Gå til innhold

Hva tenker du om et par sent i 30årene som

Anbefalte innlegg

Skrevet

aldri har vært i stand til å klare seg selv økonomisk? Begge er i jobb, lavtlønnede yrker, men forbruket et helt vilt. Alt av hus og innbo og flotte biler betales av hennes foreldre. De er alltid blakk og når vi besøker de må vi være med på butikken for å handle inn til middag etc og summen deles mellom oss. (Når de er hos oss står maten klar på bordet nør de kommer.)

Hva tenker du om slike mennesker?

Anonymous poster hash: c166f...8f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at de har tapt på alle fronter og at hennes foreldre er med på å holde dem nede. Hjelp er ikke alltid et gode. La dem tryne og muligens lære noe i stedet.

Skrevet

Tenker at foreldrene til disse menneskene må ha sviktet på flere plan

Anonymous poster hash: 931a0...648

Skrevet

Jeg tenker også det. Samtidig kan jeg ikke la være å irritere meg, for foreldrene hennes er styrtrike så de kommer aldri til å tryne, men tvert i mot arve en hel del om noen år. Jeg skulle ønske det ikke irriterte meg, men det gjør det.. Hi

Skrevet

GRØSS er min første tanke....Deretter tenker jeg at her er det mye som har sviktet i oppdragelsen!

Anonymous poster hash: 453e4...3d4
Skrevet

Jeg tenker at jeg glad det ikke er meg og at deres private økonomi er dems problem. Altså, jeg hadde ikke giddet å irritere meg over det..

Skrevet

Jeg vet at jeg ikke hadde orket å ha folk med så dårlig økonomisk sans i min omgangskrets.

Anonymous poster hash: 4ce74...970

Skrevet

Jeg hadde krevd at de betalte sitt. Hadde vært såpass ærlig at jeg hadde sagt at jeg forventet at de sto for maten hvis vi ble invitert. De får tross alt gratis mat hos dere. Så hadde jeg prøvd å ikke irritere meg over livssituasjonen de har satt seg i. De kommer garantert til å sløse bort all arven når den kommer også. Har de barn?

Anonymous poster hash: 04d00...696
Skrevet

Jeg hadde krevd at de betalte sitt. Hadde vært såpass ærlig at jeg hadde sagt at jeg forventet at de sto for maten hvis vi ble invitert. De får tross alt gratis mat hos dere. Så hadde jeg prøvd å ikke irritere meg over livssituasjonen de har satt seg i. De kommer garantert til å sløse bort all arven når den kommer også. Har de barn?

Anonymous poster hash: 04d00...696

Ja de har tre barn. Veeeldig bortskjemte, besteforeldrene gir dem alt de peker på.

Skrevet

Betaler de for maten når de er hos dere?

Anonymous poster hash: df086...0b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...