Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Vi låner leilighet av noen venner i 4 uker mens de er på ferie. Jeg vet de ikke forventer noe for det, men de skal selvfølgelig få noe i gjengjeld. Hva ville dere gitt i penger eller gave som takk? Anonymous poster hash: c172a...e7c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 Hvis de ikke vil ha penger ville jeg latt dem komme hjem til en grundig vasket leilighet. Blomster, vin, god mat i kjøleskapet, og kanskje et gavekort på middag og show i byen (med dere som barnevakt?)... Anonymous poster hash: d0abc...f15
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 Om de har sagt de ikke vil ha penger så vil de ikke det. Vi lånte en hytte en uke i fjor, av noen som ikke ønsket penger. Vi vasket, klippet gresset, ryddet godt, satte igjen litt godvarer som sjokolade, litt dyrere kaffe, stearinlys o.l. De ble kjempeglade for det og sendte en melding om at vi kunne låne hytta igjen når som helst Så jeg støtter forslaget over, rydd og vask godt etter dere, fyll opp med litt godsaker i kjøleskapet, kjøp noen blomster o.l. Anonymous poster hash: 7e929...829
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 Takk, det er det vi snakket om å gjøre også. Ble bare usikker på om vi burde legge igjen litt "husleie" for bruk av vann og strøm..☺ Takk for svar! Hi Anonymous poster hash: c172a...e7c
petitt Skrevet 1. juli 2015 #5 Skrevet 1. juli 2015 Jeg ville lagt igjen husleie pluss litt ekstra for strøm. Og så ville jeg kjøpt en flaske vin eller noe og satt igjen på kjøkkenbenken med et koselig takkekort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå