Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Ser det er noen få babyer i strømpebukser nå i varmen. H is foreldre er redd med luft eller sollys på kroppen til de små. ..må jo være mye mer behagelig for den lille babyen med en løssittende tynn bomullsbukse med nakne tær/tynne sokker en tettsittende strømpebukse? Vindstille, sol og 22 grader i skyggen Anonymous poster hash: 7e581...381
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 Sikkert alltid noe annet som hadde vært mye bedre, uansett...
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 Fy faen jeg er så lei dere som alltid skal mene så mye om hva andre gjør. Så kjerring. Anonymous poster hash: 33d4b...0f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå