Gå til innhold

Fjerner deres menn kroppshår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann tar kun skjegget. Jeg har hintet litt forsiktig om å vokse ryggen, men da blir han irritert på meg. Han mener, Menn har hår på ryggen, og ferdig med det. 

Anonymous poster hash: b3a5b...6a1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min barberte ALT når vi ble ilag, men jeg "tvang" han til å la det gro ut da jeg syns det er manndig og sexy med hår på mannfolk:p men har da ikke hår på ryggen..

Anonymous poster hash: dd07f...567

Skrevet

Nei, kun skjegget. Han har prøvd seg noen ganger på annet kroppshår, men jeg har forklart at ekte menn skal være hårete, så da lar han det gro og stusser heller litt her og der om det blir for mye krattskog.

Anonymous poster hash: 27100...02a
Skrevet

Min barberer seg og taler det lille som er igjen på skallen 😂 I tillegg stusser han seg noe "der nede". Synes hårløse er litt creepy... 😊

Anonymous poster hash: bb713...84b

Skrevet

Kun skjegg/bart. Menn skal ha hår! Menn som fjerner kroppshår er bare veldig turn-off!!

Anonymous poster hash: 6e18d...db1

Skrevet

Han tar håret på ørene, og barberer seg i ansiktet innimellom ;)

Skrevet (endret)

Han barberer ansiktet og i går vokset jeg overkroppen hans han hadde ca 19 hår som vokste overalt! Han har heldigvis ikke hår på ryggen!

Endret av Mamma_til_2
Skrevet

Han er skikkelig hårete på brystkassa og magen men ikke ellers. Han fjerner det om sommeren. For min del kunne han hatt vinterpels hele året. Syns det er sexy jeg :)

Skrevet

Nei, og det er bra :) hår her og der, man er som man er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...