Gå til innhold

Pappa er psykopat.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig vondt å være liten å se pappa skade mamma. Og se mamma være redd. Eller se mamma bare springer i undertøyet til naboen, for å redde sitt eget liv.

Ikke så godt å ha en pappa som er psykopat.

Savner å ha en pappa som bryr seg og som er virkelig er en FAR.

Men..... hvorfor ble pappa psykopat?

Anonymous poster hash: 47d5c...1c4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel utvikles dette tidlig i bardisken, som et resultat av lite omsorg og kjærlighet under oppveksten. Empati anger osv ble ikke utviklet som hos andre.

Anonymous poster hash: 9d9a7...221

Skrevet

Barndommen altså!

Skrevet

Veldig vondt å være liten å se pappa skade mamma. Og se mamma være redd. Eller se mamma bare springer i undertøyet til naboen, for å redde sitt eget liv. Ikke så godt å ha en pappa som er psykopat.Savner å ha en pappa som bryr seg og som er virkelig er en FAR. Men..... hvorfor ble pappa psykopat? Anonymous poster hash: 47d5c...1c4

Uff, vet hvordan det er. Din mamma må prøve og få hjelp av politiet. Vet det e vanskelig, men dere må bort! Krisesenter, nytt bosted kan dere få hjelp til.

Anonymous poster hash: bc050...0cb

Skrevet

Heldigvis ble jeg og min søster "tvangsflyttet" bort. Og min mor kom seg vekk, men er ennå et helvete med traumer og mareritt fra den tiden.

Er noen år siden, men jeg lurer fortsatt på hvorfor.

Hva er sjangsen for å bli psykopat? med tanke på egen barndom?

Skrevet

Heldigvis ble jeg og min søster "tvangsflyttet" bort. Og min mor kom seg vekk, men er ennå et helvete med traumer og mareritt fra den tiden.

Er noen år siden, men jeg lurer fortsatt på hvorfor.

Hva er sjangsen for å bli psykopat? med tanke på egen barndom?

Man kan ikke "bli" psykopat i voksen alder (det finnes sikkert unntak her også), det er noe man blir tidlig tidlig i barndommen når ting ikke utvikler seg som det skal.

http://www.sakkyndig.com/psykologi/persfor/Hvorfor_psykopater.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...