Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Er det slik at man får pepper selv om man har samboer?😱en som mente d... Anonymous poster hash: 7054e...ec7
Villbringebringebær Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 Pepperbøsse? Nei det tror jeg ikke, det er jo ganske teit.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 Trodde det var slutt på dette for minst 20 år siden... Anonymous poster hash: c4194...c34
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Peppermø og peppersvenn er en ugift kvinne og en ugift mann over 30 år. Så er du ugift kan du få pepper til 30års dagen Anonymous poster hash: b4e8f...869
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå