Gå til innhold

HJELP! Sjalu 4åring....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei skjønn lita, pratsalig, berte på 4 1/2 :)

Storesøster på 17 har siste månedene hatt en "seriøs" kjæreste....som lille ikke liker helt...

Hun er ikke beskjeden av seg og prater med alle slags folk, men hun er egentlig ganske "frekk" med ham - spør hvorfor han er så mye på besøk, når han skal dra, etc.

Han er en kjempehyggelig fyr, men veldig stille og beskjeden! (så han tuller ikke med henne slik hun er vant til fra diverse andre) Han er ikke husvarm enda, så dette er jo litt ubehagelig :(

Hun oppfører seg slik jeg tror et barn kunne gjort dersom mor dro hjem en ny kjæreste etter nylig brudd med far... Faktisk litt stereotyp slik oppførsel...

Hun er liten så hun skjønner jo ikke at det er en grunn til at hun ikke liker ham.

Hun begynte å belje istad for noe helt irrelevant og det var da hans "feil"! (absolutt ikke!)

Så jeg prøvde å forklare at han ble lei seg og at han nesten var som en storebror og at vi skal være snille mot alle... Hun var enig i det! Og ville si unnskyld, DERSOM han også sa unnskyld (helt greit ettersom det bare er fredsmegling)

Så det gjorde hun, og han. Så fikk han en kos, så bare begynte hun å tulle og tøyse, akkurat som om hun prøvde å "fine seg inn" ;)

De (søster+kjæreste) sa de skulle prøve å gjøre litt mer sammen med henne.

Skal tro om hun forstod, og at han plutselig ble "godtatt"??

Noen tips dersom ikke??

Jammen mange slags utfordringer man treffer på :P

Anonymous poster hash: 31216...a74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Hehe... IKKE KOM Å STJEL STORESØSTRA MI.

Hun skjønner nok om ikke lenge at han ikke stjeler henne, og det er jo sikkert bra at de finne rpå noe morsomt med henne innimellom. og ikek bare stenger seg inne på rommet. selvom det er jo det man vil når man er 17 år. men regner med at dette er en sorgsfull storesøster og vært mye med lillesøster og det er derfor hun er sjalu.

Anonymous poster hash: 23db3...06c
Skrevet

Hehehehe :D

Ja, storesøster var "alltid" tilgjengelig før, men nå er hun hos ham eller han hos henne...

Så ser den ;)

Skrevet

Hehehehe :D

Ja, storesøster var "alltid" tilgjengelig før, men nå er hun hos ham eller han hos henne...

Så ser den ;)

Hehe... ikek så morsomt å dele på gode storesøster. hun var jobare hennes.

Anonymous poster hash: 23db3...06c

Skrevet

Har fire barn og har opplevd mye....

Men dette var et scenario jeg ikke hadde sett for meg :P

Skrevet

Da jeg fikk meg kjæreste, så ville ikke lillesøsteren mi på 8 så mye som se på ham. Da noen prøvde å skape kontakt mellom dem (spør om de skulle være med å spille et spill eller noe slikt, husker ikke helt nå 15 år senere), så stormet hun ut av stua mens hun brølte "jeg trenger ikke å snakke med ham jeg, det er jo ikke min kjærest".

Noen uker senere var de bestevenner, og den dag i dag foretrekker hun ham før meg. 😊

Anonymous poster hash: 56c51...776

Skrevet

Da jeg fikk meg kjæreste, så ville ikke lillesøsteren mi på 8 så mye som se på ham. Da noen prøvde å skape kontakt mellom dem (spør om de skulle være med å spille et spill eller noe slikt, husker ikke helt nå 15 år senere), så stormet hun ut av stua mens hun brølte "jeg trenger ikke å snakke med ham jeg, det er jo ikke min kjærest".

Noen uker senere var de bestevenner, og den dag i dag foretrekker hun ham før meg. Anonymous poster hash: 56c51...776

Uff... LOL

Jaja, får bare håpe han blir populær etterhvert... Men i august reiser storesøster på highschool i Amerika, så det spørs om de er kjærester neste sommer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...