Gå til innhold

Noen som har vært på hunderfossen i det siste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en førsteklassing som elsker raske berg-og-dal-baner. Dessverre for henne har hun ikke særlig høye foreldre... Hun er ca 118-119 cm med joggesko og høydekravet på il tempo banen er 120 cm. Mulighet for at hun går klar? 

Er det evt andre attraksjoner der med litt fart som har lavere høydegrense?

Hun har spist masse grønnsaker i en uke i strekk slik at hun skal vokse den ene centimeteren, stakkar.

Fetteren og kusinen hennes skal være med oss og de er et år yngre enn henne. De er høy nok. 

Anonymous poster hash: bcaff...1e1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke egentlig en park for de fartssøkende. Mest ganske rolige attraksjoner. Men de var lite nøye på høydemålene jevnt over, synes jeg, så ja, det kan hende hun går klar. Vi tok ikke den, så jeg vet ikke om de er spesielt nøye der. 

Det nærmeste hun ellers kommer fartsattraksjoner er vel det skipet - jeg husker ikke hva det heter, men min på 112 cm tok det - og radiobilene. Raftingattraksjonen kan hun ta, den fartsattraksjonen i forbindelse med eventyrslottet husker jeg ikke (der var min for liten, men jeg husker ikke om hun kunne gått i følge med voksne, vi gadd ikke, hun var mer gira på å grave gull).

Anonymous poster hash: 53880...601
Skrevet

Sørg for at hun med sko/sandaler er høynok, så går det så fint, så. Eller instruer henne om å strekke seg litt skikkelig hvis noen av vaktene kommer med høydemåleren sin.

Anonymous poster hash: 1686b...2c9

Skrevet

Vi hadde det "problemet" med vår datter på Tusenfryd. Der er de vanvittig strenge. Vi kjøpte Nike shox sko til henne og la i tillegg en ekstra såle inni😊

Ikke helt etter boka, men slik ble det nå😊

Anonymous poster hash: fead4...b2c

Skrevet

Ikke for å være kjip, men høyden har med sikkerheten å gjøre.

Det hadde ikke føltes så bra å snike på høyden og se hun flaske ut av setet når attraksjonen er i gang?

Anonymous poster hash: f6fdf...5c5

Skrevet

Jeg har motsatt erfaring enn du over her 😊 var der på onsdag og høyden ble målt overalt. De så heller ikke gjennom fingrene med yngstemann som manglet 0,5 cm på å få ta de sårt ønskede radiobilene.

Skrevet

Hei. Høydegrensen er 115 i følge med en voksen. Så om du tørr å bli med kan hun kjøre :)

Skrevet

Ikke for å være kjip, men høyden har med sikkerheten å gjøre.

Det hadde ikke føltes så bra å snike på høyden og se hun flaske ut av setet når attraksjonen er i gang?

Anonymous poster hash: f6fdf...5c5

Det skjønner jeg altså, hadde det vært snakk om 5-10 cm og hun i tillegg hadde vært syltynn hadde jeg aldri latt henne få prøve selv om hun hadde gått klar. Men jeg regner med de har litt slingring... I legoland gikk man klar hvis det bare var et par cm. Da var det grensetilfelle :)

Skrevet

Hei. Høydegrensen er 115 i følge med en voksen. Så om du tørr å bli med kan hun kjøre :)

Det er jo helt fantastisk hvis det stemmer:) :)

Det står 120 cm på hjemmesiden, har de endre høydekravet?

Skrevet

Det står 120 i følge med voksen, 130 alene.

Skrevet

Det står 120 i følge med voksen, 130 alene.

Når jeg går inn på mobilversjonen av hunderfossen.no står det 115 cm i følge med voksen og 130 cm alene.

Hva er det som stemmer? Noen som har vært der i år som vet?

Skrevet

Fant ut av det på facebooksiden deres.

I år har de nedjustert høydegrensen fra 120 cm til 115 cm :)

Skrevet

Det er jo helt fantastisk hvis det stemmer:) :)

Det står 120 cm på hjemmesiden, har de endre høydekravet?

Det stemmer, lyver ikke til deg :) Har vært der flere ganger i år, så jeg er 110% sikker som det heter ;)

Anonymous poster hash: 39d7d...acc

Skrevet

Vi hadde det "problemet" med vår datter på Tusenfryd. Der er de vanvittig strenge. Vi kjøpte Nike shox sko til henne og la i tillegg en ekstra såle inni😊

Ikke helt etter boka, men slik ble det nå😊

Anonymous poster hash: fead4...b2c

Du vet de er strenge av sikkerhetsmessige grunner? At du "jukser" på høyden er bare sjokkerende og vanvittig galskap.

Anonymous poster hash: 406dc...561

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...