Gå til innhold

dere som ga opp Cerazette pga blødninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ga dere opp pillen? Jeg begynte på mitt andre brett på onsdag i forrige uke og har nå blødd i 12 dager i strekk, er så lei! Pleier å ha mensen i 5-6 dager. Begynte rett på et nytt brett etter det første, sånn som man skal. Skjønner at det kan bli bedre men har lyst å gi opp allerede nå :P Har ikke sex når jeg blør og uten sex så trenger jeg ikke pillen, om jeg fortsetter å blø i ukesvis. Jeg byttet til Cerazette fordi jeg har så kraftig mens og ble lei av jernmangel. Jeg blør bare en brøkdel nå i mengden så det er jo bedre nå, men 12 dager hver mnd gidder jeg ikke, og jeg blør sikkert i flere dager til kjenner jeg min uflaks rett.

Anonymous poster hash: e4733...4c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gav opp etter 4 mnd, småblødde og spottet jevnlig gjennom måneden på dem.

Jeg ble heller gravid og steriliserte meg etter det svangerskapet ;)

Ble litt tettere mellom ungene enn først tenkt men pytt, pytt, det gikk fint det...

Anonymous poster hash: f9b5d...d01
Skrevet

Ble litt tettere mellom ungene enn først tenkt men pytt, pytt, det gikk fint det...

Skulle gjerne blitt gravid nå men mannen vil vente, har en unge på 1,5 år :)

Skrevet

Skulle gjerne blitt gravid nå men mannen vil vente, har en unge på 1,5 år :)

Jeg ble gravid da storesøster var ca 1 år jeg, ble 21 mnd mellom dem ;)

Skrevet

Jeg sluttet etter 3 mnd. Hadde hatt 5 blødningsfrie dager på den tiden! Byttet til en annen type og har kun blødd når det har vært meningen.

Anonymous poster hash: ebbaa...b90

Skrevet

Åh fucking cerazette... Nesten et helt år holdt jeg ut...

Anonymous poster hash: 4ed87...05a

Skrevet

Har nettopp sluttet med dem etter 6mnd. Var litt bedre en periode, men da jeg i løpet av denne mnd hadde hatt tre perioder med blødning og nesten ikke hatt blødningsfrie dager, så sa jeg takk og farvel til møkkapillene. Etter et par dager steg både humøret og sexlysten.

Håper mannen går med på et barn til nå. Neste prevensjon blir uansett hormonspiral.

Anonymous poster hash: 92de7...0a4

Skrevet

Har blødd i snart fem måneder! Når jeg ser svarene her inne slutter jeg på pilla i morgen! Men velger da annen beskyttelse. Kan ikke bli gravid.

Anonymous poster hash: f3573...6b9

Skrevet

Etter første barnet blødde jeg ikke med de i det heletatt. Men etter nr to var det så uregelmessig at jeg ga opp etter ca 6-7 mnd.

Anonymous poster hash: f1512...66a

Skrevet

Mista mensen etter første brettet ☺

Skrevet

Jeg sluttet etter 3 mnd. Hadde hatt 5 blødningsfrie dager på den tiden! Byttet til en annen type og har kun blødd når det har vært meningen.

Anonymous poster hash: ebbaa...b90

Hvilken type byttet du til ?

Skrevet

gikk på det i flere år uten problemer også plutserlig fikk jeg mensen i nesten 8 uker. da var jeg hos gyn først for å forsikre meg om at ikke noe (i meg) var ødelagt også bestilte jeg time til legen & skulle bytte piller, en dag mellom mitt livs lengste menstrasjon & den lege timen klarte jeg å bli gravid. gikk fortsatt på pilla og hadde nesten ikke sex i den perioden, er fortsatt gravid så kom aldri så langt at jeg fikk bytta. 

Anonymous poster hash: d65d7...7d8
Skrevet

Ga opp etter 4 mnd. Hadde ca. 10 blødningsfrie dager til sammen på disse månedene. Effektivt prevensjonsmiddel, det skal de ha.....

Anonymous poster hash: 98c88...cb4

Skrevet

Ga opp etter 4 mnd. Hadde ca. 10 blødningsfrie dager til sammen på disse månedene. Effektivt prevensjonsmiddel, det skal de ha.....

Anonymous poster hash: 98c88...cb4

Sikkert som banken å ta disse pillene :P

Anonymous poster hash: 92de7...0a4

Gjest Sekretøsa
Skrevet

5 mnd med blødninger hver uke, da orka jeg ikke mer

Skrevet

Gikk på de et års tid så orket jeg ikke mer. Så da gikk jeg heller uten prevensjon i nesten to år, hadde planer om å begynne på vanlige piller igjen, men skjedde aldri. Og som lyn fra klar himmel ble jeg gravid igjen ;) endte med abort..  

Anonymous poster hash: 4ac80...a22
Skrevet

Usj, takk for alle svar! Jeg skal fullføre dette brettet og se det an. Trivdes egentlig med Yasmin, men blødde jo mye. Blødde mye hver mens i nesten to år etter en fødsel i 2013, ikke mye før jeg ble gravid. Så kanskje det går over, el at denne runden med Cerazette har hjulpet, hehe, lov å håpe!

HI

Skrevet

Første gang jeg gikk på de mista jeg mensen.. Andre gang jeg starta på de blødde jeg i 6mnd og ga opp.. Ble gravid og prøvde de igjen etter svangerskapet... Blødde da i 2 mnd etter renselsen og var drittlei.. Slutta på de og startet på et annet.. Tipper mannen steriliserer seg etter neste fødsel så da slipper jeg heldigvis stresset med p.piller :P

Skrevet

Sluttet å blø etter et par uker, hadde ingen blødning etter det. Nen jeg hadde temperament som et troll da så jeg holdt ikke ut lenger enn til ammeperioden var over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...