Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Hadde et lite inngrep i en fot i vinter, og nå skal jeg starte opptrening for å styrke muskulaturen. Fikk en del øvelser jeg skulle gjøre hjemme, men glemte å spørre hvos ofte jeg skulle utføre øvelsene for å få best mulig resultat! Er det noen som vet det? Disse øvelsene er lette, skal gå over til mer styrketrening etter hvert... Anonymous poster hash: a3cda...368
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 Dette burde du fått opplysninger om på sykehus eller hos fysioterapeut som har fulgt deg siden inngrepet. Kontakt en av dem. Ingen kan svare på dette og være sikker på at de gir deg et forsvarlig svar, ikke uten å vite hva som er operert, hvordan operasjonen gikk, hvordan det helet seg, din tilstand ellers. Så ta det med de som burde ha gitt deg bedre informasjon. Fastlegen vet trolig ikke dette med sikkerhet heller. - fysioterapeut Anonymous poster hash: 1d05c...7e1
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 Dette burde du fått opplysninger om på sykehus eller hos fysioterapeut som har fulgt deg siden inngrepet. Kontakt en av dem. Ingen kan svare på dette og være sikker på at de gir deg et forsvarlig svar, ikke uten å vite hva som er operert, hvordan operasjonen gikk, hvordan det helet seg, din tilstand ellers. Så ta det med de som burde ha gitt deg bedre informasjon. Fastlegen vet trolig ikke dette med sikkerhet heller. - fysioterapeut Anonymous poster hash: 1d05c...7e1 Ok, takk.. Kan ringe sykehuset og se om jeg får tak i en av de.. Kan godt være de har sagt det, men jeg husker så dårlig. Takk for svar!:-) Anonymous poster hash: a3cda...368
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Dette burde du fått opplysninger om på sykehus eller hos fysioterapeut som har fulgt deg siden inngrepet. Kontakt en av dem. Ingen kan svare på dette og være sikker på at de gir deg et forsvarlig svar, ikke uten å vite hva som er operert, hvordan operasjonen gikk, hvordan det helet seg, din tilstand ellers. Så ta det med de som burde ha gitt deg bedre informasjon. Fastlegen vet trolig ikke dette med sikkerhet heller. - fysioterapeut Anonymous poster hash: 1d05c...7e1 Ok, takk.. Kan ringe sykehuset og se om jeg får tak i en av de.. Kan godt være de har sagt det, men jeg husker så dårlig. Takk for svar!:-) Anonymous poster hash: a3cda...368 Gjør det, du burde få en tilbakemelding fra fysioterapeuten tilknyttet avdelingen som opererte deg. Lykke til Anonymous poster hash: 1d05c...7e1
Fernandez Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Hadde et lite inngrep i en fot i vinter, og nå skal jeg starte opptrening for å styrke muskulaturen. Fikk en del øvelser jeg skulle gjøre hjemme, men glemte å spørre hvos ofte jeg skulle utføre øvelsene for å få best mulig resultat! Er det noen som vet det? Disse øvelsene er lette, skal gå over til mer styrketrening etter hvert... Anonymous poster hash: a3cda...368 Hei, jeg har selv slitt med skade i leggen en stund, og har drevet med skadeforebyggende trening. Fokuset var stryke og koordinasjon/stabilitet. Dessuten hadde jeg eksamen i nettopp dette, fikk 6'er. Hvis du tar kontakt meg med via meldinger så skal jeg prøve å hjelpe så godt som mulig. Har flere øktplaner liggende som kan brukes til nettopp dette. ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå