Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 skal ordne takkekort for dåpsgavenepå nett, men jeg kommer til å skrive standard tekst denne gangen, uansett hvor upersonlig noen mener det er.(de har fått veldig personlige takkekort for fødselsgavene).. Noen tips til hva jeg kan skrive? Tusen takk for den fine gaven og for at dere gjorde dagen så minnerik og fin?(veeeit ikke...):-S Anonymous poster hash: b5ff7...05d
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 Jeg ville heller skrevet takk for oppmerksomheten i forbindelse med..... enn å skrive gave Anonymous poster hash: 23c37...cd4
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 satt akkurat å lurte på det, pga det var noen som gav penger, og da blir det kanskje feil med "for den fine gaven...."?? Anonymous poster hash: b5ff7...05d
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Til barna våre fikk vi gaver fra noen som ikke var i dåpen også, da blir det litt feil å skrive "takk for at dere var med å gjøre dagen så fin" etc.. Vi skrev også noe ala; takk for oppmerksomheten til .... sin barnedåp Anonymous poster hash: b3c0d...d58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå