Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Metode og merke? Anonymous poster hash: 46537...039
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 Gilette barberhøvel Anonymous poster hash: 1f422...928
Villbringebringebær Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 Braun epileringsmaskin, kun legger. Barberer underarmer og Laura. Merke på høvle varierer..
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 Vokser innside av lår og bikinikinje (har "kjønnshår til midten av låra omtrent ) , barberer legger og armhuler.Vurderer kjøpe ipl til hjemmebruk Anonymous poster hash: f725d...4f5
MammantilNurket Skrevet 30. juni 2015 #5 Skrevet 30. juni 2015 Svisjer over legger+under armene med Gilette Venus og skum i dusjen eller badekaret. Bruker supermild hårfjerningskrem fra Veet på "fiffinetten". Bruker ikke mye tid på hårfjerning. Må imidlertid bruke MYE tid på føttene mine som fortsatt bærer preg av å ha blitt presset ned i tåspissko og behandlet med kirurgisk sprit *grøss* 😝😝😝
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #6 Skrevet 30. juni 2015 Svisjer over legger+under armene med Gilette Venus og skum i dusjen eller badekaret. Bruker supermild hårfjerningskrem fra Veet på "fiffinetten". Bruker ikke mye tid på hårfjerning. Må imidlertid bruke MYE tid på føttene mine som fortsatt bærer preg av å ha blitt presset ned i tåspissko og behandlet med kirurgisk sprit *grøss* 😝😝😝 Behandlet med kirurgisk sprit??? Har alltid drømt om å danse ballett, og selv om jeg nå er godt over 30, er det fremdeles en slags "fetiche" å se tåspissdans!! Går det virkelig så hardt utover føttene?? Anonymous poster hash: 46537...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå