Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Føler en stor forskjell i kjemi mellom min sønn og meg, og min datter og meg. Er det flere som har det sånn? Hvem dere det best med? Anonymous poster hash: a6eb6...cbc
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 Jeg har bare ett barn, en datter vi har ett veldig bra forhold. Hvem har du best kjemi med da? Anonymous poster hash: abfc9...f81
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 sønnen min, datteren min har best kjemi med faren Anonymous poster hash: d4bd0...439
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Jeg har 4 barn, 2 jenter og 2 gutter. De har ganske forskjellig personligheter, og jeg har nok best kjemi og forstår best de to som er likest meg i personlighet, det er den ene gutten og den ene jenta. Jeg har ikke noe dårlig forhold til de to andre, men de er nok likere pappaen sin og har litt mer kjemi med han. Anonymous poster hash: f2670...0dc
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Nei, har et supert forhold til begge to. Hun er veldig lik faren sin, krangler mer med ham når hun er der fordi de er så like, men det gjør at jeg dermed har et enda større beskyttelsesinnstinkt ovenfor henne, hun har adhd som sin far og har nettopp begynt på medisiner (noe som går over all forventning må jeg legge til ) Hun er så god og morsom å være sammen med, og så er jo hun snart 13 år og dermed stor, guttungen er en sånn liten øyensten for meg, han er også utrolig morsom, veldig bestemt men han etterligner meg i alt jeg sier og gjør, det er så latterlig når en tre år gammel gutt kommer å sier "Næææ, guri meg - din lille tulling ..." fordi jeg har mistet noe i gulvet, fordi det er sånn jeg snakker Han er også så snill, speiler meg i stryking av kinn og sånne ting. Så jeg har en utrolig god kjemi med begge to ungene. Anonymous poster hash: 088a1...3a3
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #6 Skrevet 29. juni 2015 Nå skal vel jeg egentlig ikke svare pga at jeg har to gutter. Men den ene er mest lik meg og har best kjemi med far. Den andre er ikke lik noen av oss og har best kjemi med meg. Selv om det er jeg som oftest er med han med dårligst kjemi på det meste... Anonymous poster hash: 60c26...e86
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #7 Skrevet 29. juni 2015 sønnen min, datteren min har best kjemi med faren Anonymous poster hash: d4bd0...439 Samme her Anonymous poster hash: 08667...5d4
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #8 Skrevet 30. juni 2015 Jeg har nok om jeg skal være ærlig et tettere forhold til mine jenter.Men båndet til min sønn er dypere å et vis. Han er min førstefødte og vi har en dyp felles forståelse overfor hverandre. Jeg har på en måte Unike bånd til alle 3 Anonymous poster hash: e2942...599
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 30. juni 2015 #9 Skrevet 30. juni 2015 Føler jeg har god kjemi med begge to, forholdene er jo forskjellige, men de har begge egenskaper og personligheter som jeg setter pris på, og som noen ganger gjør at vi blir uenige Men så er det jo også en aldersforskjell som gjør at man ikke kan sammenligne dem, gutten er snart 5 og vi kan finne på helt andre ting enn jeg kan med jenta på 2. Men vi kan jo igjen gjøre andre ting sammen som er koselige
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #10 Skrevet 30. juni 2015 Har en sønn på 10,5 år og en datter på snart 8 år. Jeg har nok best forhold til datteren min. Jeg og gutten min er nok litt for like og har en tendens til å "krangle". Han har nok best kjemi med faren sin. Trist i grunn, jeg kunne ønske vi hadde et litt bedre forhold. Misforstå meg ikke, vi har IKKE et dårlig forhold, men jeg kunne ønske vi slapp disse småkranglene og at vi kom like enkelt over ens som jeg og datteren min gjør. Vi har gode samtaler og har det utrolig fint sammen når det bare er oss to og vi har god tid sammen, så jeg tror nok mye av problemet er hverdagsstress. Skal bli godt med ferie... Anonymous poster hash: 2e7b8...b3b
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #11 Skrevet 30. juni 2015 Har to jenter, best kjemi med yngste. Hun er en hissigpropp, men roer seg fort. Eldste er mer sutrete, noe jeg har mindre tålmodighet med. Men vi har vel ikke et dårlig forhold, hun er mammadalt. Anonymous poster hash: 2a0bc...b7d
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #12 Skrevet 30. juni 2015 Har nok like bra forhold til begge. Men datteren min og jeg er veldig like, og kan lett krangle. Da faren hennes bodde her, så var hun pappas prinsesse og hadde best forhold til han. Men vi gikk fra hverandre, han giftet seg med en gang, og har siden da sett barna sine lite, og sviktet så mange ganger. Så derfor har ikke de, det gode forholdet lenger. Men da vi gikk fra hverandre var jeg faktisk forberedt på at hun ville velge å bo fulltid, hos faren sin da hun ble større. Siden de kom best overens. Sønnen min har alltid vært mammas gutt, og han var bare 1 år, da jeg og faren gikk fra hverandre. Forholdene til barna mine er veldig forskjellige, da de er veldig forskjellige. Men jeg har veldig gode forhold til begge, og er veldig glad for det. Anonymous poster hash: f76ed...958
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #13 Skrevet 30. juni 2015 Datteren min er syndrom-barn og er derfor veldig knyttet til og beskyttende ovenfor henne. Så båndet til henne er helt spesielt. Har et flott forhold til sønnen min også, men han trenger meg ikke like mye. Anonymous poster hash: 3b6bc...266
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #14 Skrevet 30. juni 2015 Jeg har fire barn, tre gutter og en jente. Jeg har aller best kjemi med ene gutten, men er jo like glad i alle. Det er bare at jeg kjenner meg mye mer igjen i ham enn de andre, på godt og vondt. Anonymous poster hash: 17861...4f6
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #15 Skrevet 30. juni 2015 Jeg har to gutter og veldig god kontakt med begge. Den eldste er mer lik meg,vi forstår hverandre veldig godt. Minstemann er litt mer eksplosiv som jeg ikke godtar så godt. På den andre siden minstemann overbeskytter meg. Ingen kan heve stemmen i min retning liksom. Anonymous poster hash: d6ede...590
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå