Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Vurderer å kalle jenta i magen dette.. Anonymous poster hash: 9b8f3...41a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 Kjenner en kjempekoselig dame som heter det, derfor får jeg gode vibber. Navnet i seg selv er så som så. Anonymous poster hash: aa3ba...9b1
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 Nei, jeg synes ikke om det. Det er 'hardt' på en måte. Samme med Ine, helga, gudrun etc. Anonymous poster hash: 6f0c1...4b5
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #5 Skrevet 30. juni 2015 Fint! Kjør på. Anonymous poster hash: 36991...a2d
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #6 Skrevet 30. juni 2015 Jeg synes ikke det er pent. Den største mobberen på skolen het Inga, så det kan være derfor selvfølgelig. Men i seg selv synes jeg likevel det er lite pent. Anonymous poster hash: 1edd9...a6b
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #7 Skrevet 30. juni 2015 Jeg synes det er rart å uttale det. Tunga krøller seg liksom ubehagelig i munnen når jeg sier det... Ikke synes jeg det er veldig pent heller, men for all del, om dere liker det, så velger dere da det navnet! Anonymous poster hash: 24966...858
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #8 Skrevet 30. juni 2015 fantastisk fint navn Anonymous poster hash: c6a2a...b2d
Morroklump1 Skrevet 30. juni 2015 #9 Skrevet 30. juni 2015 Inga er et simpelt og pent navn! Kjør på og lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #10 Skrevet 30. juni 2015 Liker det ikke.. Kjenner to nydelige jenter som heter det, og vet om flere som har vudert det. Tror det har blitt litt populært? Jentene jeg kjenner er 2 og 5 år. Liker ikke navnet Anonymous poster hash: e321d...804
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #11 Skrevet 30. juni 2015 Nydelig navn! Anonymous poster hash: eea1f...52b
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #12 Skrevet 30. juni 2015 Inga er flott! Anonymous poster hash: 4975d...2bd
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #14 Skrevet 1. juli 2015 Kjempekoselig navn. Anonymous poster hash: 3884a...8e9
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #15 Skrevet 1. juli 2015 Vakkert! Og det oser universitetsutdannede, høykulturelle, stabile, fornuftige foreldre om jeg får en datter blir det enten Inga eller Hedvig. Anonymous poster hash: 7e7f2...812
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #16 Skrevet 1. juli 2015 Jeg vil gjerne like det, men klarer det ikke helt. Synes det er typete og tøft, men blir allikevel ikke helt venn med det. Digger Ingeborg, da Anonymous poster hash: 44fbe...cb6
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #20 Skrevet 1. juli 2015 Vakkert! Og det oser universitetsutdannede, høykulturelle, stabile, fornuftige foreldre om jeg får en datter blir det enten Inga eller Hedvig. Anonymous poster hash: 7e7f2...812 ENIG! men så er jeg mor til en liten Hedvig selv, hehe Inga er et sterkt og flott navn, et meget bra valg HI Anonymous poster hash: d040a...333
petitt Skrevet 1. juli 2015 #21 Skrevet 1. juli 2015 Liker det, ser for meg en litt trollsk jente med lyst krøllete hår, grønne øyne og fregner på nesen.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #22 Skrevet 1. juli 2015 Assosiasjoner til gamle tyske pornofilmer der de het Hela og Inga. Anonymous poster hash: 9f877...4e9
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #23 Skrevet 1. juli 2015 Synes det er kjempe fint! Stødig, solid og vakkert Anonymous poster hash: 15671...a37
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #25 Skrevet 1. juli 2015 Jeg forbinder det med en litt butch og bredskuldra tysk dame. Men i seg selv er det jo et fint navn og navnet skjemmer ingen. Tøft å velge noe som ikke er på topp 10 og utbrukt dessuten Anonymous poster hash: 40ba6...336
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå