Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #26 Skrevet 30. juni 2015 Liam Anonymous poster hash: 941a6...c30
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #28 Skrevet 30. juni 2015 Sondre er nydelig, de andre er grusomme Anonymous poster hash: 7f40e...242
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #30 Skrevet 30. juni 2015 Sondre Aron er bare definisjonen på harry og Liam er i familien Anonymous poster hash: 606c1...e70
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #31 Skrevet 1. juli 2015 var nesten enstemming her,så da blir navnet Sondre Anonymous poster hash: 89159...c1c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #32 Skrevet 1. juli 2015 For all del - Sondre. Anonymous poster hash: cf679...243
LivetErEnLek Skrevet 1. juli 2015 #33 Skrevet 1. juli 2015 var nesten enstemming her,så da blir navnet Sondre Anonymous poster hash: 89159...c1c Av de, ville jeg helt klart ha valgt Sondre. Men du må gi barnet det navnet DU liker best, hadde aldri i verden basert det på en "meningsmåling" på dib.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #34 Skrevet 1. juli 2015 Skulle han ikke hete Emil Mathias, da? Anonymous poster hash: c6ebc...97c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #36 Skrevet 1. juli 2015 Sondre... Anonymous poster hash: fec20...139
kristinehufine Skrevet 1. juli 2015 #37 Skrevet 1. juli 2015 Sondre. Eller Liam, men mange bruker det! Aron passer ikke på norsk syns jeg da.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #38 Skrevet 1. juli 2015 Jeg er gøad i navnet Liam. Men Sondre er også et greit navn. Aron liker jeg ikke. Anonymous poster hash: 6e257...f75
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #39 Skrevet 1. juli 2015 GLAD i navnet Liam. Pokkers telefon. Anonymous poster hash: 6e257...f75
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #40 Skrevet 1. juli 2015 Liker Aron best av disse. Er lei av Sondre (gutt i bhg) og liker ikke Liam Anonymous poster hash: 08501...c44
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #41 Skrevet 1. juli 2015 Liker ikke Sondre. Liam er fint Anonymous poster hash: 6c904...371
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #42 Skrevet 1. juli 2015 Sondre!! Anonymous poster hash: 95201...863
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #43 Skrevet 1. juli 2015 LIAM!!!! Anonymous poster hash: cd6e4...44c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #45 Skrevet 1. juli 2015 Sondre Anonymous poster hash: d4276...d6c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #47 Skrevet 1. juli 2015 Grusomme alle tre. Anonymous poster hash: 7770b...f4b
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #48 Skrevet 1. juli 2015 Jeg synes også all tre navnene er stygge. Men Sondre er verst! Anonymous poster hash: 95ea6...42d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå