Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Hvilke grunner? Snakk om et idrettslag- ikke noe lønn involvert. Anonymous poster hash: 3bcbe...2c1
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 Du gir beskjed om at du ikke går på for en ny periode når det nærmer seg årsmøtet slik at valgkomiteen kan finne en ny kandidat til vervet. Anonymous poster hash: fda1d...80f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 Mente mer nå midt i perioden... Personlige vansker gjør at jeg greier ikke mer... Anonymous poster hash: 3bcbe...2c1
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 Jeg har gått av i flere verv faktisk. En fordi resten av styret ønsket styre så man tømte kontoen og det ønsket jeg ikke være en del av. En annen gang ble lederen av foretaket jeg satt som styreleder i så usakelig å ha med å gjøre at jeg droppa hele greia. I begge verv har jeg lagt ned langt mer energi og innsats enn forventet, så har ingen dårlig samvittighet for ikke å stå perioden ut. Av hensyn til både meg selv, styret forøvrig, laget/foreningen/foretaket og sakene vi sto midt oppi. Begge var forøvrig gratis arbeide. Har endel andre verv jeg ikke har avsluttet også, men stått en eller flere perioder ut Anonymous poster hash: 3a758...bb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå