Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Vi ligger i senga, og mannen ligger midt i sengen. Jeg sier at han nå tar opp 80% av plassen og spør pent om han kan legge seg lenger over på sin side. Da sier han; Altså, hvem av oss tar egentlig størst plass her, med tanken på den ulike størrelsen på kroppene våres? Ja, jeg er overvektig.. Anonymous poster hash: 711a6...6e0
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 nei, det var ikke stygt sagt Anonymous poster hash: 1a2cb...7ee
petitt Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 Ja, det var stygt sagt, du kritiserte ikke ham men ba ham flytte seg over på sin side mens han da valgte å angripe deg ved å kritisere ditt utseende og bruke noe imot deg du kanskje har dårlig selvtillit for. Det var veldig stygt sagt og helt unødvendig.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 Ja, det var stygt sagt, du kritiserte ikke ham men ba ham flytte seg over på sin side mens han da valgte å angripe deg ved å kritisere ditt utseende og bruke noe imot deg du kanskje har dårlig selvtillit for. Det var veldig stygt sagt og helt unødvendig. Enig Anonymous poster hash: 41e97...37c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #5 Skrevet 30. juni 2015 Så i mannens logikk så skal du ha mindre plass i sengen fordi du er overvektig. Sånn rent bortsett fra at kommentaren er stygg, så viser ikke mannen særlig intelligens... En mann som hadde sagt noe slikt til meg da jeg var overvektig hadde blitt en singel mann. Han hadde i hvert fall sovet alene inntil han ba om unnskyldning. Anonymous poster hash: b97f2...d9a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #6 Skrevet 30. juni 2015 Så i mannens logikk så skal du ha mindre plass i sengen fordi du er overvektig. Sånn rent bortsett fra at kommentaren er stygg, så viser ikke mannen særlig intelligens... En mann som hadde sagt noe slikt til meg da jeg var overvektig hadde blitt en singel mann. Han hadde i hvert fall sovet alene inntil han ba om unnskyldning. Anonymous poster hash: b97f2...d9a OG jeg ville spurt ham hva hans egentlige problem var... Anonymous poster hash: b97f2...d9a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #7 Skrevet 30. juni 2015 Nesten så du skulle angrepet noe ved utseendet hans som han er usikker på. Er han kjekk? For om han ikke er noe fruktfat ville jeg gått for "Jada jada, jeg er feit men du er stygg, jeg kan slanke meg ..." Anonymous poster hash: 11b31...84b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå