Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Mitt største ønske er å komme bort fra min samboer som misshandler meg psykisk hver eneste dag. Han kan være fysisk også. Men jeg vet ikke om jeg vil klare meg økonomisk. Hvordan regnes barnebidrag ut? Anonymous poster hash: 072b5...63a
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 Barnebidrag regnes ut etter betalingsevne til bidragspliktig, inntekten til bidragsmottager og samvær hos bidragspliktig. Om du går inn på Nav.no kan du finne en bidragsveileder, der kan du skrive inn all informasjon Lykke til, håper alt ordner seg for deg og barna!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 Står på NAV sine sider. Anonymous poster hash: a9b1b...d69
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 Er det noe ca beløp? Fra-til? Han tjener ca 430000, jeg ca 200000. Tipper det blir vanlig ordning, en dag i uka annen hver helg. Når jeg prøvde å se på NAV så fikk jeg feilmeldinger hele tiden. Anonymous poster hash: 072b5...63a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #5 Skrevet 30. juni 2015 Hvor gammelt er barnet? Hvor mange barn er det? Går barnet/barna i bhg eller SFO? Anonymous poster hash: 95b58...b6d
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #6 Skrevet 30. juni 2015 Skal du betale eller motta barnebidrag? (Dette gjelder kanskje ikke deg, men ofte har jeg inntrykk at at blivende alenemødre tar for gitt at ungene skal være hos de.. Det finnes mange svært kompetente omsorgsfulle fedre der ute som godt kunne hatt hovedomsorg på lik linje med mødrene, alikevel virker det som om mødrene tar for gitt at de skal ha hovedomsorg. Sånn et det iallefall hos mange av mine bekjente....) Anonymous poster hash: f6ba7...029
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #7 Skrevet 30. juni 2015 Hvor gammelt er barnet? Hvor mange barn er det? Går barnet/barna i bhg eller SFO? Anonymous poster hash: 95b58...b6d 1 barn 3 år, barnehage Anonymous poster hash: 072b5...63a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #8 Skrevet 30. juni 2015 Skal du betale eller motta barnebidrag? (Dette gjelder kanskje ikke deg, men ofte har jeg inntrykk at at blivende alenemødre tar for gitt at ungene skal være hos de.. Det finnes mange svært kompetente omsorgsfulle fedre der ute som godt kunne hatt hovedomsorg på lik linje med mødrene, alikevel virker det som om mødrene tar for gitt at de skal ha hovedomsorg. Sånn et det iallefall hos mange av mine bekjente....) Anonymous poster hash: f6ba7...029 Jeg ska motta barnebidrag, og ønsker selvsagt å ha hovedomsorg. Anonymous poster hash: 072b5...63a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #9 Skrevet 30. juni 2015 Skal du betale eller motta barnebidrag? (Dette gjelder kanskje ikke deg, men ofte har jeg inntrykk at at blivende alenemødre tar for gitt at ungene skal være hos de.. Det finnes mange svært kompetente omsorgsfulle fedre der ute som godt kunne hatt hovedomsorg på lik linje med mødrene, alikevel virker det som om mødrene tar for gitt at de skal ha hovedomsorg. Sånn et det iallefall hos mange av mine bekjente....) Anonymous poster hash: f6ba7...029 Jeg ska motta barnebidrag, og ønsker selvsagt å ha hovedomsorg. Anonymous poster hash: 072b5...63a Nå gikk jeg utifra de opplysningene du ga. Aner ikke fødselsdatoen på barnet, men du skrev h*n er 3år så skrev inn fødselsdatoen 01.03.2012. Krysset også av på at far bor alene, og at du mottat utvidet barnetrygd og stønad til barnetilsyn(noe jeg regner med du søker om) og at barnet skal være 8 netter i mnd hos far. Utifra det skal far betale 2910kr mnd Anonymous poster hash: 95b58...b6d
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #10 Skrevet 30. juni 2015 Skal du betale eller motta barnebidrag? (Dette gjelder kanskje ikke deg, men ofte har jeg inntrykk at at blivende alenemødre tar for gitt at ungene skal være hos de.. Det finnes mange svært kompetente omsorgsfulle fedre der ute som godt kunne hatt hovedomsorg på lik linje med mødrene, alikevel virker det som om mødrene tar for gitt at de skal ha hovedomsorg. Sånn et det iallefall hos mange av mine bekjente....) Anonymous poster hash: f6ba7...029 Jeg ska motta barnebidrag, og ønsker selvsagt å ha hovedomsorg. Anonymous poster hash: 072b5...63a Nå gikk jeg utifra de opplysningene du ga. Aner ikke fødselsdatoen på barnet, men du skrev h*n er 3år så skrev inn fødselsdatoen 01.03.2012. Krysset også av på at far bor alene, og at du mottat utvidet barnetrygd og stønad til barnetilsyn(noe jeg regner med du søker om) og at barnet skal være 8 netter i mnd hos far. Utifra det skal far betale 2910kr mnd Anonymous poster hash: 95b58...b6d Tusen hjertelig takk❤️❤️❤️❤️❤️🙏🏼 Anonymous poster hash: 072b5...63a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå