Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 jeg har funnet meg en fantastisk mann på alle måter ❤️ vi fungerer bra sammen som et par, men en ting skurrer.... Han kommer altfor fort! Jeg kan ikke røre han under forspillet... Å når han har forspill på meg anstrenger han seg skikkelig for å få meg til å komme.. Men da sexen begynner rekker han knapt å få den inn før han kommer. Sånn som i natt, han har litt stor så vi må ta den litt pent inn, å da den var helt inne kom han 😱 tror dere dette vil bedre seg eller alltid være sånn? Anonymous poster hash: 3b836...085
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Kanskje han er nervøs? Lenge siden sist? Prøv å la han komme først,før han gir deg orgasme. Så kan dere ha sex etterpå,hvis han får den opp igjen raskt. Anonymous poster hash: 6b51a...098
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 Kan du ikke høre med ham om det pleier å være sånn? Det kan jo tenkes at han bare er veldig tent, masse nerver, og alt et nytt og spennende. Hvis jeg var deg ville jeg spurt ham hvordan han pleier å funke...👍🏻 Mannen min hadde motsatt problem de første mnd vi var sammen. Vi hadde masse sex, men han kom aldri, uansett hva vi gjorde. Når den første forelskelsen la seg litt så fikk han det til. Nå er det ikke et problem lengre Men vi pratet om hvorfor det var sånn, hva jeg kunne gjøre annerledes og sånt. Hadde en åpen dialog hele veien 😊 Anonymous poster hash: 81292...767
MammantilNurket Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 Snakk med ham om det Kan hende det er nerver og at det bedrer seg etterhvert. Kan det være en idé å bruke kondom?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #5 Skrevet 1. juli 2015 Kan han ikke bare få komme kjapt. Og mens han gleder deg på alle andre måter så blir han vel hard igjen og klar for runde 2? Anonymous poster hash: 53570...a45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå