Gå til innhold

Vi kan ikke dra noen steder lenger med barnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sovner etter å ha kjørt 10 meter omtrent. Uansett om det er etter barnehagen eller på en fridag. Hun sovner uansett i bilen! Det går nå utover søvnen hennes på kvelden for selvom hun sover enten 5 minutter eller 30 minutter får hun ikke sove på nettene. Hun har i det siste begynt å være våken til kl. 22 på kvelden selvom hun er i seng mellom 19-19.30! 

Vi gjør hva vi kan for å holde henne våken i bilen, men uansett om vi prater, har på kjempe høy musikk osv. så sovner hun! No mather WHAT! 

Jeg trenger råd! Hun blir 4 år i høst.

Anonymous poster hash: dff7e...744
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med bare å la henne være våken til 22 når dere er borte? Deilig å ikke måtte hjem så tidlig for legging.

Anonymous poster hash: 5c9f8...84d

Skrevet

Hvem har sagt at det bare er når vi er på besøk? Det er når vi er hjemme og hun sovner bare vi skal i butikken osv.

Skrevet

Tyggegummi. Det fikk oss hjem fra barnehagen uten å sovne på bussen. Drit i godteri-forbudet og kjør på med tyggis. Ny tyggis hver gang den forrige begynner å bli kjedelig.

Skrevet

Tyggegummi. Det fikk oss hjem fra barnehagen uten å sovne på bussen. Drit i godteri-forbudet og kjør på med tyggis. Ny tyggis hver gang den forrige begynner å bli kjedelig.

Takk for tips! Skal kjøpe tyggis i morgen og gi det et forsøk! :)

Skrevet

Slik var jenta vår også da hun var 4år. Gikk over da hun ble 5. Trøtt og sliten kropp.

Anonymous poster hash: a5f3d...912

Skrevet

Vi holdt ungene hjemme. Fint lite de må delta på i den alderen.

Anonymous poster hash: 6b61f...b7e

Skrevet

Så hvis de må kjøre hjem ifra barnehagen skal hun bare slutte i barnehagen? Skal de bare droppe å dra på butikken? Er du kort eller bare later du som?

Skrevet

Så hvis de må kjøre hjem ifra barnehagen skal hun bare slutte i barnehagen? Skal de bare droppe å dra på butikken? Er du kort eller bare later du som?

Jeg sa hva vi gjorde, hjelpe meg.... Gå til og fra bhg! Våkn opp! Dra i butikken uten barn. Dette er ikke rakettforskning. Kjenner jeg håper du aldri får det bedre, slik du snakker til andre. Du fortjener problemer!

Skrevet

Gå til lege? Kanskje hun har lavt energinivå pga vitaminmangel? Narkolepsi?

Anonymous poster hash: bd759...ae4

Skrevet

Jeg sa hva vi gjorde, hjelpe meg.... Gå til og fra bhg! Våkn opp! Dra i butikken uten barn. Dette er ikke rakettforskning. Kjenner jeg håper du aldri får det bedre, slik du snakker til andre. Du fortjener problemer!

Haha, enig!

Anonymous poster hash: 87ce4...1fd

Skrevet

Vår var slik ei stund rundt 4 års alderen. Blei ein "vond sirkel" der sovning seint førte til at han sovna i bilen, og så hadde vi det gåande. Det held heldigvis på å gå over, litt over 4,5 år. Har ingen tåd, tenkte ikkje på tyggis, men kanskje det går seg til med sommarferie?

Skrevet

Du har ikke hørt om aleneforsørgere du eller? Som ikke rekker butikken uten barn? Eller har gangavstand til Bhg? Godt du har gode råd!

Skrevet

Vi holdt ungene hjemme. Fint lite de må delta på i den alderen. Anonymous poster hash: 6b61f...b7e

Jeg sa hva vi gjorde, hjelpe meg.... Gå til og fra bhg! Våkn opp! Dra i butikken uten barn. Dette er ikke rakettforskning. Kjenner jeg håper du aldri får det bedre, slik du snakker til andre. Du fortjener problemer!Anonymous poster hash: 6b61f...b7e

Du har ikke hørt om aleneforsørgere du eller? Som ikke rekker butikken uten barn? Eller har gangavstand til Bhg? Godt du har gode råd!

Det har jeg vært i mange, mange år. Og man kan jo handle før man henter barnet, eller sørge for at barnet får nok søvn om natta, så det ikke sovner på dagen. Mange måter å løse det på. Men HI vil ikke vite om dem.

Anonymous poster hash: d649b...4c6

Skrevet

Gå til barnehagen? Jepp. Skal begynne å gå 5 km langs vei med 80 km/t uten fotgjengerfelt med 1 og 3 åringen!!

Anonymous poster hash: 9acf5...53c

Skrevet

Jøss for en overreaksjon.

Jeg tenker at du muligens kaster stein i glasshus.

Anonymous poster hash: 323bc...5f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...