak. Hyggelig plass å jobbe så da blir jeg her Anonymous poster hash: 443af...943
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #5 Skrevet 1. juli 2015 Jepp jeg har det. Men bruker kollektiv da. Hadde jeg brukt bil hadde jeg vel ikke brukt mer enn 20 min. Kanskje litt mer ved kø. Men vi har bare en bil og den bruker samboer. Jeg har blitt vant med det. Men tenker at når barnet er voksen så flytter vi tilbake til byen. Bodde 5 min unna jobben før så havnet nok der igjen etterhvert. Anonymous poster hash: 8f06d...b3a
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #6 Skrevet 1. juli 2015 Å, så hyggelig å lese slike oppmuntrende svar! Nå vet jeg jo ikke om jeg får jobben en gang, men jeg må innrømme at reiseveien virker ganske avskrekkene på meg. Jeg har en del trøbbel med ryggen, og å kjøre så langt vil føre til en del smerter selv om jeg kan ha på cruise-kontroll store deler av tiden. For mitt tilfelle er det forhåpentligvis bare snakk om ett år i så fall. HI Anonymous poster hash: d1245...140
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. juli 2015 #7 Skrevet 1. juli 2015 Jeg har ikke, men mannen har. Jeg syns ikke det er ålreit! Han er borte 10 timer om dagen, og det sliter meg ut. Skal han levere unger er han ikke hjemme før nærmere 18. Det er uholdbart i lengden
MammantilNurket Skrevet 1. juli 2015 #8 Skrevet 1. juli 2015 Jeg bor litt utenfor Oslo. Beregner en time til jobb, men det tar ca.40 min.fra dør til dør. Jeg busser til jobb. Har Storytel på telefonen min og hører på lydbok på veien Funker fin-fint for meg.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #9 Skrevet 1. juli 2015 Jeg bor litt utenfor Oslo. Beregner en time til jobb, men det tar ca.40 min.fra dør til dør. Jeg busser til jobb. Har Storytel på telefonen min og hører på lydbok på veien Funker fin-fint for meg. Ja, det har faktisk jeg også Storytel altså, så jeg hører også alltid på lydbok i bilen. Med buss ville jeg brukt nærmere 1,5 time, så jeg må kjøre bil. HI Anonymous poster hash: d1245...140
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #10 Skrevet 1. juli 2015 Har pendla 45 min per vei på det meste, nå har jeg ny jobb og har en halvtime per vei. Det blir en vanesak! Går fint Anonymous poster hash: bdca4...a98
MammantilNurket Skrevet 1. juli 2015 #11 Skrevet 1. juli 2015 Jeg bor litt utenfor Oslo. Beregner en time til jobb, men det tar ca.40 min.fra dør til dør. Jeg busser til jobb. Har Storytel på telefonen min og hører på lydbok på veien Funker fin-fint for meg. Ja, det har faktisk jeg også Storytel altså, så jeg hører også alltid på lydbok i bilen. Med buss ville jeg brukt nærmere 1,5 time, så jeg må kjøre bil. HI Anonymous poster hash: d1245...140 Jeg bare elsker deg appen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå