Gå til innhold

Fikk kjeft av kunde i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun skulle aldri komme tilbake til den "ræva" butikken vår, siden vi ikke hadde nok økologisk frukt og grønt. Kurven hennes inneholdt 3 sixpack øl også skulle hun ha tobakk. Trur ikke den økologiske frukten har noe for seg da, kjære du...

Anonymous poster hash: e2ffc...f77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sjarmor: herlig dag, da slipper dere henne i fremtiden.

Anonymous poster hash: 3a3f5...713
Skrevet

Høres ut som en drømme-kunde..........

Hilsen en annen butikk-ansatt.

Anonymous poster hash: 05918...e8c
Skrevet

Hadde en kunde som kom tilbake med posen og forlangte å få igjen kronen hun hadde betalt. Jeg ga henne krona, og håpet hun skulle gå, men ikke før hun hadde sagt sin mening om posebetaling gitt...

Anonymous poster hash: 1f4d1...d71

Skrevet

Vi som jobber i serviceyrker må tok tåle litt kjeft. Vet jo selv som kunde at det ofte er lett å la det gå litt hardt ut over den bak kassen når jeg er missfornøyd med noe fordi det er den som der og da representerer bedriften. Noen ganger har kanskje kjeften noe for seg, men likevel er det vondt for oss bak kassen fordi det er ikke noe vi styrer eller får gjort noe med. Og enda værre er det egentlig når kjeften er helt meningsløs og bak mål. Men men....

Selv har jeg blitt truet på livet på grunn av et fat muffins. Jeg jobber på et sted som arrangerer bursdager for barn, og dette skjedde en måneds tid etter 22.juli. Vi ordner alt rundt bursdager, deriblandt mat og kake ...pga. detter har vi en regel som sier at medbrakt ikke er tillatt(dette gjelder også kake.) Denne dagen var det ei lita jente som skulle feire sin 5-årsdag, og med tydelige skilte foreldre hadde hun vært hos sin far natten over. De hadde kost seg med å bake muffins, og hadde da tatt de med for å servere i bursdag. Det var da min triste plikt å informere faren om at dette desverre ikke var lov og at muffinsene måtte settes tilbake i bilen. Jeg kan skjønne veldig godt at han ble skuffet...MEN...ren folkeskikk er greit.

Jeg ble kjeftet ned etter alle noter. Ble kalt egoistisk, udugelig, stygg, følelsesløs og slem. Han kunne ikke skjønne hvordan jeg kunne ha mage til å stå der å ødelegge datterens bursdag på denne måten. Vel, jeg vet ikke hvem av oss som gjorde jenta mest lei seg jeg...hun sto forskremt i bakgrunn og så nok en side av faren sin hun ikke hadde sett før.

Jeg prøvde enkelt å forklare at regler var regler og at jeg måtte følge de. Da fikk jeg slengt i fleisen - "De på utøya fulgte reglene de også, og du så hva som skjedde med dem!"

Ja, jeg tok det som en drapstrussel, og ble helt satt ut. Gudskjelov kom jentas mamma inn døra og roet ned faren.

Anonymous poster hash: 927de...19c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...