Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Vært med 3 stk. Første i 25 år. Vært mye løgn med alle har det vist seg. Noen som har opplevd og turt å prøve igjen? Anonymous poster hash: 65fe7...cc3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 Jeg har bare bestemt meg for at ingen idioter i fortiden skal få ødelgge meg for nåtiden og fremtiden. Så jeg velger å fortsette å stole på menn. Det er så enkelt og så vanskelig... Jeg har brukt mye tid på å gå gjennom tidligere forhold, prøvd å finne tegn jeg burde tolket tidligere i forholdet.... og det som er mindre morsomt... hva er det hos meg som gjør at jeg har blitt tiltrukket av nettopp de mennene, og hva som har gjort at jeg har valgt å overse signal og ting som har skjedd. Slik håper jeg å unngå å treffe feil mann igjen. Har vært singel i to år nå, og kjenner jeg begynner å bli klar for et nytt forhold nå. Jeg har fremdeles litt å jobbe med hos meg selv, men mer eller mindre tror jeg at jeg er på plass og klar for ny mann nå Jeg må bl.a. bli tydeligere på hvem jeg er og hva jeg aksepterer og ikke aksepterer, hva jeg vil ha og ikke ha. Jeg tror at hvis jeg blir tydeligere på hvem jeg er (ikke alltid er den som liker å please og som alltid er fleksibel) så tror jeg det er større sjanse for at jeg møter riktig mann. Anonymous poster hash: 8465e...a66
Iiiiik Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 En av mammas venninner var skilt og bitter i åresvis. Hver gang hun hadde drukket to glass vin, gråt hun og snakket om at eksen valgte feil, at det var hun som skulle hatt det fine huset, at det var hun som skulle stått sammen med ham på kirketrappa da datteren giftet seg osv. Sist gang jeg hørte henne snakke sånn var i jula, ekteskapet deres røk etter utroskap i 1978... Allerede som ung tenåring tenkte jeg at det var ubegripelig hvordan den flotte dama lot hans svikefulle handlinger prege hele resten av hennes liv. Da jeg selv ble sviktet med utroskap ganske brutalt mens datteren vår var nyfødt, bestemte jeg meg for at denne fyren ikke skulle få ødelegge mer enn høyst nødvendig. Han ødela selvfølgelig nåtiden, men han ødela også litt av fortiden fordi jeg ikke lenger kunne stole på at noe av det som hadde skjedd den siste tiden var sant og ekte. Men min egen fremtid kunne jeg bestemme over, jeg ville ikke gi ham nok makt til å ødelegge den også. Jeg var da verdt så mye mer enn å skulle sture resten av livet pga ham! Jeg var også bevisst på at ingen nye relasjoner skulle påvirkes av min historie, det kunne ikke være sånn at nye menn skulle betale for én dusts handlinger. Det tok tre år før jeg var klar for noe nytt. Hadde først en kortvarig relasjon til en fyr, deretter møtte jeg ham som nå er min mann og som jeg har vært sammen med i 13 år.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 Jeg har bare bestemt meg for at ingen idioter i fortiden skal få ødelgge meg for nåtiden og fremtiden. Så jeg velger å fortsette å stole på menn. Det er så enkelt og så vanskelig... Jeg har brukt mye tid på å gå gjennom tidligere forhold, prøvd å finne tegn jeg burde tolket tidligere i forholdet.... og det som er mindre morsomt... hva er det hos meg som gjør at jeg har blitt tiltrukket av nettopp de mennene, og hva som har gjort at jeg har valgt å overse signal og ting som har skjedd. Slik håper jeg å unngå å treffe feil mann igjen. Har vært singel i to år nå, og kjenner jeg begynner å bli klar for et nytt forhold nå. Jeg har fremdeles litt å jobbe med hos meg selv, men mer eller mindre tror jeg at jeg er på plass og klar for ny mann nå Jeg må bl.a. bli tydeligere på hvem jeg er og hva jeg aksepterer og ikke aksepterer, hva jeg vil ha og ikke ha. Jeg tror at hvis jeg blir tydeligere på hvem jeg er (ikke alltid er den som liker å please og som alltid er fleksibel) så tror jeg det er større sjanse for at jeg møter riktig mann. Anonymous poster hash: 8465e...a66 Høres ut som vi er litt like, jeg er også den som er for fleksibel og pleaser. HI Anonymous poster hash: 65fe7...cc3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #5 Skrevet 30. juni 2015 Jeg har bare bestemt meg for at ingen idioter i fortiden skal få ødelgge meg for nåtiden og fremtiden. Så jeg velger å fortsette å stole på menn. Det er så enkelt og så vanskelig... Anonymous poster hash: 8465e...a66 Høres ut som vi er litt like, jeg er også den som er for fleksibel og pleaser. HI Anonymous poster hash: 65fe7...cc3 Jeg har kommet frem til at det er to ting i akkurat disse egenskapene. For det første så er jeg en fleksibel person. Jeg vokste også opp med en bestemor som hadde enorm omtanke for alle i sin nærhet, og jeg har vel også arvet noe av dette. Det er gode egenskaper. Men samtidig så er jeg preget av en oppvekst som ikke ga meg særlig god selvtillit, som ikke alltid tror at mine behov er så veldig viktig ift. andres behov eller ønsker. De siste to årene mens jeg har analysert gamle forhold og meg selv har jeg funnet ut at jeg må tørre å stå for den jeg er, og også hva mine behov er. Det er der tydeligheten kommer inn. Og jeg begynner å se at jeg godt kan være fleksibel og empatisk og omtenksom.... og likevel være tydelig på hva jeg trenger. Det er ingen motsetning i det, og det begynner jeg først å forstå nå - tok sin tid Jeg har vel også innsett at før jeg viser hvem jeg selv virkelig er, hva mine behov er, så kan jeg egentlig ikke forvente at den riktige mannen tiltrekkes av meg. Den satt langt inne... Anonymous poster hash: 8465e...a66
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #6 Skrevet 30. juni 2015 Jeg har bare bestemt meg for at ingen idioter i fortiden skal få ødelgge meg for nåtiden og fremtiden. Så jeg velger å fortsette å stole på menn. Det er så enkelt og så vanskelig... Anonymous poster hash: 8465e...a66 Høres ut som vi er litt like, jeg er også den som er for fleksibel og pleaser.HI Anonymous poster hash: 65fe7...cc3 Jeg har kommet frem til at det er to ting i akkurat disse egenskapene. For det første så er jeg en fleksibel person. Jeg vokste også opp med en bestemor som hadde enorm omtanke for alle i sin nærhet, og jeg har vel også arvet noe av dette. Det er gode egenskaper. Men samtidig så er jeg preget av en oppvekst som ikke ga meg særlig god selvtillit, som ikke alltid tror at mine behov er så veldig viktig ift. andres behov eller ønsker. De siste to årene mens jeg har analysert gamle forhold og meg selv har jeg funnet ut at jeg må tørre å stå for den jeg er, og også hva mine behov er. Det er der tydeligheten kommer inn. Og jeg begynner å se at jeg godt kan være fleksibel og empatisk og omtenksom.... og likevel være tydelig på hva jeg trenger. Det er ingen motsetning i det, og det begynner jeg først å forstå nå - tok sin tid Jeg har vel også innsett at før jeg viser hvem jeg selv virkelig er, hva mine behov er, så kan jeg egentlig ikke forvente at den riktige mannen tiltrekkes av meg. Den satt langt inne... Anonymous poster hash: 8465e...a66 Kloke ord. Dette skal jeg ta til meg. Takk☺ Anonymous poster hash: 65fe7...cc3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #7 Skrevet 30. juni 2015 Jeg vil ikke at en fyr skal gra meg under samme kam som idiotene han har truffet for å si det sånn. Vil du ha skylden for alt det slemme andre damer har gjort? De fleste menn er ok. Jeg har vært i tre langvarige forhold, i alle er det litt løgn, men det er ikke av alvorlig grad og mest for å beskytte egne personlige greier. Men alle tre har vært gode og snille menn som virkelig har elsket meg. Så du har bare hatt uflaks. Ikke velg første og beste, ikke gå inn i et forhold før du kjenner dem, ikke vær desperat da får du bunnslammet. Anonymous poster hash: c1644...11f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #8 Skrevet 30. juni 2015 Jeg har bare bestemt meg for at ingen idioter i fortiden skal få ødelgge meg for nåtiden og fremtiden. Så jeg velger å fortsette å stole på menn. Det er så enkelt og så vanskelig... Jeg har brukt mye tid på å gå gjennom tidligere forhold, prøvd å finne tegn jeg burde tolket tidligere i forholdet.... og det som er mindre morsomt... hva er det hos meg som gjør at jeg har blitt tiltrukket av nettopp de mennene, og hva som har gjort at jeg har valgt å overse signal og ting som har skjedd. Slik håper jeg å unngå å treffe feil mann igjen. Har vært singel i to år nå, og kjenner jeg begynner å bli klar for et nytt forhold nå. Jeg har fremdeles litt å jobbe med hos meg selv, men mer eller mindre tror jeg at jeg er på plass og klar for ny mann nå Jeg må bl.a. bli tydeligere på hvem jeg er og hva jeg aksepterer og ikke aksepterer, hva jeg vil ha og ikke ha. Jeg tror at hvis jeg blir tydeligere på hvem jeg er (ikke alltid er den som liker å please og som alltid er fleksibel) så tror jeg det er større sjanse for at jeg møter riktig mann. Anonymous poster hash: 8465e...a66 Og når man liker en som man etterhvert kjenner ikke passer inn likevel, ikke prøv å endre ham, bare gå videre til nestemann. Anonymous poster hash: c1644...11f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #9 Skrevet 30. juni 2015 Anonymous poster hash: 8465e...a66 Og når man liker en som man etterhvert kjenner ikke passer inn likevel, ikke prøv å endre ham, bare gå videre til nestemann. Anonymous poster hash: c1644...11f Enig! Jeg har aldri trodd at jeg kunne forandre en mann, jeg har desverre hatt altfor lang tålmodighet og trodd at de ville innse div. urimeligheter selv og dermed endre seg selv Men det er jo også som å tro på julenissen Anonymous poster hash: 8465e...a66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå