Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Jeg lurer bare sånn: Når vi har vært fire på intervju, man har fått beskjed om at alle referanser må gis beskjed om at de kan bli oppringt, og jeg får vite at de bare har ringt én av dem... Betyr dette at jeg sannsynligvis ikke er aktuell for jobben likevel? Anonymous poster hash: 6309a...ac4
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 Det betyr nødvendigvis ikke noe at de ikke har ringt alle. Vi vurderer det løpende. Anonymous poster hash: 54083...27f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 Noen ganger gjør man det så bra på intervju at de bare trenger å ringe en for å få bekreftet inntrykket sitt, og så får man jobben Anonymous poster hash: 1e161...225
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 Ok - jeg hadde inntrykk av at de kom til å ringe alle, siden de ga beskjed om at jeg måtte kontakte dem som ikke visste at jeg hadde vært på intervju. Og at de er ekstra etterrettelige med de som de innstiller øverst. Men mao er ikke håpet ute, altså... Takk for at dere tok dere tid til å svare! HI Anonymous poster hash: 6309a...ac4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå