Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 Jeg er i grunn "lettantent" ☺️... Litt småbiting og kyssing på halsen, så er jeg klar. evt at mannen bare holder godt rundt meg og presser seg inntil meg ved kjøkkenbenken... Men humøret må være på godsida.. Hvis han nettopp har vært idiot..så ville slike tilnærmelser gjort meg forbannet. Anonymous poster hash: 78df8...111
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Hvis han er nydusjet og lukter godt, er blid og ikke prøver for hardt Anonymous poster hash: 632a8...e02
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 Helt enig.. Anonymous poster hash: 78df8...111
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 Hvis han er nydusjet og lukter godt, er blid og ikke prøver for hardt Anonymous poster hash: 632a8...e02 Enig! Og så hjelper det på at han har ryddet litt i huset, klippet plena, byttet dekk på bilen eller noe sånt 😉 OG -jeg blir lettere tent når jeg er litt småbrisen 😊 Anonymous poster hash: 34db5...84c
Virginia. Skrevet 1. juli 2015 #5 Skrevet 1. juli 2015 Jeg er i grunn "lettantent" ☺️... Litt småbiting og kyssing på halsen, så er jeg klar. evt at mannen bare holder godt rundt meg og presser seg inntil meg ved kjøkkenbenken... Men humøret må være på godsida.. Hvis han nettopp har vært idiot..så ville slike tilnærmelser gjort meg forbannet. Anonymous poster hash: 78df8...111 Helt normalt tennbar . Er slik selv.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #6 Skrevet 1. juli 2015 Hvis han tar hardt tak i meg og kysser meg lidenskapelig, dytter med ned på senga eller sofaen og kliner med meg blir jeg tent. Hvis han tar litt kontroll! Anonymous poster hash: 9bb47...fdc
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #7 Skrevet 1. juli 2015 Hvis han tar hardt tak i meg og kysser meg lidenskapelig, dytter med ned på senga eller sofaen og kliner med meg blir jeg tent. Hvis han tar litt kontroll! Anonymous poster hash: 9bb47...fdc Åh... Det savner jeg... En jeg var samboer med gjennom 5 år tok kontroll... Anonymous poster hash: 78df8...111
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #8 Skrevet 1. juli 2015 En blanding av alle svarene over Anonymous poster hash: d40c0...552
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #9 Skrevet 1. juli 2015 Ved å bruke tid sammen med meg og vise meg oppmerksomhet. Dype samtaler eller kjærestefnising hjelper. Om jeg kun ser ryggen hans og vi knapt snakker sammen iløpet av dagen er jeg lite interessert. Anonymous poster hash: 43993...8a2
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #10 Skrevet 1. juli 2015 Når han oppfører seg som en mann og ikke som en guttunge. Når han har fått gjort ting i hjemmet og kanskje overrasket meg med en middag og noen glass vin, gitt meg komlimenter og fått meg til å føle meg verdsatt. Dette skjer aldri likevel, men det er lov å drømme. Vi har småunger og alt for mye å gjøre om dagene Anonymous poster hash: e7d20...b62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå