Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Hvilket merke, hvilken farge, hvilken type? Anonymous poster hash: 7ed41...59f
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 En stor portemone fra adax. Med plass til mynter, kort og mobil/nøkler. http://www.miinto.no/p-120949-lommebok-adax-sort Men er ikke helt fornøyd. Følger tråden her! Anonymous poster hash: ddff6...070
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Aner ikke merke, men den er nydelig lilla og ble kjøpt på Samos i fjor sommer. Sånn til vanlig bruker jeg ikke lommebok i det hele tatt, men har bankkort og førerkortet liggende i kortholderdelen på mobildekselet. Anonymous poster hash: 77635...0ab
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Jeg bruker iPhone deksel/mappe med kortholder. Anonymous poster hash: cf694...e63
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #7 Skrevet 29. juni 2015 Jeg har en mørkebrun liten i åleskinn fra beck søndergaard. Hatt den i 6-7 år, liker den kjempegodt. Men bruker mest bare iphone med visakort i omslaget! Anonymous poster hash: 68b41...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå