Gå til innhold

venninne som er forelsket I mannen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Fatter ikke hvorfor ingen her forstår hi sine følelser og ser hvor skuffet hun er over han..??? Han har løyet, gått bak ryggen hennes og gitt henne et falsk selvbilde i er mange år som er avslørt og knust nå!

 

All sympati med deg hi, jeg har blitt sveket men ikke på samme måte, men fikk også selvbildet knust når elskerinnen til mannen viste seg å være den sexbomber, og fant også ut at mange av de tingene vi hadde sammen hadde han fått ideer av henne på....

 

Selvsagt holdt ikke det selvom vi prøvde.. Barna har det mye bedre med lykkelige foreldre som bor hver for seg enn hos et par hvor alt er dødt.

 

Kom deg videre, han er en sexfiksert pervo!

 

Anonymous poster hash: 9e360...b7b

Er det omvendt psykologi du prøver deg på eller mener du det? Det er leit hvis du har opplevd å bli bedratt av din mann, men det er ikke slik min situasjon er. Jeg har det likevel vanskelig selv om det er vanskelig å forstå for mange.

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Hæ?

Det jeg prøver å si er at svik er svik, og selvom du tror han har vært trofast siste to årene bare fordi hun hadde gamle bilder (det har selvsagt ikke slått deg at hun ikke tok bilder de siste årene og hadde bare gamle å vise til) så har han vært trofast. Vær så god..

 

Jeg vet jo du har det vanskelig, fordi de har gått bak ryggen din og du sier jo selv at du har fått selvtilliten din knust... Sier bare at det ikke er lett å få fikset opp, og dette lukter skilsmisse lang vei!

 

 

Anonymous poster hash: 9e360...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Fatter ikke hvorfor ingen her forstår hi sine følelser og ser hvor skuffet hun er over han..??? Han har løyet, gått bak ryggen hennes og gitt henne et falsk selvbilde i er mange år som er avslørt og knust nå!

 

All sympati med deg hi, jeg har blitt sveket men ikke på samme måte, men fikk også selvbildet knust når elskerinnen til mannen viste seg å være den sexbomber, og fant også ut at mange av de tingene vi hadde sammen hadde han fått ideer av henne på....

 

Selvsagt holdt ikke det selvom vi prøvde.. Barna har det mye bedre med lykkelige foreldre som bor hver for seg enn hos et par hvor alt er dødt.

 

Kom deg videre, han er en sexfiksert pervo!

 

Anonymous poster hash: 9e360...b7b

Er det omvendt psykologi du prøver deg på eller mener du det? Det er leit hvis du har opplevd å bli bedratt av din mann, men det er ikke slik min situasjon er. Jeg har det likevel vanskelig selv om det er vanskelig å forstå for mange.

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Hæ?

Det jeg prøver å si er at svik er svik, og selvom du tror han har vært trofast siste to årene bare fordi hun hadde gamle bilder (det har selvsagt ikke slått deg at hun ikke tok bilder de siste årene og hadde bare gamle å vise til) så har han vært trofast. Vær så god..

 

Jeg vet jo du har det vanskelig, fordi de har gått bak ryggen din og du sier jo selv at du har fått selvtilliten din knust... Sier bare at det ikke er lett å få fikset opp, og dette lukter skilsmisse lang vei!

 

 

Anonymous poster hash: 9e360...b7b

Ti*

 

Anonymous poster hash: 9e360...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har overhodet ikke tatt opp dette hver dag siden det skjedde.. Vi har snakket om det kanskje fem ganger.. Den siste uken har det ikke vært nevnt med et ord! Sist vi snakket om det var han kjempesint..

 

Han må gjøre sitt også så vi får snakket oss gjennom det, som det nå virker som han er uvillig til.. Han vil bare ha masse sex for å demonstrere at alt er I orden..

 

Så du tar nok litt feil.. jeg gnåler ikke om dette, jeg TENKER på det.. hele tiden..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Så sånn helt konkret.... Hva vil du han skal gjøre?

 

Anonymous poster hash: 3e210...570

Jeg vil at han skal ønske å snakke med meg, dele med meg hva han tenker og føler, forklare hvorfor han blir så sint, fortelle meg hvordan han ser på meg og oss, vårt forhold, vårt sexliv, vår fremtid.. derimot ønsker jeg ikke å stille Tusen spørsmål og møte masse motstand og bjeffet svar..

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Herregud han ser vel på alt det som han alltid har sett det!

 

Så hvorfor skal ha snakke om det? Stakkars, stakkars mann!

Klart han blir sint av å skulle snakke snakke snakke om deres kjærlighet som for han er klin lik som siste 10 årene.

 

Du må faktisk slutte å si "men dete forstår ikke" for du forstår ikke at du er selvdestruktiv og ødelegger forholdet deres litt mer for hver samtale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Fatter ikke hvorfor ingen her forstår hi sine følelser og ser hvor skuffet hun er over han..??? Han har løyet, gått bak ryggen hennes og gitt henne et falsk selvbilde i er mange år som er avslørt og knust nå!

 

All sympati med deg hi, jeg har blitt sveket men ikke på samme måte, men fikk også selvbildet knust når elskerinnen til mannen viste seg å være den sexbomber, og fant også ut at mange av de tingene vi hadde sammen hadde han fått ideer av henne på....

 

Selvsagt holdt ikke det selvom vi prøvde.. Barna har det mye bedre med lykkelige foreldre som bor hver for seg enn hos et par hvor alt er dødt.

 

Kom deg videre, han er en sexfiksert pervo!

 

Anonymous poster hash: 9e360...b7b

Er det omvendt psykologi du prøver deg på eller mener du det? Det er leit hvis du har opplevd å bli bedratt av din mann, men det er ikke slik min situasjon er. Jeg har det likevel vanskelig selv om det er vanskelig å forstå for mange.

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Hæ?

Det jeg prøver å si er at svik er svik, og selvom du tror han har vært trofast siste to årene bare fordi hun hadde gamle bilder (det har selvsagt ikke slått deg at hun ikke tok bilder de siste årene og hadde bare gamle å vise til) så har han vært trofast. Vær så god..

 

Jeg vet jo du har det vanskelig, fordi de har gått bak ryggen din og du sier jo selv at du har fått selvtilliten din knust... Sier bare at det ikke er lett å få fikset opp, og dette lukter skilsmisse lang vei!

 

 

Anonymous poster hash: 9e360...b7b

Selvfølgelig forstår jeg at bildenes alder i seg selv ikke er noen garanti for at han har vært trofast. Såklart de kan ha hatt sex uten å ta bilder av det de siste årene - nå er vel det også det vanligste.. Saken er at jeg tror på han når han sier at han ikke har rørt henne eller noen andre, og at han har vært trofast. Jeg vet ikke 100 % sikkert, og tenker at det ikke er så mye jeg kan gjøre for å få endelig klarhet i det, men jeg kjenner meg ganske rolig nå på at jeg tror han.

 

Han kom hjem småfull i går som jeg håpet på og vi snakket litt og hadde litt sex.. Vi er fremdeles enige om å tåle hverandres reaksjoner frem til vi møter psykologen, og fokusere på barna. Vi har egentlig ganske fullt program fremover med besøk og div aktiviteter på barnas premisser og har ikke tid til å snakke veldig mye om det som har vært.

 

Jeg fikk melding sent i går av en venninne som skriver at "venninnen min" sier hun "må snakke med meg".. Hun får jo ikke tak i meg nå når hun er blokkert.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Jeg er redd det skal dukke opp mer, flere bilder eller nye opplysninger.. eller at hun har "kommet litt til seg selv" og innser at hun ikke har vært så grei... da kunne det sikkert være greit for alle å ha en liten prat om det.. på en annen side har jeg jo blokkert henne for en grunn, og hvis jeg tar kontakt med henne med en gang hun ber om det så blir det ganske meningsløst..

 

Mannen er tydelig på at vi skal holde avstand til henne, men nå er jo han også redd for hva hun kan komme med, og det er ikke han alene som bestemmer hvorvidt jeg skal ta kontakt med henne.. Jeg velger uansett foreløpig å avvente.. Vi må jo også snakke om hvordan vi forholder oss til henne når vi kommer hjem.. Jeg er litt usikker på om vi virkelig kan utelate henne når vi feks inviterer til noe, samtidig ser jeg for meg at mannen vil freake ut hvis hun kommer hjem til oss. Og, når andre inviterer, så må vi jo vurdere om vi skal la være å gå eller om vi tåler å være sammen med henne.. mannen mener vi skal droppe alt hun også deltar på, men det er jo synd også.. også er det jo utelivet til mannen - jeg har vanskelig for å se at han gir slipp på det.. og jeg liker egentlig veldig godt at han går ut.. da får jeg huset litt for meg selv og så pleier han å bli i så godt humør av det. Jeg liker når han kommer hjem småfull og legger seg inntil meg.. Da er han ofte åpen og søt og skøyersktig.. Men, dette siste r jo noe han må bestemme selv..

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

:klo: Hæ?

 

 

Du mener virkelig det er et alternativ å invitere henne hjem til dere på sosiale sammenkomster? :hakeslepp:

 

Når hun har ødelagt så til de grader mellom deg og mannen? Så skulle du kjøre over deg selv og din egen selvrespekt med en skurtresker og faktisk invitere henne hjem for kos og hygge? Skal hun ikke måtte ta noen konsekvenser av oppførselen sin? Og har du virkelig lyst til å ha med henne å gjøre? Nei nå må jeg rett og slett ty til et uttrykk jeg vanligvis ikke bruker, men gro deg en ryggrad kvinnfolk!!

 

 

Jeg hadde ikke orket å gå på sammenkomster der hun var invitert, og bor dere på en så liten plass at mannen MÅ støte på henne hvis han tar seg en tur ut? Er det det du mener med hans uteliv?

 

 

Nei nå ble jeg egentlig litt paff her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ville tatt noen telefoner til mannens utro venner. Tror ikke vennene hans er de eneste som har svin på skogen....

 

Anonymous poster hash: 6ec6b...a42

De vil jo uansett aldri avsløre noe..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

 

 

Sikker på det? Mannen din har jo avslørt dem :popcorn:

 

Anonymous poster hash: 6ec6b...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Dessuten hadde jeg sannsynligvis sendt henne en melding eller lignende, der jeg forklarte akkurat hva jeg følte for henne (og det hadde ikke vært vakkert), og bedt henne holde seg så langt mulig unna meg og mannen for resten av sine levedager, og at uansett hva hun måtte ha på hjertet så var du rett og slett totalt uinteressert i å høre det. Og gjort det klart at det var det siste hun hørte fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg har overhodet ikke tatt opp dette hver dag siden det skjedde.. Vi har snakket om det kanskje fem ganger.. Den siste uken har det ikke vært nevnt med et ord! Sist vi snakket om det var han kjempesint..

 

Han må gjøre sitt også så vi får snakket oss gjennom det, som det nå virker som han er uvillig til.. Han vil bare ha masse sex for å demonstrere at alt er I orden..

 

Så du tar nok litt feil.. jeg gnåler ikke om dette, jeg TENKER på det.. hele tiden..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Så sånn helt konkret.... Hva vil du han skal gjøre?

 

Anonymous poster hash: 3e210...570

Jeg vil at han skal ønske å snakke med meg, dele med meg hva han tenker og føler, forklare hvorfor han blir så sint, fortelle meg hvordan han ser på meg og oss, vårt forhold, vårt sexliv, vår fremtid.. derimot ønsker jeg ikke å stille Tusen spørsmål og møte masse motstand og bjeffet svar..

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Ingvild han ikke vil gjøre dette? (Husk at han er mann)

Han har indirekte fortalt deg at han er lek for at han ikke fortalte om dette andre livet før, at han har hatt et forhold til din venninne, at han er sint fordi du henger deg opp k et liv han ikke lenger lever og han hat ikke vært utro, at han vil ha sex med deg, at han føler seg ferdig med saken og ikke har mer å si.

 

Så hva konkret vil han at du skal gjøre?

 

Anonymous poster hash: 3e210...570

Ingvild = hva om

 

Anonymous poster hash: 3e210...570

Vel, han vil nok at jec skal vise at jeg tror på at han har vært trofast og ikke gjort noe galt, og vise at jec er på plass igjen og at forholdet vårt og familien går videre. . Men det kan jeg ikke vise han før han viser meg noe mer tålmodighet med mine forvirrede følelser og tanker - og der har vi konflikten..

 

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Så du ber om at han skal gjøre som du ønsker uten å gi noe tilbake før han har gitt deg det?

Mentalitet som en 4 åring? "Jeg slutter kkke å hoppe før xxx slutter"?

 

Anonymous poster hash: 3e210...570

Igjen; dette er ikke fullstendig viljestyrt.. det er ikke slik at jeg nekter å ha sex med han før han snakker med meg - jeg har jo også hatt sex med han en gang etter alt dette.. det jeg mener er at jeg er usikker på om jeg klarer å gå videre som om ingenting har hendt hvis ikke han åpner seg litt mer...

 

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Så hvor lang tid har det gått uten at han åpner seg? Venter du på et mirakel der han plutselig vil snakke om alt?

 

Anonymous poster hash: 3e210...570

Han skjønner sikkert han også at han må snakke når vi møter psykologen 😊

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Si ikke det sikkert... Tro meg. Jeg har vært der din mann er. Jeg hadde kkke gjort noe galt og det har jeg ikke nå heller. Men jeg må stadig vekk snakke om det. Er møkk lei av at uansett hva jeg sier, så kommer de dømmende øynene og jeg skjønner at det ikke vil nytte. Jeg har jo aldri rett til å være lei meg, sint frustrert eller noe. Det er hans rett, for han er såret. Av INGENTING. Psykologen ba han skjerpe seg og gå videre. Indirekte, men dog.

 

Jeg er kort vei fra å stikke av og takke for meg. Uansett hva vi snakker om, så er det den gangen jeg gjorde noe galt i 1937 som er roten til alt vondt. Anbefaler deg å komme deg videre raskest mulig og aldri nevne dette igjen.

 

Anonymous poster hash: 3e210...570

Overtatt min eks? Dette var grunnen til at jeg gikk.

 

Anonymous poster hash: 48838...c6d

Mulig.. Men tror det finnes mange av de..

 

Anonymous poster hash: 3e210...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo: Hæ?

 

 

Du mener virkelig det er et alternativ å invitere henne hjem til dere på sosiale sammenkomster? :hakeslepp:

 

Når hun har ødelagt så til de grader mellom deg og mannen? Så skulle du kjøre over deg selv og din egen selvrespekt med en skurtresker og faktisk invitere henne hjem for kos og hygge? Skal hun ikke måtte ta noen konsekvenser av oppførselen sin? Og har du virkelig lyst til å ha med henne å gjøre? Nei nå må jeg rett og slett ty til et uttrykk jeg vanligvis ikke bruker, men gro deg en ryggrad kvinnfolk!!

 

 

Jeg hadde ikke orket å gå på sammenkomster der hun var invitert, og bor dere på en så liten plass at mannen MÅ støte på henne hvis han tar seg en tur ut? Er det det du mener med hans uteliv?

 

 

Nei nå ble jeg egentlig litt paff her...

Neida, du har nok rett, vi kommer nok ikke til å invitere henne hjem til oss.. jeg bare tenker på hvordan det vil bli fremover. Vi er en ganske fast gjeng med folk og pleier med jevne mellomrom å møtes uten at det er noen voldsom bevertning og heller ingen spesiell invitasjon, bare at de som kan stikker innom.. gjerne i forbindelse med at de skal videre ut.. ikke akkurat vorspiel, men på en måte nesten likevel.. og hun skal jo ut sammen med dem.. var bare det jeg tenkte på egentlig..

 

Og når det gjelder utelivet hans så bor vi ikke på en liten plass, men hun vet jo utmerket godt hvor han pleier å være, og bytter han sted finner hun lett ut av det også fordi de har felles venner - eller egentlig ER venner.. eller VAR mener jeg..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Da må du jo rett og slett bare gjøre det klart for henne at hun ikke under noen omstendigheter er velkommen i deres hjem, og så får mannen gjøre det samme når det gjelder å treffes ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

 

 

 

 

Fatter ikke hvorfor ingen her forstår hi sine følelser og ser hvor skuffet hun er over han..??? Han har løyet, gått bak ryggen hennes og gitt henne et falsk selvbilde i er mange år som er avslørt og knust nå!

All sympati med deg hi, jeg har blitt sveket men ikke på samme måte, men fikk også selvbildet knust når elskerinnen til mannen viste seg å være den sexbomber, og fant også ut at mange av de tingene vi hadde sammen hadde han fått ideer av henne på....

Selvsagt holdt ikke det selvom vi prøvde.. Barna har det mye bedre med lykkelige foreldre som bor hver for seg enn hos et par hvor alt er dødt.

Kom deg videre, han er en sexfiksert pervo! Anonymous poster hash: 9e360...b7b

Er det omvendt psykologi du prøver deg på eller mener du det? Det er leit hvis du har opplevd å bli bedratt av din mann, men det er ikke slik min situasjon er. Jeg har det likevel vanskelig selv om det er vanskelig å forstå for mange.

HiAnonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Hæ?

Det jeg prøver å si er at svik er svik, og selvom du tror han har vært trofast siste to årene bare fordi hun hadde gamle bilder (det har selvsagt ikke slått deg at hun ikke tok bilder de siste årene og hadde bare gamle å vise til) så har han vært trofast. Vær så god..

Jeg vet jo du har det vanskelig, fordi de har gått bak ryggen din og du sier jo selv at du har fått selvtilliten din knust... Sier bare at det ikke er lett å få fikset opp, og dette lukter skilsmisse lang vei! Anonymous poster hash: 9e360...b7b

Selvfølgelig forstår jeg at bildenes alder i seg selv ikke er noen garanti for at han har vært trofast. Såklart de kan ha hatt sex uten å ta bilder av det de siste årene - nå er vel det også det vanligste.. Saken er at jeg tror på han når han sier at han ikke har rørt henne eller noen andre, og at han har vært trofast. Jeg vet ikke 100 % sikkert, og tenker at det ikke er så mye jeg kan gjøre for å få endelig klarhet i det, men jeg kjenner meg ganske rolig nå på at jeg tror han.

Han kom hjem småfull i går som jeg håpet på og vi snakket litt og hadde litt sex.. Vi er fremdeles enige om å tåle hverandres reaksjoner frem til vi møter psykologen, og fokusere på barna. Vi har egentlig ganske fullt program fremover med besøk og div aktiviteter på barnas premisser og har ikke tid til å snakke veldig mye om det som har vært.

Jeg fikk melding sent i går av en venninne som skriver at "venninnen min" sier hun "må snakke med meg".. Hun får jo ikke tak i meg nå når hun er blokkert.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Jeg er redd det skal dukke opp mer, flere bilder eller nye opplysninger.. eller at hun har "kommet litt til seg selv" og innser at hun ikke har vært så grei... da kunne det sikkert være greit for alle å ha en liten prat om det.. på en annen side har jeg jo blokkert henne for en grunn, og hvis jeg tar kontakt med henne med en gang hun ber om det så blir det ganske meningsløst..

Mannen er tydelig på at vi skal holde avstand til henne, men nå er jo han også redd for hva hun kan komme med, og det er ikke han alene som bestemmer hvorvidt jeg skal ta kontakt med henne.. Jeg velger uansett foreløpig å avvente.. Vi må jo også snakke om hvordan vi forholder oss til henne når vi kommer hjem.. Jeg er litt usikker på om vi virkelig kan utelate henne når vi feks inviterer til noe, samtidig ser jeg for meg at mannen vil freake ut hvis hun kommer hjem til oss. Og, når andre inviterer, så må vi jo vurdere om vi skal la være å gå eller om vi tåler å være sammen med henne.. mannen mener vi skal droppe alt hun også deltar på, men det er jo synd også.. også er det jo utelivet til mannen - jeg har vanskelig for å se at han gir slipp på det.. og jeg liker egentlig veldig godt at han går ut.. da får jeg huset litt for meg selv og så pleier han å bli i så godt humør av det. Jeg liker når han kommer hjem småfull og legger seg inntil meg.. Da er han ofte åpen og søt og skøyersktig.. Men, dette siste r jo noe han må bestemme selv..

HiAnonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Jesus Maria.

Nå når propagandaministeren har klart å splitte hjemmefronten totalt, så vurderer du seriøst å "ta en liten prat" for å se om det kommer mer propaganda? For å gi tilliten mellom dere nådestøtet, eller? Og da tenker jeg like mye på HANS tillit til DEG! Ikke bare motsatt - det går begge veier, husk. Å lytte mer til henne er ensbetydende med at du tror mer på henne enn på ham. Et parforhold er et sted for TO, kjære HI, du kan ikke be inn flere. Da er det du som er forræderen.

 

Foreslår du sier til deres felles venninne som har formidlet den beskjeden at "Jeg vet hun vil snakke med meg, men hun trakasserer oss på grunn av min manns historie med henne, og det har blitt så plagsomt at vi måtte kutte henne ut."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte også her en natt at hun sa Unnskyld til meg, og jeg våknet av at jeg gråt.. det er ikke så lett når jeg ikke bare er sint på henne, jeg savner henne også.. og tenker på hvordan hun har hatt det i oppveksten sin og lurer på hvorfor det har blitt sånn at hun har så mye imot meg.. Lurer på hva mitt bidrag har vært. Jeg har ikke utbrodert veldig om forholdet til mannen, har ikke vært påfallende lykkelig eller noe sånt, så jeg ser det ikke helt.. men, det er klart, hun kjenner meg veldig godt og har sikkert sett at jec har hatt det bra.. så er jo spørsmålet hvorfor hun ikke har unnet meg det. .

 

Jeg tenkte på også.. Hvis det er sånn at vennene til mannen er utro hele tiden og mannen min virkelig ikke er det, så kan det vel tenkes at det er det som gjør henne sjalu da.. siden hennes samboer var utro og det var derfor det ble slutt.. at hun tenkte at jec også fortjente å bli sveket - av en eller annen grunn..

 

Men, det er uansett ganske ubegripelig..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

 

Fatter ikke hvorfor ingen her forstår hi sine følelser og ser hvor skuffet hun er over han..??? Han har løyet, gått bak ryggen hennes og gitt henne et falsk selvbilde i er mange år som er avslørt og knust nå!

All sympati med deg hi, jeg har blitt sveket men ikke på samme måte, men fikk også selvbildet knust når elskerinnen til mannen viste seg å være den sexbomber, og fant også ut at mange av de tingene vi hadde sammen hadde han fått ideer av henne på....

Selvsagt holdt ikke det selvom vi prøvde.. Barna har det mye bedre med lykkelige foreldre som bor hver for seg enn hos et par hvor alt er dødt.

Kom deg videre, han er en sexfiksert pervo! Anonymous poster hash: 9e360...b7b

Er det omvendt psykologi du prøver deg på eller mener du det? Det er leit hvis du har opplevd å bli bedratt av din mann, men det er ikke slik min situasjon er. Jeg har det likevel vanskelig selv om det er vanskelig å forstå for mange.

HiAnonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Hæ?

Det jeg prøver å si er at svik er svik, og selvom du tror han har vært trofast siste to årene bare fordi hun hadde gamle bilder (det har selvsagt ikke slått deg at hun ikke tok bilder de siste årene og hadde bare gamle å vise til) så har han vært trofast. Vær så god..

Jeg vet jo du har det vanskelig, fordi de har gått bak ryggen din og du sier jo selv at du har fått selvtilliten din knust... Sier bare at det ikke er lett å få fikset opp, og dette lukter skilsmisse lang vei! Anonymous poster hash: 9e360...b7b

Selvfølgelig forstår jeg at bildenes alder i seg selv ikke er noen garanti for at han har vært trofast. Såklart de kan ha hatt sex uten å ta bilder av det de siste årene - nå er vel det også det vanligste.. Saken er at jeg tror på han når han sier at han ikke har rørt henne eller noen andre, og at han har vært trofast. Jeg vet ikke 100 % sikkert, og tenker at det ikke er så mye jeg kan gjøre for å få endelig klarhet i det, men jeg kjenner meg ganske rolig nå på at jeg tror han.

Han kom hjem småfull i går som jeg håpet på og vi snakket litt og hadde litt sex.. Vi er fremdeles enige om å tåle hverandres reaksjoner frem til vi møter psykologen, og fokusere på barna. Vi har egentlig ganske fullt program fremover med besøk og div aktiviteter på barnas premisser og har ikke tid til å snakke veldig mye om det som har vært.

Jeg fikk melding sent i går av en venninne som skriver at "venninnen min" sier hun "må snakke med meg".. Hun får jo ikke tak i meg nå når hun er blokkert.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Jeg er redd det skal dukke opp mer, flere bilder eller nye opplysninger.. eller at hun har "kommet litt til seg selv" og innser at hun ikke har vært så grei... da kunne det sikkert være greit for alle å ha en liten prat om det.. på en annen side har jeg jo blokkert henne for en grunn, og hvis jeg tar kontakt med henne med en gang hun ber om det så blir det ganske meningsløst..

Mannen er tydelig på at vi skal holde avstand til henne, men nå er jo han også redd for hva hun kan komme med, og det er ikke han alene som bestemmer hvorvidt jeg skal ta kontakt med henne.. Jeg velger uansett foreløpig å avvente.. Vi må jo også snakke om hvordan vi forholder oss til henne når vi kommer hjem.. Jeg er litt usikker på om vi virkelig kan utelate henne når vi feks inviterer til noe, samtidig ser jeg for meg at mannen vil freake ut hvis hun kommer hjem til oss. Og, når andre inviterer, så må vi jo vurdere om vi skal la være å gå eller om vi tåler å være sammen med henne.. mannen mener vi skal droppe alt hun også deltar på, men det er jo synd også.. også er det jo utelivet til mannen - jeg har vanskelig for å se at han gir slipp på det.. og jeg liker egentlig veldig godt at han går ut.. da får jeg huset litt for meg selv og så pleier han å bli i så godt humør av det. Jeg liker når han kommer hjem småfull og legger seg inntil meg.. Da er han ofte åpen og søt og skøyersktig.. Men, dette siste r jo noe han må bestemme selv..

HiAnonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Jesus Maria.

Nå når propagandaministeren har klart å splitte hjemmefronten totalt, så vurderer du seriøst å "ta en liten prat" for å se om det kommer mer propaganda? For å gi tilliten mellom dere nådestøtet, eller? Og da tenker jeg like mye på HANS tillit til DEG! Ikke bare motsatt - det går begge veier, husk. Å lytte mer til henne er ensbetydende med at du tror mer på henne enn på ham. Et parforhold er et sted for TO, kjære HI, du kan ikke be inn flere. Da er det du som er forræderen.

 

Foreslår du sier til deres felles venninne som har formidlet den beskjeden at "Jeg vet hun vil snakke med meg, men hun trakasserer oss på grunn av min manns historie med henne, og det har blitt så plagsomt at vi måtte kutte henne ut."

Neida, men det er ikke bare lett å tenke klart..

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Det er ikke lett å tenke klart. Men ta nå mannen din litt med på råd, da! Det er ikke du og venninnen din mot ham. Han er faktisk på ditt lag. Det er ikke hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Jeg ville heller lagt den energien på å jobbe med forholdet til mannen, drit i henne, hun har hatt sin sjanse.

 

Hadde jeg vært mannen din, ville jeg tatt det som et mye større tillitsbrudd at du faktisk "ønsker" å beholde henne i livet ditt, enn at mannen har holdt tilbake informasjon for ikke å såre deg. Jeg hadde følt meg skikkelig sveket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hver gang det virker som hun har sett lyset venter det nytt drama rundt hjørnet (eller i hodet hennes)........Typisk. 



Anonymous poster hash: ead9a...b94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Jeg drømte også her en natt at hun sa Unnskyld til meg, og jeg våknet av at jeg gråt.. det er ikke så lett når jeg ikke bare er sint på henne, jeg savner henne også.. og tenker på hvordan hun har hatt det i oppveksten sin og lurer på hvorfor det har blitt sånn at hun har så mye imot meg.. Lurer på hva mitt bidrag har vært. Jeg har ikke utbrodert veldig om forholdet til mannen, har ikke vært påfallende lykkelig eller noe sånt, så jeg ser det ikke helt.. men, det er klart, hun kjenner meg veldig godt og har sikkert sett at jec har hatt det bra.. så er jo spørsmålet hvorfor hun ikke har unnet meg det. .

Jeg tenkte på også.. Hvis det er sånn at vennene til mannen er utro hele tiden og mannen min virkelig ikke er det, så kan det vel tenkes at det er det som gjør henne sjalu da.. siden hennes samboer var utro og det var derfor det ble slutt.. at hun tenkte at jec også fortjente å bli sveket - av en eller annen grunn..

Men, det er uansett ganske ubegripelig..

HiAnonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Du har rett til å sørge alt du vil, det er naturlig at du gjør det, og at du egentlig ønsker deg en unnskyldning.

 

Men ta et råd: ikke lur på hva ditt bidrag var eller hvorfor hun har vært sånn mot deg. Jeg syns det er åpenbart at hun er sjuk, og det har ikke noen grunn. I alle fall ikke en grunn som andre mennesker kan påvirke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Fatter ikke hvorfor ingen her forstår hi sine følelser og ser hvor skuffet hun er over han..??? Han har løyet, gått bak ryggen hennes og gitt henne et falsk selvbilde i er mange år som er avslørt og knust nå!

 

All sympati med deg hi, jeg har blitt sveket men ikke på samme måte, men fikk også selvbildet knust når elskerinnen til mannen viste seg å være den sexbomber, og fant også ut at mange av de tingene vi hadde sammen hadde han fått ideer av henne på....

 

Selvsagt holdt ikke det selvom vi prøvde.. Barna har det mye bedre med lykkelige foreldre som bor hver for seg enn hos et par hvor alt er dødt.

 

Kom deg videre, han er en sexfiksert pervo!

 

Anonymous poster hash: 9e360...b7b

Er det omvendt psykologi du prøver deg på eller mener du det? Det er leit hvis du har opplevd å bli bedratt av din mann, men det er ikke slik min situasjon er. Jeg har det likevel vanskelig selv om det er vanskelig å forstå for mange.

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Hæ?

Det jeg prøver å si er at svik er svik, og selvom du tror han har vært trofast siste to årene bare fordi hun hadde gamle bilder (det har selvsagt ikke slått deg at hun ikke tok bilder de siste årene og hadde bare gamle å vise til) så har han vært trofast. Vær så god..

 

Jeg vet jo du har det vanskelig, fordi de har gått bak ryggen din og du sier jo selv at du har fått selvtilliten din knust... Sier bare at det ikke er lett å få fikset opp, og dette lukter skilsmisse lang vei!

 

 

Anonymous poster hash: 9e360...b7b

Selvfølgelig forstår jeg at bildenes alder i seg selv ikke er noen garanti for at han har vært trofast. Såklart de kan ha hatt sex uten å ta bilder av det de siste årene - nå er vel det også det vanligste.. Saken er at jeg tror på han når han sier at han ikke har rørt henne eller noen andre, og at han har vært trofast. Jeg vet ikke 100 % sikkert, og tenker at det ikke er så mye jeg kan gjøre for å få endelig klarhet i det, men jeg kjenner meg ganske rolig nå på at jeg tror han.

 

Han kom hjem småfull i går som jeg håpet på og vi snakket litt og hadde litt sex.. Vi er fremdeles enige om å tåle hverandres reaksjoner frem til vi møter psykologen, og fokusere på barna. Vi har egentlig ganske fullt program fremover med besøk og div aktiviteter på barnas premisser og har ikke tid til å snakke veldig mye om det som har vært.

 

Jeg fikk melding sent i går av en venninne som skriver at "venninnen min" sier hun "må snakke med meg".. Hun får jo ikke tak i meg nå når hun er blokkert.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Jeg er redd det skal dukke opp mer, flere bilder eller nye opplysninger.. eller at hun har "kommet litt til seg selv" og innser at hun ikke har vært så grei... da kunne det sikkert være greit for alle å ha en liten prat om det.. på en annen side har jeg jo blokkert henne for en grunn, og hvis jeg tar kontakt med henne med en gang hun ber om det så blir det ganske meningsløst..

 

Mannen er tydelig på at vi skal holde avstand til henne, men nå er jo han også redd for hva hun kan komme med, og det er ikke han alene som bestemmer hvorvidt jeg skal ta kontakt med henne.. Jeg velger uansett foreløpig å avvente.. Vi må jo også snakke om hvordan vi forholder oss til henne når vi kommer hjem.. Jeg er litt usikker på om vi virkelig kan utelate henne når vi feks inviterer til noe, samtidig ser jeg for meg at mannen vil freake ut hvis hun kommer hjem til oss. Og, når andre inviterer, så må vi jo vurdere om vi skal la være å gå eller om vi tåler å være sammen med henne.. mannen mener vi skal droppe alt hun også deltar på, men det er jo synd også.. også er det jo utelivet til mannen - jeg har vanskelig for å se at han gir slipp på det.. og jeg liker egentlig veldig godt at han går ut.. da får jeg huset litt for meg selv og så pleier han å bli i så godt humør av det. Jeg liker når han kommer hjem småfull og legger seg inntil meg.. Da er han ofte åpen og søt og skøyersktig.. Men, dette siste r jo noe han må bestemme selv..

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

 

 

Kjære Hi.

 

Om enn hun har kommet seg litt "til hektene" så syntes jeg virkelig ikke at du skal snurre rundt hver gang hun knipser. Dette kvinnemennesket skremmer meg og det er jo "knapt" dager siden alt dette skjedde. Det var mer enn 2 uker før hun kommer til å innse noe som helst, hun har tross alt jobbet hardt og iherdig for dette MENS dere var venner!

 

La henne henge, la henne være i fred. La henne få sortert seg! Det vil mest sannsynlig ta måneder med tanke på all dritten hun har klart å lire fra seg ila den korte tiden som har vært siden hun startet mølla..

 

Hun har servert deg intim og privat GAMMEL historie! Nettopp for å ødelegge ditt syn på han, i håp om at hun skulle kunne ta over her..

 

Og slutt å fortell deg selv all den dritten du gjør.. Vet ikke hvor mange ganger vi skal si at mannen din elsker deg og at han begynner å bli tynnslitt.. Alt han gjør er feil, han prøver å holde motet oppe, prøver å holde ting normalt, nettopp fordi ting ikke har endret seg for han. Han har jo visst om dette, det er jo et kapittel han avsluttet for leeeenge siden! Jeg skjønner absolutt at det vrir ditt verdenssyn, det hadde det gjort for meg også..

 

Hi, det er bedre at du får deg en psykolog (selv om vi alle prøver å være det for deg nå ^_^ )og får sortert ut dette. Sånn som det virker for meg har dette kaoset satt i gang et jordskred av elendig selvtillit hos deg.. Du må ikke klandre mannen din noe mer.

 

Og Pashla sa det så innmari fint, jeg hadde reagert akkurat som mannen din jeg også, og som Pashla. Tenk litt på det.. Du har levd et annet liv enn mannen din før dere møttes, absolutt.. Men dere skapte noe eget sammen. Noe som var så bra at han bare ville ha deg, stifte familie med deg og bli hos deg! Han er trygg, han flørter med deg, prøver å skjemme deg bort, prøver å holde maska!

 

For han er jo alt det samme, bortsett fra at han har blitt en skitten, udugelig dritt og at du ikke klarer å elske han som før.. Hadde jeg vært mannen din hadde jeg nok også prøvd å holde maska men herregud for en klump i magen :(

 

Og dette kvinnemennesket? Du må rette deg opp i ryggen! Herregud, du skal ikke måtte ha et sånt menneske i kretsen din! Hvis en venninne hadde opplevd at venninnen prøvde å ta mannen hennes systematisk i 6 mnd og når det ikke gikk rippet opp i en masse dritt for å lage drama.. Hva ville du anbefalt? Ville du sagt "Å, ja hun har jo ikke egentlig vært vennen din på lenge men siden hun har ombestemt seg (litt, kanskje) så kan dere jo bli bestevenner igjen"

 

Skjønner det gjør vondt men i blant skjer sånt.. I blant er ikke venninner det man trodde.. Du har opplevd den verste form for svik og jeg får skikkelig vondt av mannen din som har prøvd å skåne familien for det der.. Han burde være litt helten din også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også det er trist at du har mistet tilliten til mannen din som venn.. At du heller logger deg på her og snakker ut om dype, dype tanker du har om han og holder han utenfor. Han kan ikke gjette seg til hva som foregår i hodet ditt, dere MÅ snakke sammen om det her! Skjønner selvfølgelig at du ikke vil mase hull i hodet på han men noe må dere snakke.. Det er jo en stund igjen til terapien.. Og han fortjener ikke å bli utestengt, men det gjør virkelig hun!!!

 

Det er HAN du skal ta en prat med. Søk støtte i ham, han som elsker deg og som ikke vil gi seg og som ikke vet hvor han skal gjøre av seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorg for et tapt vennskap, for det er det. Du kan faktisk ikke gå tilbake til henne uten å miste alt, avogtil så mister vi venner og fy det gjør vondt men jeg har aldri opplevd at en venninne har gjort som din venninne gjorde! Det er faktisk såpass ille at fortid har lite å si lenger, at hun har hatt det tøft er også ubetydelig for det veier ikke opp for det hun har utsatt deg og familien din for. Vær åpen og ærlig med vennene deres, si alt dere vet og at de ikke skal leke budbringer for henne. Hun har fått beskjed om at kontakt med henne er uønsket, hun er blokkert og "værsåsnill og respektere at vi ikke vil ha mer kontakt med henne". Ikke be felles venner om å ta parti, men be om at de hjelper dere ved å skjerme dere fra henne frem til dere vet akkurat hvor dere skal og hva dere kan takle i forhold til henne og sosiale samkomster. Det der er ikke viktig å ta tak i nå, dere har felles venner og si sannheten så langt det lar seg gjøre, hun er ikke din venn, hun har trakasert mannen din i 6 måneder, har tråkket direkt på deg den siste måneden, oppmuntret til splittelse og nedbrytning, skapt tvil og usikkerhet, jugd og lurt deg. Hva skal man med fiender med sånne venner??



Anonymous poster hash: c4ee7...4b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil også være respektløst overfor mannen at du forsøkte å gjøre opp igjen med venninnen (med mindre han er enig med valget). Jeg hadde hvert fall blitt utrolig sint og såret dersom mannen min tenkte mer på kompisen som har behandlet oss så forferdelig dårlig og prøvd alt for å splitte oss enn å tenke på oss.

 

Anonymous poster hash: b46e6...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har hatt medfølelse med deg hele veien og hatt troen på deg og mannen din. Nå tror jeg faktisk det kommer til å ende med skilsmisse, men pga deg faktisk. Dette har han virkelig ikke fortjent og han kommer til å gå fra deg om ikke du tar deg sammen snart. Han får svi for noe han ikke kan gjøre noe med nå, en ting er at han har løyet - DET er ikke greit. Men når du nå river han i filler fordi du er sint på fortiden hans så ødelegger du egenhendig forholdet deres. Venninnen din ser ut til å vinne, for du begynner å nærme deg manisk i dette her nå.

 

Anonymous poster hash: ed578...d7f

Sier meg enig i denne.

 

Anonymous poster hash: ab44e...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Har hatt medfølelse med deg hele veien og hatt troen på deg og mannen din. Nå tror jeg faktisk det kommer til å ende med skilsmisse, men pga deg faktisk. Dette har han virkelig ikke fortjent og han kommer til å gå fra deg om ikke du tar deg sammen snart. Han får svi for noe han ikke kan gjøre noe med nå, en ting er at han har løyet - DET er ikke greit. Men når du nå river han i filler fordi du er sint på fortiden hans så ødelegger du egenhendig forholdet deres. Venninnen din ser ut til å vinne, for du begynner å nærme deg manisk i dette her nå.

 

Anonymous poster hash: ed578...d7f

Sier meg enig i denne.

 

Anonymous poster hash: ab44e...6d5

Men jeg river han jo ikke i filler.. jeg får utløp for de forvirrede tankene mine her, jeg belaster ikke han med alt dette...

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 1d5f5...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, se litt på ditt forhold til din eksvenninne. Når du seriøst vurderer å snakke med henne, seriøst vurderer å be henne til dere (!), da får jeg samme vibber av deg som det mishandle kvinner har overfor menn som mishandler dem, eller samme forholdet noen pårørende har til rumisbrukere. Du muliggjør videre mishandling, du muliggjør videre galskap fra venninnen din om du skal ha videre kontakt med henne.

 

Og vet du - hvis hun kommer og ber om unnskyldning nå, det er ikke nok til å ta henne inn i livet ditt og deres igjen. Hun er som en løs kanon, du kan ALDRI stole på henne igjen. Hun har vist at hun har null skrupler med å gå bak ryggen din og forsøke å ødelegge livet ditt. Hun viser at hun har null skrupler med å ta fra deg det beste du har i livet ditt - familien din og kjærligheten.

 

For hennes del håper jeg hun innser hva hun har gjort og at hun får den hjelpen hun tydeligvis trenger. Men hennes svik har vært for stort til at du kan inkludere henne i livet deres igjen. Noe med ditt og mannens forhold trigger noe i henne som gjør at hun ikke kan stoles på.

 

Jeg ville formidlet til felles venninne at dere står på beslutningen om at hun ikke lenger er en del av deres liv, og du/dere ikke har noe ønske om å snakke med henne mer eller ha noe med henne å gjøre. Har hun en unnskyldning å komme med så greier hun å finne en måte å formidle det på, f.eks. i et brev som sendes hjem til dere.

Men for all del - du må ikke være så svak for henne at du tenker "stakkars henne, hun visste ikke hva hun gjorde, hun er jo så lei seg, selvfølgeliiiiiiiiig mente hun det ikke og selvfølgeliiiiig er vi venner fremdeles, vi har jo så mye historie sammen". Da gjør du det mulig for henne å ødelegge mer for henne. Og ikke minst så vil du i så fall svikte mannen din grovt, etter min mening.

 

Din eksvenninne har et tak på deg som ikke er sunt. Du er ikke på hennes side lenger, du og mannen er på samme side, hun har selv gjort seg til deres motstander. Det er hun som har satt i gang dette, glem aldri det.

 

Går du tilbake i et vennskap med henne så er du som en av alle de mishandlede kvinnene som sier "åh, men han har lovet på troooo og ære at han aaaaaaldri skal slå mer". Jeg tror ikke vennskapet deres kan reddes, for du kan aldri stole på henne.

 

Begynn å stole på mannen din og det dere har hatt sammen i TI år, Hi. Det er der lykken din ligger.



Anonymous poster hash: 50342...432
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...