Gå til innhold

Strømpebukse i varmen. ..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er noen få babyer i strømpebukser nå i varmen. H is foreldre er redd med luft eller sollys på kroppen til de små. ..må jo være mye mer behagelig for den lille babyen med en løssittende tynn bomullsbukse med nakne tær/tynne sokker en tettsittende strømpebukse? Vindstille, sol og 22 grader i skyggen

 

Anonymous poster hash: 7e581...381

Videoannonse
Annonse
Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Sikkert alltid noe annet som hadde vært mye bedre, uansett...

Skrevet

Fy faen jeg er så lei dere som alltid skal mene så mye om hva andre gjør.

Så kjerring.

 

Anonymous poster hash: 33d4b...0f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...