Gå til innhold

dere som har jenter som danser, når begynte de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei som er glad i å danse, men er usikker på om jeg skal melde henne på kurs eller ei. Hun ble tre år nå og lurer på om det er for tidlig? Burde jeg vente til neste år? Eller evt etter jul? Kjenner jeg gruer meg litt til å lage fast aktivitet i så tidlig alder. Eldste begynte ikke før han var fire...

Anonymous poster hash: 22fcd...7f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Eldste begynte da hun var fem (fantes ikke noe før det...), nr.2 begynte når hun var 2 1/2 år og yngste var 3 1/2 år, de gikk på minidans :)

Yngste er snart 5, og de eldste er 17 & 21 - de eeeeelsker dans og de (to eldste) går på flere grupper!

Jeg mener det er kjempelurt å få ungene i sving i tidlig alder ;)

Anonymous poster hash: 2ebe9...df2

Skrevet

Mine var to år

Anonymous poster hash: bde1a...401

Skrevet

Da prøver vi nå 😊 alltid likt å danse selv, men var ikke slikt tilbud der vi bodde når jeg vokste opp, så har lyst å gi datteren min den muligheten til å prøve.

Hi

Skrevet

Min datter begynte da hun var fire. Da var hun rett og slett for liten. Eller partiet (som kun besto av barn like gamle som henne selv) var ikke tilpasset småbarn. Det var veeeldig mange barn, og det måtte dermed være streng struktur for å sikre at de hadde kontroll. Hun som eier dansestudiet er veldig streng og det ble mye kjefting. Barna falt fra en etter en. Hvis jeg skulle meldt et lite barn på dans, ville jeg altså hørt med andre som har prøvd det.

Skrevet

Kjenner ei som begynte i samme alder og flere som danser på samme sted, så tror det er et bra dansestudio. Ikke hørt noe negativt og de har ungene der enda 😊 men vet ikke om alle begynte så tidlig.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...