Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Leste et rykte om at den er stengt pga dårlig ventilering, seriøst, det var det eneste som fikk meg til å klare fødelen sist gang! Noen som vet noe om saken? Anonymous poster hash: da7cc...963
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 Har ikke hørt om det. Jeg fødte der i slutten av mars, og fikk (heldigvis) lystgass. Anonymous poster hash: 5b875...88f
PersilleBlomst Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 Som jeg har forstått det har de ikke sluttet med det. Systemet er ute av drift og det vil ta noen måneder før systemet er reparert.. Så det blir ikke noe lystgass i sommer/høst tror jeg!
Sint naken biltyv Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 De har sluttet med det sier ei venninne som skal føde nå i disse dager😊
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Som jeg har forstått det har de ikke sluttet med det. Systemet er ute av drift og det vil ta noen måneder før systemet er reparert.. Så det blir ikke noe lystgass i sommer/høst tror jeg! Som jeg har forstått det har de ikke sluttet med det. Systemet er ute av drift og det vil ta noen måneder før systemet er reparert.. Så det blir ikke noe lystgass i sommer/høst tror jeg!Hva vil høst si? september/oktober? Får håpe de rasker på.. Ellers må jeg ty til epidural Anonymous poster hash: da7cc...963
PersilleBlomst Skrevet 29. juni 2015 #6 Skrevet 29. juni 2015 Jordmor sa til meg at det var midlertidig ute av drift i hvert fall. Jeg har termin i august så blir neppe noe på meg. Hun sa det nok ville ta noen måneder men da kan det jo være i stand til du skal inn. Jeg tar det som det kommer jeg, men hadde håpet på lystgass.. Er første for meg.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #7 Skrevet 29. juni 2015 Jordmor sa til meg at det var midlertidig ute av drift i hvert fall. Jeg har termin i august så blir neppe noe på meg. Hun sa det nok ville ta noen måneder men da kan det jo være i stand til du skal inn. Jeg tar det som det kommer jeg, men hadde håpet på lystgass.. Er første for meg.Ok, får håpe det er ok i august. Det er virkelig til hjelp! Funket på meg i allefall. Anonymous poster hash: da7cc...963
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #8 Skrevet 26. juli 2015 Min jordmor sa at det var for høy konsentrasjon av lystgass i gangene der nå, pga feil bruk den siste tiden. (Det er viktig at de fødende som bruker lystgass puster inn frisk luft, og ut i maska to ganger etter hver gang de benytter maska, hvis ikke vil det komme for mye lystgass ut i rommet) Husker jeg var veldig opptatt av å gjøre dette riktig da jeg fødte for noen år siden, hehe Nå skal jeg snart føde igjen, og jordmor sier at det er muligheter for at de har startet opp med lystgass innen den tid (slutten av aug) Håper de har fått luftet godt, for jeg hadde kun lystgass sist, og hadde håpet å klare meg med det denne gangen også Anonymous poster hash: d2ad0...9c6
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #9 Skrevet 26. juli 2015 Ja, men dårlig av fødende å ikke følge instrukser da? Jeg fulgte til punkt og prikke. Anonymous poster hash: 2d4ca...8e3
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #10 Skrevet 26. juli 2015 Ånei, ikke si det a! 😬 Er det noen som vet helt sikkert? Som faktisk har snakket med noen på føden? Anonymous poster hash: 802e6...0d9
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #11 Skrevet 7. august 2015 Noen som vet noe mer om lystgassen? Er den i gang igjen? Anonymous poster hash: d2ad0...9c6
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #12 Skrevet 7. august 2015 Skulle den ikke settes igang rundt oktober, da? Anonymous poster hash: 2d4ca...8e3
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #13 Skrevet 7. august 2015 Okay, det har kommet informasjon om det? Har ikke fått informasjon annet enn fra min jordmor på helsestasjonen. Hun mente at muligheten var stor for at den skulle være på plass igjen mot slutten av August. Men er ikke sikkert hun har sikre kilder Anonymous poster hash: d2ad0...9c6
Anonym bruker Skrevet 7. august 2015 #14 Skrevet 7. august 2015 Jeg vil anbefale deg å rett og slett ringe fødeavdelingen å spørre. Da får du nok det sikreste svaret. Anonymous poster hash: 9e8c5...c5e
PersilleBlomst Skrevet 8. august 2015 #15 Skrevet 8. august 2015 Jeg fødte på mandag og nei, de har ikke lystgass pga lekkasje. Fikk Epidural da.. fantastisk! Revnet både hit og dit men begynte ikke å grine før jordmor skulle sy. Fødselen gikk kjempefint (men jeg har aldri prøvd lystgass)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2015 #16 Skrevet 8. august 2015 Ja, epiduralen tar nok av endel for smerten! Men tenkte i utgp jeg skulle klare meg uten, for tenkte å prøve tun A Hadde vakuum-forløsning sist, med kun lystgass, og tenkte det samme nå.. Men får bare ta det på sparket 😊 Gratulerer med baby! Er det ellers stille og rolig på Ahus nå, eller stor pågang? Anonymous poster hash: d2ad0...9c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå