Gå til innhold

Hvilken lommebok har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke, hvilken farge, hvilken type? :)

 

Anonymous poster hash: 7ed41...59f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brun, mulberry 😉

Skrevet

Aner ikke merke, men den er nydelig lilla og ble kjøpt på Samos i fjor sommer. Sånn til vanlig bruker jeg ikke lommebok i det hele tatt, men har bankkort og førerkortet liggende i kortholderdelen på mobildekselet.



Anonymous poster hash: 77635...0ab
Skrevet

Jeg bruker iPhone deksel/mappe med kortholder.

 

Anonymous poster hash: cf694...e63

Skrevet

Brun kvadratisk lommebok i skinn fra Acne.

Skrevet

Jeg har en mørkebrun liten i åleskinn fra beck søndergaard. Hatt den i 6-7 år, liker den kjempegodt. Men bruker mest bare iphone med visakort i omslaget!

 

Anonymous poster hash: 68b41...9aa

Skrevet

Sånn mobildeksel med kortlommer

Skrevet

Denne fra Beck Söndergaard ...

post-853090-516207_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...