Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Kan dere hjelpe meg til å velge riktig respons? En jeg er interessert i skulle ta med en dings jeg skulle få låne - men hadde glemt å ta den med i dag. Må innrømme at jeg ble både litt skuffet og småsur. WTF - er han så lite gira på å gjøre en innsats. Så jeg lurer på om jeg skal være barnslig teit i morgen når han sikkert har med dingsen. Hvis han glemmer det igjen, blir jeg sur på ordentlig. Jeg trenger den jo. Men her er altså mine mulige responsen når han kommer med den: 1. Smiler søtt, tar imot og takker 2. Sier jeg har kjøpt dingsen selv, så ellers takk 3. Sier en annen (mann) lånte meg den - så nei takk ( håper han blir litt sjalu) Hva skal jeg velge synes dere? Ikke verdens største problem i verden, men litt uskyldig kvinnelist kan vi vel tåle 😄 Anonymous poster hash: 4b243...0c3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 1. Resten blir litt for fjortis for meg... Anonymous poster hash: 66708...422
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 4. Råde mannen til å finne en annen som ikke blir så lett snurt og ikke er så storforlangende... Det er menneskelig å feile... Anonymous poster hash: 796c7...10f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 Kan det være at han "glemte" den? Jeg hadde gått for Nr tre tror jeg..hehe! De har godt av å få kjenne litt på det Anonymous poster hash: a0443...06b
Sint naken biltyv Skrevet 30. juni 2015 #5 Skrevet 30. juni 2015 Nr tre. Dagjør du han en tjeneste ved å få han til å dumpe deg.... En voksen mann vil ikke være sammen med en fjortis, noe du tydeligvis er
Jordbærblomst Skrevet 30. juni 2015 #6 Skrevet 30. juni 2015 Er du 10 år eller? Han "glemte" den sikkert fordi da visste han at ville se deg igjen snart. Eller så glemte han den faktisk, og det er faktisk helt i orden! Alle har lov å glemme, hvis DET er en bagatell du henger deg så kraftig opp i at du planlegger comeback, så burde du kanskje jobbe med deg selv før du går inn i et forhold.
Elina Skrevet 30. juni 2015 #7 Skrevet 30. juni 2015 HI, du vet dette er mat til haiene..... Foreslår du har litt bedre tålmodighet og venter til han husker "dingsen" Jeg ble litt nysgjerrig nå......hva er dingsen? Og hvorfor er det kun en mann som kan låne deg den?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #8 Skrevet 30. juni 2015 Hei damer - okei da, så er jeg vel både fjortis og utålmodig Men trodde interessen var gjensidig og hadde gledet meg til å treffes fordi han skulle låne meg dingsen... Da ble det heller en kjedelig beskjed om at han hadde glemt den. Og jeg trenger den. Så jeg kunne kjøpt den selv Og andre menn har også denne dingsen som de ville lånt meg på minuttet. Ikke tenk koffert nå damer - det er en ganske uskyldig sak. Jeg skal smile søtt og takke pent når han har den med. Så han ikke tror jeg er 10 år.. Takk HI Anonymous poster hash: 4b243...0c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå