Gå til innhold

Hva er deres "pause" fra barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har begge barna åtte uker ferie(7 og 3 år). Jeg har alltid fire ferieuker og fire ulønnet permisjon på sommeren. Elsker å ha ferie med barna. Samtidig er det godt med en "pause" av og til. Lurer litt på hva jeg skal "unne" meg selv. Så langt har vi planlagt en venninnekveld, men det er alt. Kanskje blir det et par løpeturer etterhvert. Det meste blir på kveldstid når barna har lagt seg. Lurer på om jeg skal sette av en hel dag til bare shopping, en rusletur og kafe'besøk.... For selv om det føles best å bruke tiden på barna hadde det vært godt med en "pause-dag".

Anonymous poster hash: dfb28...d36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg røyker.. På den måten kan jeg gå ut og lukke døra, stenge verden ute (inne) i 5 min innimellom :P

Anonymous poster hash: 10f19...215

Skrevet

Jeg røyker.. På den måten kan jeg gå ut og lukke døra, stenge verden ute (inne) i 5 min innimellom :P

Anonymous poster hash: 10f19...215

Samme her :P Og en ekstra lang dotur funker også. Men nå er jeg alene med ungene 3 av 6 uker.

Anonymous poster hash: 17cc3...7e0

Skrevet

Synes pausene kommer naturlig jeg.... barna leker jo selvstendig også. Da kan jeg slenge meg på sofaen og se tv eller gjøre noe annet.

Anonymous poster hash: 03155...eda
Skrevet

røyker jeg også, men blir ikke like mye pause på sommeren, for ungen er jo mye mer ute nå. ;) Men her er det pause fra kl 19:00 og utover hver kveld. Den tiden er hellig for meg. Tar som regel ikke tlf heller, fred og ro noen timer før senga er veldig godt :D

Anonymous poster hash: 07e8b...ccf
Skrevet

Jeg trener, tar sol, treffer venninner ol. Barna betyr mye, men egentid betyr mye den også altså :)

Anonymous poster hash: 7b43d...77c

Skrevet

røyker jeg også, men blir ikke like mye pause på sommeren, for ungen er jo mye mer ute nå. ;) Men her er det pause fra kl 19:00 og utover hver kveld. Den tiden er hellig for meg. Tar som regel ikke tlf heller, fred og ro noen timer før senga er veldig godt :D

Ungene her har vokst opp med at de ikke er nær mamma når jeg røyker, så når jeg går på verandaen for å røyke, er det ikke lov inn der, de kan rope på meg om de trenger meg for noe, om de har slått seg, så kommer jeg jo ut til de der de er, men ellers er det et område de ikke får være på når det røykes der, herlig ;) (før noen sier noe, hoved verandaen vår er tilgjengelig for de hele tiden, dette er bare en liten veranda mellom hus og garasje, og vi har stor hage de boltrer seg i)

Ungene legger seg 19:30, så får jo noe tid før jeg legger meg..

Når barna leker selv på dagtid, så er det jo ørten andre ting som må gjøres (jeg har hjemmekontor ut denne uka, før jeg har ferie, så har ikke tid til stort annet enn jobb når ungene underholder seg selv.

Skrevet

Yoga

Anonymous poster hash: 22224...9bc

Skrevet

Ungene her har vokst opp med at de ikke er nær mamma når jeg røyker, så når jeg går på verandaen for å røyke, er det ikke lov inn der, de kan rope på meg om de trenger meg for noe, om de har slått seg, så kommer jeg jo ut til de der de er, men ellers er det et område de ikke får være på når det røykes der, herlig ;) (før noen sier noe, hoved verandaen vår er tilgjengelig for de hele tiden, dette er bare en liten veranda mellom hus og garasje, og vi har stor hage de boltrer seg i)

Ungene legger seg 19:30, så får jo noe tid før jeg legger meg..

Når barna leker selv på dagtid, så er det jo ørten andre ting som må gjøres (jeg har hjemmekontor ut denne uka, før jeg har ferie, så har ikke tid til stort annet enn jobb når ungene underholder seg selv.

Samme her!

Og dessverre så er røyken veldig hod når man er sliten, så det kan fort bli noen pauser😕

Anonymous poster hash: 08069...5cc

Skrevet

Har bare ett barn men da blir det mindre pauser i og med hun ikke har noen søsken å leke med. Pausene mine er når hun har besøk av venner eller er på besøk. Eller når jeg går tur med bikkjene og hun ikke gidder å Være med (som regel blir hun med på tur)

Og når jeg dusjer eller går på do får jeg litt aleneTid

Anonymous poster hash: 900ee...cd2

Skrevet

Har "pause" når jeg dusjer, sitter på do og pause når barna sover. Ja, også pause når jeg er på jobb og de er i barnehagen ;)

Anonymous poster hash: d6372...506
Skrevet

Jobben.

Og perioden fra 20 om kvelden til 2-3 på natta.

Anonymous poster hash: 5e1a7...332

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...