Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 hadde noen ærender i nabobyen i dag, der min søster bor. På vei hjem igjen går jeg forbi noen cafeer og der ser jeg min søster og hennes svigerfar kysse! Jeg VET at jeg så rett. Jeg er så sjokket og aner ikke hva jeg skal gjøre.. Anonymous poster hash: f7433...027
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 Åpenlyst på kafè i samme byen som de bor i? Hehe, det tror jeg fint lite på😜 Anonymous poster hash: 28860...93e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 Så drit lei disse talentløse trolletrådene. Anonymous poster hash: 489b4...7da
Parasoll☀️ Skrevet 30. juni 2015 #5 Skrevet 30. juni 2015 Nei!! Hva er problemet deres!!? Stakkars mann, som blir sviktet på den måten av sine 2 nærmeste! Jeg hadde krevd at de fortalte det til ham.. Hi, er det responsen du håpet på? For dette tror jeg faktisk ikke helt på...
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #7 Skrevet 30. juni 2015 Nei!! Hva er problemet deres!!? Stakkars mann, som blir sviktet på den måten av sine 2 nærmeste! Jeg hadde krevd at de fortalte det til ham.. Hi, er det responsen du håpet på? For dette tror jeg faktisk ikke helt på... Du er så teit.. Svarer i tråder i hytt å pine, uten meining. Har du et sterkt behov for oppmerksomhet? Anonymous poster hash: 1da7f...819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå