Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Er det sånn at hvis jeg ikke har fått skattepengene enda, så får jeg dem ikke før til høsten? Er vanlig arbeidstaker, det samme er mannen, og vi hadde ingen endringer... Begynner å se mørkt ut for planlagt utarbeiding av hagen, da vi venta på 22 000 kr... Anonymous poster hash: abb55...620
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 Har heller ikke fått mine.... Ingen endringer på min heller. Vil tro at de da kommer til høsten. Har aldri opplevd det før, så måtte vel være første gang for meg og en gang. Anonymous poster hash: 34ba0...61d
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 Sjekket om du har fått brev på altinn? Sjekk ut datoen oppe til høyre om du har fått det, du skal få pengene innen 2-3 uker etter den datoen.. Anonymous poster hash: db32f...b01
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Har ikke fått brev på Altinn om at oppgjøret er klart. Det er første gang jeg opplever å ikke få dem utbetalt i første runde. Anonymous poster hash: abb55...620
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Har ikke fått brev på Altinn om at oppgjøret er klart. Det er første gang jeg opplever å ikke få dem utbetalt i første runde. Anonymous poster hash: abb55...620 HI Anonymous poster hash: abb55...620
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #6 Skrevet 29. juni 2015 Før var det utbetaling i juni eller oktober, det ble forandret ifjor vel? Blir utbetalt fortløpende fra slutten av juni og utover... Anonymous poster hash: 5d47d...307
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #7 Skrevet 29. juni 2015 Om du ikke har fått oppgjøret på Altinn så må du vente til august og senest i oktober Anonymous poster hash: 594e4...8cd
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #8 Skrevet 29. juni 2015 Første oppgjøret var 24 juni. Har du ikke fått de da får de ikke skattepengene tidligst før 5.august. Da blir det løpende skatteoppgjør mellom 5. august og 14. oktober. Anonymous poster hash: c9528...343
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #9 Skrevet 29. juni 2015 Da må du vente til høsten. At du ikke hadde endringer har ingen betydning, er en seiglivet myte det at de med endringer må vente. Det er helt tilfeldig hvem som endte i bunnen av bunken så de ikke rakk dem før fristen i juni. Jeg fikk ikke før på høsten i fjor, fikk de da helt i begynnelsen av september. Anonymous poster hash: 0c2eb...b8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå