Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Vi venter vårt første barn hvert øyeblikk, og er litt usikker på hva vi skal gjøre. Vi bor på andre kanten av landet i forhold til den resterende familie, så vi vil Naturlig nok være en del på reise. Nå sitter jeg å lurer på om vi skal kjøpe prampack og drasse med vogna hver gang vi skal reise dit, eller om vi skal kjøpe ei brukt kombivogn som vi kan ha stående der. Vi er også en del i utlandet, men usikker på hvor ofte det blir etter ungen kommer. Ser det koster mellom 100 og 200 kr for å leie prampack hver uke, og da kommer vi vel fort opp i 1000 kr hvis vi skal leie hver gang vi drar bort. Anonymous poster hash: 748c4...6bd
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 Det lønner seg nok! Forsikringsselskapene godtar ikke noe som helst om dere ikke har beskyttet vogna med prampack. Anonymous poster hash: 61d93...94b
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 Hei hei! Foreldrene mine bor på den andre siden av landet. De kjøper vogn de har stående! (Jeg er nok litt bortskjemt) og synes det var en glimrende ide! Men om dere reiser mye utenlands i tillegg så vil jeg såklart anbefale prampack Anonymous poster hash: f6b94...22f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå