Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Jeg reiser på ferie på torsdag, og er blitt så uheldig at jeg har fått en kraftig UVI. Gikk til legen og har nå fått penicillin. Det store nederlaget er at vi reiser til syden og jeg ble frarådet å bade?? Han mente at siden jeg får UVI så lett (hatt det mange ganger før) burde jeg holde meg borte fra bakterier og våt badetruse, da det kunne komme tilbake mens jeg er på ferie, og i verstefall utvikle seg til nytebekkenbetennelse. Det er over 40 grader der vi skal, jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut. Kan selvsagt sitte med beina uti da, men det blir jo ikke det samme. Men jeg vil jo selvsagt ikke pines gjennom ferien med nok en kraftig UVI heller. Noen som vet om det er så "farlig" som legen sier, eller pleier det å gå helt fint å bade litt? Det ville jo ikke vært mye likevel, da formen ikke er på topp, men den kan jo endre seg i løpet av ferien. Anonymous poster hash: bde9f...20b
Elina Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 Hei, ja det er viktig å holde bena varme etter en UVI fordi det er lett å få tilbakefall. Ville tatt med med tranebærkapsler, og begynt å ta det når du er ferdig med penicillin. Jeg tar det så snart jeg kjenner jeg kanskje får UVI og jeg har ikke tatt penicillin for det på mange mange år.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Takk for svar Er formen grei så hiver jeg meg nok uti likevel da. Tar også med tranebærkapsler. HI Anonymous poster hash: bde9f...20b
MammantilNurket Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Deler vår families huskur mot UVI: Kok opp en diger kanne ekte kamillete (kjøpes på helsekosten). Tøm teen i en ren vaskebøtte. Sett deg på bøtten med bar stump og la dampen gjøre sitt. Om du må tisse gjør du det i bøtten. Dette tar knekken UVI'en din. God bedring og god ferie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå