Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Så som så med overskriften, men hva tenker dere når biler med mannfolk kjører sakte fordi og glaner så de får nakken ut av ledd? Jeg er vel helt normal pen, litt overvektig og kler meg greit. Dette har skjedd to ganger idag og da snakker vi gå fart og mannfolk med skink i nakken. Er det et hint at idag bomma jeg på klesvalget for føler det er litt ubehagelig :/ Ikke den beste selvtilliten... Anonymous poster hash: 53220...0a0
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 Nei, det er nok motsatt, at de har likt hva de så når de så deg Kvinner som er uinteressante for dem har menn en tendens til å ikke bruke tid på - så tror du trygt kan ta det som et kompliment Ellers stiger jo alle hormoner nå om dagen når det er finere vær, folk går mer lettkledd osv. Jeg har også merket at menn kikker mer nå om dagen enn ellers. Synes det er litt kjekt, jeg, da Anonymous poster hash: 07709...0f9
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 Regner med at du mener kink i nakken - og ikke skink. Når det er sagt ville jeg bare overse slike menn i bil - de er vel bare ute og kikker på fine damer. Anonymous poster hash: d32c4...1c4
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 Kledde du deg ekstra utfordrende på en måte? Første jeg tenkte var at de trodde du var en prostituert. Anonymous poster hash: ae586...40a
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #5 Skrevet 1. juli 2015 Kledde du deg ekstra utfordrende på en måte? Første jeg tenkte var at de trodde du var en prostituert. Anonymous poster hash: ae586...40a Å herregud! Hun skrev at hun kler seg greit. Anonymous poster hash: fa007...c75
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #6 Skrevet 1. juli 2015 Venninna mi og jeg opplevde det endel ganger i slutten av tenårene. Det morsomste var da vi sto og ventet på bussen og en bil med to menn skulle passere oss. De kjørte saaakte forbi, hang ut av vinduet og slang slibrige kommentarer. Men det de ikke hadde fått med seg var at trafikken hadde stoppet, for 20 m bortenfor var det en rundkjøring, så de deiset rett i baken på bilen foran Raaaasende festlig!! For oss Anonymous poster hash: 055f0...2af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå