Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Har han ikke som venn på Facebook men der kontakter han meg jevnlig for uviktige spm. Nå hadde jeg skrevet for 2 mnd siden om noen visste av et hus i byen vi bor i (søstera mi er på utkikk) og da spør han om vi skal flytte nærmere han. For det hadde han hørt rykter om! Ville jo klart informert han om det er tilfelle. Han og hans "sladrevenner" har tydeligvis lite og snakke om. 5 år siden brudd og jeg har ny samboer og et barn til. Vi er ikke 14 år! Og det er vanskelig å ikke irritere meg over at han tar kontakt for uviktige ting. Ba han ikke kontakte meg om det ikke er viktig og ift barnet, og da kaller han meg fiendtlig. Anonymous poster hash: 1e6b8...014
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 Det er vel ikke så ille å lure på om du skal flytte Jeg synes det er hyggelig at jeg og eksen kan snakke sammen om både barn og andre hverdagslige ting. Men selvfølgelig om det skjer hver dag kan det jo bli litt mye. Anonymous poster hash: dc261...715
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 Det virker fientlig på meg. Du kunne jo bare latt være å svare. Eller flyttet ham til den andre innboksen. Anonymous poster hash: 38001...9e4
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Du høres ikke helt god ut! Uten å måtte henge rundt sammen må man da kunne prate sammen! Flytter du påvirker det kanskje barnet hans? Og da har han da rett til å spørre uten at du skal svare som om han egentlig spør om du vil gifte det med han Anonymous poster hash: 3a56a...755
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Vi har blitt enig på meklingsmøter at han selvsagt kan spørre om viktige ting. Men ofte blir for slitsomt når han spør om uviktige ting. Flytter jeg har jeg 6 ukers meldeplikt. Så han hadde fått vite det! Vi skal IKKE flytte og det sa jeg idag. Men jeg skal blokkere han nå. Hvem i f diskuterer med venner hva en gammel eks skriver på Facebook? Anonymous poster hash: 1e6b8...014
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #6 Skrevet 29. juni 2015 Jeg har blokkert min eks på Facebook. Han er virkelig syk,aldri hatt barna som snart er voksne. Har blokkert venner av han også som sladret. Anonymous poster hash: e1ad7...213
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #7 Skrevet 29. juni 2015 Hvis dere har barn sammen er det ganske naturlig at han lurer på om du skal flytte, tror du kommer lengre med å være positiv og hyggelig, enn ved å blokere ham på Facebook. Anonymous poster hash: dc261...715
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #8 Skrevet 29. juni 2015 Da kan han sende en sms. Men det blir vel for slitsomt :-) Anonymous poster hash: 1e6b8...014
Mandala Skrevet 29. juni 2015 #9 Skrevet 29. juni 2015 Så problemet er at han skriver på messenger istedetfor på sms? Merkelig å bli så irritert over en sånn ting. Merkelig også at du synes/ tror at sms er mer slitsomt enn å skrive på fb. Forøvrig er det vel relativt åpenbart at du er fiendtlig innstilt.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #10 Skrevet 29. juni 2015 Det er da vel veldig greit at han spør deg direkte, istedet for å spre eventuelle rykter videre...? Du fremstår nå som en som leter etter ting å sette fingeren på... Anonymous poster hash: 4a33e...9ad
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #11 Skrevet 29. juni 2015 Du høres helt seriøst ut som eksen fra helvete. Du blir sur fordi han spør deg om dere skal flytte? Og at han snakker om uviktige ting? DU valgte selv å få barn med denne mannen, da får du finne deg i å måtte småkonversere litt innimellom. For barnas skyld. Anonymous poster hash: f9f14...93c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #12 Skrevet 29. juni 2015 Hadde jeg hørt rykter om at eksen min skal flytte så hadde jeg selvfølgelig spurt ham om det stemmer. Hadde forventet at han fortalte om flytteplanene så fort det var aktuelt, derfor hadde jeg reagert om jeg plutselig hadde hørt rykter om det.. Regner med han hadde reagert om jeg plutselig vært på husjakt på fb (han er blokka, men vi har felles venner). Ikke uvanlig det... Anonymous poster hash: adf13...10c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #13 Skrevet 29. juni 2015 For meg så er flytting noe viktig og hvis han har hørt et rykte så er det normalt å spørre for å bekreft/avbekrefte dette . Det som er viktig for deg kan være mindre viktig for eksen din og omvendt. Så du høres fiendtlig ut. Anonymous poster hash: fa8ef...25e
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #14 Skrevet 29. juni 2015 Neida, er nok han som er eks fra helvete. Blokkerte han, så slipper det irritasjonsmomentet iallfall. Dere skulle bare visst...dette var jo bare toppen av isberget. Anonymous poster hash: 1e6b8...014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå