Gå til innhold

Smokk baby 4 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby 4 mnd er avhengig av smokken sin. Å må ha den på natten, er litt slitsomt å bli vekket for å gi smokk:-(

Når begynte deres barn å finne smokken selv på natten? Noen tips til hvordan gjøre det lettere?

Anonymous poster hash: 19635...2c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen er 4 mnd og det begynner å bli slitsomt å bli vekket på natten ? Ikke for å være stygg, men du kan ha maaange år foran deg hvor du blir vekket på natten😁

Anonymous poster hash: 09c09...2e8

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Noen barn finner smokken selv ganske tidlig, men neppe fra 4 måneders alder ;)

Andre barn "finner" ikke smokken uansett, og man må opp med den hersens smokken i årevis føles det som :P

Selv om du f.eks. venner babyen av med smokken, er det ikke sikkert du får sove om natta heller, noen er bare hyppige i oppvåkningene sine.

Skrevet

Vi var inne sikkert 10 ganger om natta kun for å putte i smokken igjen på natta hos minste frøkna. Tror ho kanskje var mellom 6mnd-10mnd da ho klarte å få den inn igjen selv. Vi hamstret smokker, ho hadde sikkert 10 smokker i sengen så ho hadde større sjanse til å finne en. Hehe. Og til deg over, ja det kan ta lang tid før ungen sover natten gjennom men om du hadde hatt muligheten til å slippe det regner jeg med at du hadde prøvd alt for å ungå det. Ingen som vil opp om natten, men man gjør det jo fordet siden babyen trenger det.

Anonymous poster hash: f98fb...083

Skrevet

Sikker på at babyen ikke er sulten eller trebger kos istedet for smukk (om hun/han våkner så mange ganger)??

Anonymous poster hash: a67bb...688

Skrevet

Takk for svar. Ja, jeg vet man må opp på natten med små barn. Dette er mitt 3 barn så litt må jeg si jeg har erfart.

Men de andre to har ikke brukt smokk, så spurte bare om evt tips.

Da kjøper jeg inn ett lager og har oppi sengen:-)

Anonymous poster hash: 19635...2c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...