Gå til innhold

Får deres barn ta med mobil i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alder:8 og 11....de kan ligge våken til langt på natt med mobilene og surfe, jeg synes ikke det er greit og kommer til å beslaglegge mob om kveldene.Får deres barn ta med mob i senga?

Anonymous poster hash: 0ffba...f42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Ingen telefon eller nettbrett i senga

Anonymous poster hash: d01fe...d5e

Skrevet

Nei, siste halvtimen før sengetid er nettfri. Ingen ipad eller mobil, vi snakker litt sammen før jeg følger de til rommet og sier natta.

Ipad og telefon ligger i hylla si i hovedetasjen om natta.

De er 11 og 14 år, har ikke hatt noen protester på dette enda. Det er en rutine vi har hatt helt siden de fikk slike ting.

Anonymous poster hash: d4c4a...a1f

Skrevet

Nei, siste halvtimen før sengetid er nettfri. Ingen ipad eller mobil, vi snakker litt sammen før jeg følger de til rommet og sier natta.

Ipad og telefon ligger i hylla si i hovedetasjen om natta.

De er 11 og 14 år, har ikke hatt noen protester på dette enda. Det er en rutine vi har hatt helt siden de fikk slike ting.

Anonymous poster hash: d4c4a...a1f

Skrevet

Her har 8åringen noen ganger med seg Ipad i senga. Dvs om det er helg eller ferie. Da spiller han ikke men ser en film. Han har min gamle Iphone, men den skal det ikke lastes ned spill på. Den brukes kun til å ringe/sende sms med. Brukes aldri hjemme med andre ord, så den er selvføgelig ikke med i senga nei.

Anonymous poster hash: cdb87...831

Skrevet

Nei. De er 12 og 15. De var innforstått med det da de fikk smarttelefon. Har aldri fått en klage eller spørsmål. Ikke en gang når det nå er ferie har det vært spørsmål om å ha med telefonen i senga, tror de synes det er godt. Skulle faktisk ønske jeg hadde viljestyrke til å legge igjen telefonen nede, men jeg har den med i senga og det er ikke bra😂

Anonymous poster hash: e9937...970

Skrevet

Nei, her i huset så har verken barna eller vi mobilen med på soverommet, de ligger igjen på kjøkkenbenken. Samme regler for oss alle. Vi har hus tlf, så vi er å nå om det er krise, eller vi får ring ut om det er krise, en tlf står inne på rommet til oss voksene.

Men nå som ferien pågår, så får de bruke nettbrett i 30 min før de legger seg på lørdager.

Anonymous poster hash: 10df4...433
Skrevet

Nei, da hadde de garantert surfet til langt på natt. 9-åringen får ha med iPad innimellom i helgene for å se film, men da er betingelsen at han legger seg litt tidligere enn normalt (20.00-20.30). Da henter jeg ut iPaden når filmen er ferdig.

Anonymous poster hash: 63fc6...e40

Skrevet

Ja, de får ta med telefonene i sengen en stund før de må sove. Så henter jeg eller pappaen telefonen eller de kommer selv og legger de på stua når det er sovetid. De er 9 og snart 11.

Skrevet

Er ikke bra å sitte med elektroniske ting før leggetid verken for store eller små. Jeg kommer til å fjerne alt av sånt minst 30 min før leggetid.

Skrevet

Hvis de hadde holdt på sånn så hadde de selvsagt ikke fått ha mobilene på rommet. Men her er det virkelig ikke noe problem. 11-åringen bruker mobilen for å høre på Spotify hver kveld.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei. De hadde det før, da fikk de spille litt men måtte komme ned med den før de la seg.

Skrevet

Nei, aldri!

Anonymous poster hash: 86636...002

Skrevet

min er bare 2,5år snart,så lenge jeg bør tenke på slik,men han får ikke nettbrettet med seg inn i senga

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...