Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #26 Skrevet 30. juni 2015 LK på snap i dag... Anonymous poster hash: 7659c...567 Fy filler så usmakelig! Anonymous poster hash: a28bd...6be
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #27 Skrevet 30. juni 2015 Rannveig Heitmann reklamerte også for det og ooooops..... Ikke et prevansjonsmiddel jeg ville bruktAnonymous poster hash: 81e2e...926 Det er vel mer enn prevansjonsmiddelet som er oooooops med dem dama. Anonymous poster hash: 89241...c72
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #28 Skrevet 30. juni 2015 Det er faktisk ekstremt kritikkverdig at hun gjør dette. Det som er drøyt er at hun får betalt for å reklamere for det, hadde dette vært hennes egen anbefalning, noe hun selv hadde brukt i flere år som hun ønsket å tipse folk om hadde det vært ~en ting, men hun er i et samarbeid med de som selger dette, hun får betalt for det, disse som selger produktet er også inne i kommentarfeltet hennes og svarer folk på engelsk. Dét finner jeg voldsomt uetisk med tanke på alle disse unge jentene som leser bloggen hennes. Og at hun kaller dette 99,9% sikkert i tillegg er ufattelig kritikkverdig. Sikre perioder er ikke sikre og disse redskapene ble i utgangspunktet utviklet for at folk som ønsket å bli gravide skulle kunne holde oversikt over de dagene de mest sannsynlig har størst sjanse til å bli gravide. Det betyr ikke at de såkalte grønne dagene er fullstendig ufruktbare. Man kan bli gravid hvilken dag som helst i syklusen sin, man kan til og med bli gravid om man har sex under mensen. Det er ingenting som heter 99,9% sikre perioder som man kan regne ut med et termometer som noen andre skal ha rått med penger for og Fotballfruen tjener sin prosent av. Skal hun betale alle barnebidragene som kommer av dette idiotiske stuntet også da eller? Anonymous poster hash: f8d38...f66
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #29 Skrevet 30. juni 2015 Rannveig er vel ikke gravid med nr 3??? Ikke tull da.., Anonymous poster hash: b60bf...252
Ferskvann Skrevet 30. juni 2015 #30 Skrevet 30. juni 2015 Bare tull, jeg ble gravid raskt med den metoden. Tok temp, EL-tester osv, men ble gravid 1,5 mnd etter oppstart.. Potensielt mange unge kvinner som havner i vanskelige situasjoner om de tror på det våset Fotballfrue kommer med. Det er jo mange 16 og 17-åringer som leser der, man kan jo tenke seg hvor bra det går hvis de skal bruke "temperaturmetoden" fremfor ppiller og kondomer...
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #31 Skrevet 30. juni 2015 Det laget artikkel om dette i en av norges største nettaviser. Den vanligvis så mediaglade dama har ikke brydd seg med å svare på avisas henvendelser....snakk om å være struts! Virker som hun beleielig er utilgjengelig hver gang noen stiller kritiske spørsmål og faktisk kan bevise hun tar feil. Anonymous poster hash: 89241...c72
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #32 Skrevet 30. juni 2015 LK på snap i dag... Anonymous poster hash: 7659c...567 Vet du, de er så langt fra ydmyke og oppegående det overhodet går an å bli!! Ikke mange mnd siden fruen satt og gråt sine modige tårer over hvor mye de angret på "falske innlegg".... Ikke at så mange av oss trodde på dem, men dette er direkte lavmål! Krokodilletårer de lux! "hahahahahah, can't touch us - can do whatever we want" De driter jo i alt annet enn seg selv! Herregud, så pinlig!! Synes sponsorene kan gro seg en ryggrad snarest!! Kutt alt! Skammelig svakt! Finnes andre, oppegående, folk som blogger! Anonymous poster hash: 32693...801
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #33 Skrevet 30. juni 2015 Det er faktisk ekstremt kritikkverdig at hun gjør dette. Det som er drøyt er at hun får betalt for å reklamere for det, hadde dette vært hennes egen anbefalning, noe hun selv hadde brukt i flere år som hun ønsket å tipse folk om hadde det vært ~en ting, men hun er i et samarbeid med de som selger dette, hun får betalt for det, disse som selger produktet er også inne i kommentarfeltet hennes og svarer folk på engelsk. Dét finner jeg voldsomt uetisk med tanke på alle disse unge jentene som leser bloggen hennes. Og at hun kaller dette 99,9% sikkert i tillegg er ufattelig kritikkverdig. Sikre perioder er ikke sikre og disse redskapene ble i utgangspunktet utviklet for at folk som ønsket å bli gravide skulle kunne holde oversikt over de dagene de mest sannsynlig har størst sjanse til å bli gravide. Det betyr ikke at de såkalte grønne dagene er fullstendig ufruktbare. Man kan bli gravid hvilken dag som helst i syklusen sin, man kan til og med bli gravid om man har sex under mensen. Det er ingenting som heter 99,9% sikre perioder som man kan regne ut med et termometer som noen andre skal ha rått med penger for og Fotballfruen tjener sin prosent av. Skal hun betale alle barnebidragene som kommer av dette idiotiske stuntet også da eller? Anonymous poster hash: f8d38...f66 Greia er vel at hun faktisk har brukt denne metoden i mange år, derfor produsenten ba om annonsen. Hun har skrevet om produktet før hun, og fortalt at hun bruker det og er fornøyd. Da var det ikke en betalt annonse og derfor greit. Problemet kommer når hun tar betalt for å annonsere for et produkt som ikke er anbefalt for lesergruppen hennes. Anonymous poster hash: dfba5...b36
Rosepus™ Skrevet 30. juni 2015 #34 Skrevet 30. juni 2015 Det virker som de lever i sitt eget la-la-land... Med flere farger og dimensjoner enn resten av oss. Deres virkelighetsoppfatning stemmer i alle fall ikke med min. Ufattelig at noen så uvitende skal få påvirke ungdom så mye. På grensa til anorektisk og med et livsstilshysteri som krysser grensa til hva som er sunt, burde de begge innse hvor skadelig bloggen deres er.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #35 Skrevet 30. juni 2015 Lars Kristian elsker deg å provosere, ihvertfall. I dag snappet "Je suis Caroline" og han gleder seg til neste bloggpost med samme tema som denne reklamen. De har virkelig ingen samvittighetskvaler her, og synes tydeligvis denne kritikken bare er morsom. For en motbydelig fyr! Og han har selv en liten datter! Anonymous poster hash: 6afe7...57e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #36 Skrevet 30. juni 2015 Litt for rusa på seg selv de der, særlig han. Kvalm type! Anonymous poster hash: 0d815...f81
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #37 Skrevet 30. juni 2015 Natural Cycle skriver på egen nettside: ".. Du forstår og godtar at produktet kan redusere eller forsterke din sjanse til å bli gravid, men at NaturalCycle på ingen måte garanterer for dens effektivitet. .." Anonymous poster hash: 81e2e...926
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #38 Skrevet 30. juni 2015 LK på snap i dag... Anonymous poster hash: 7659c...567 Fy filler så usmakelig! Anonymous poster hash: a28bd...6be Hva viser bilde da? Anonymous poster hash: 22168...d71
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #39 Skrevet 30. juni 2015 Ang. "Je suis Caroline" så forstår jeg den referansen (stakkar Caroline). Likevel må jeg si at jeg absolutt ikke ville ha blitt overrasket om det faktisk hadde vist seg at han ER det, dvs. svarer på de fleste kommentarer, skriver innleggene, etc.. Caroline er kanskje omtrent som moren i "Psycho"; sitter utstoppet i en stol mens LK fester extensions, skifter antrekk og poserer henne på forskjellige måter for bilder. Så setter han seg foran dataen og forfatter innlegg etter innlegg om "naturlig prevensjon", hvor lite han/hun spiser, og andre innlegg en idealkvinne ville ha skrevet slik han ser det. Den mannen skremmer meg, og jeg mistenker at det vil komme frem litt av hvert når bloggen kneler helt. Anonymous poster hash: 6afe7...57e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #40 Skrevet 30. juni 2015 Det er faktisk ekstremt kritikkverdig at hun gjør dette. Det som er drøyt er at hun får betalt for å reklamere for det, hadde dette vært hennes egen anbefalning, noe hun selv hadde brukt i flere år som hun ønsket å tipse folk om hadde det vært ~en ting, men hun er i et samarbeid med de som selger dette, hun får betalt for det, disse som selger produktet er også inne i kommentarfeltet hennes og svarer folk på engelsk. Dét finner jeg voldsomt uetisk med tanke på alle disse unge jentene som leser bloggen hennes. Og at hun kaller dette 99,9% sikkert i tillegg er ufattelig kritikkverdig. Sikre perioder er ikke sikre og disse redskapene ble i utgangspunktet utviklet for at folk som ønsket å bli gravide skulle kunne holde oversikt over de dagene de mest sannsynlig har størst sjanse til å bli gravide. Det betyr ikke at de såkalte grønne dagene er fullstendig ufruktbare. Man kan bli gravid hvilken dag som helst i syklusen sin, man kan til og med bli gravid om man har sex under mensen. Det er ingenting som heter 99,9% sikre perioder som man kan regne ut med et termometer som noen andre skal ha rått med penger for og Fotballfruen tjener sin prosent av. Skal hun betale alle barnebidragene som kommer av dette idiotiske stuntet også da eller? Anonymous poster hash: f8d38...f66 Greia er vel at hun faktisk har brukt denne metoden i mange år, derfor produsenten ba om annonsen. Hun har skrevet om produktet før hun, og fortalt at hun bruker det og er fornøyd. Da var det ikke en betalt annonse og derfor greit. Problemet kommer når hun tar betalt for å annonsere for et produkt som ikke er anbefalt for lesergruppen hennes. Anonymous poster hash: dfba5...b36 Har ingenting å si, hun har brukt en annen type, noe hun selv også sier, når folk spør henne om hun har brukt akkurat denne sorten så svarer hun unnvikende slik at det er tydelig at akkurat dette produktet er ikke det hun har brukt. Og ja, poenget er at hun tar betalt for å anbefale noe så usikkert til sine lesere, et produkt som mer er for å planlegge graviditet og for eldre kvinner der det ikke vil ha så store ringvirkninger om de blir gravide. Det finnes ikke sikre perioder. 75% står det, mens hun selv og produsenten påstår 99,9% sikkert, p pillen er 99,9% sikker, ikke syklus og temp.utregning. Anonymous poster hash: f8d38...f66
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #41 Skrevet 30. juni 2015 LK på snap i dag... Anonymous poster hash: 7659c...567 Bilde slettet. Brukermoderator Iiiiik Er det ikke lov å legge ut bilder som er lagt ut på snap? Anonymous poster hash: 7659c...567
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #42 Skrevet 30. juni 2015 LK på snap i dag... Anonymous poster hash: 7659c...567 Bilde slettet. Brukermoderator Iiiiik Er det ikke lov å legge ut bilder som er lagt ut på snap? Anonymous poster hash: 7659c...567 Nei selvfølgelig ikke. Du har bare lov å spre bilder du selv eier på nett. Bilder andre eier skal bare ligge der de har lagt dem. Anonymous poster hash: dfba5...b36
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #43 Skrevet 30. juni 2015 Juksemakerne svarer selvsagt ikke på kritikken denne gangen heller. Dette virker kjent. Snart kommer fosterstillingen, Caroline som ikke spiser og bortforklaringene. LK har allerede begynt med "je suis Caroline". Temmelig usmakelig å sammenligne terrordrap på uskyldige mennesker med at kona får 100% fortjent kritikk. Hva er det med disse folka? Hva pokker foregår i topplokket deres?! Anonymous poster hash: 6afe7...57e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #44 Skrevet 30. juni 2015 Juksemakerne svarer selvsagt ikke på kritikken denne gangen heller. Dette virker kjent. Snart kommer fosterstillingen, Caroline som ikke spiser og bortforklaringene. LK har allerede begynt med "je suis Caroline". Temmelig usmakelig å sammenligne terrordrap på uskyldige mennesker med at kona får 100% fortjent kritikk. Hva er det med disse folka? Hva pokker foregår i topplokket deres?! Anonymous poster hash: 6afe7...57e
Elina Skrevet 30. juni 2015 #45 Skrevet 30. juni 2015 Ja, hu dærre Caroline er meg forkastelig! Kakle kakle kakle...........
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #46 Skrevet 30. juni 2015 Ja, hu dærre Caroline er meg forkastelig! Kakle kakle kakle........... Det er lavmål å bruke hersketeknikker som å sammenligne folk med høner når man slipper opp for motargumenter. Anonymous poster hash: 6afe7...57e
Elina Skrevet 30. juni 2015 #47 Skrevet 30. juni 2015 (endret) Ja, hu dærre Caroline er meg forkastelig! Kakle kakle kakle........... Det er lavmål å bruke hersketeknikker som å sammenligne folk med høner når man slipper opp for motargumenter. Anonymous poster hash: 6afe7...57e Jeg er ikke med i samtalen her engang. Jeg er bare lei av at folk på død og liv skal rakke ned på andre. Fei for egen dør, behandle folk skikkelig selv om de mener noe annet en deg. Kritiser konstruktivt på en måte som ikke går løs på person og lignende. Og de debatter som er om denne "stakkars" fotballfrua er langt fra konstruktive og de går alltid løs på hennes person. Tenke seg å være i hennes sko en dag, makter ikke tanken engang. Nei, jeg lester ikke bloggen hennes, har faktisk ikke gitt den så mye som et klikk. Og etter hva som har stått om henne her på forumet, så har jeg ikke spesielt mye til felles med henne. Jeg er vel hva du kan kalle hennes motstykke. Hun er lavkarbo med mye fett mens jeg er høykarbo med lavt fett. Hun elsker shopping mens jeg er minimalist og kjøper ingenting hvis jeg ikke VIRKELIG trenger det. Men likevel ser jeg at all denne negative snakken rundt hennes person er hets. Dere kan jo lese selv de trådene som er opprettet om henne, så ser dere den negative tonen som er gjenganger. Endret 30. juni 2015 av Elina
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #48 Skrevet 30. juni 2015 LK på snap i dag... Anonymous poster hash: 7659c...567 Bilde slettet. Brukermoderator Iiiiik Er det ikke lov å legge ut bilder som er lagt ut på snap? Anonymous poster hash: 7659c...567 Nei selvfølgelig ikke. Du har bare lov å spre bilder du selv eier på nett. Bilder andre eier skal bare ligge der de har lagt dem. Anonymous poster hash: dfba5...b36 Ok. Beklager. Anonymous poster hash: 7659c...567
Iiiiik Skrevet 30. juni 2015 #49 Skrevet 30. juni 2015 Et innlegg er slettet fordi det ikke er lov å spre rykter i forumet. Brukermoderator Iiiik
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #50 Skrevet 30. juni 2015 Kritikken er ofte betrettiget når det gjelder denne bloggen. Kanskje du burde sette deg inn i hva dette gjelder før du forsvarer noen som ikke fortjener det? Og ja, hold de arkaiske hersketeknikkene for deg selv, er du snill. Anonymous poster hash: 2a7af...ce7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå